• 1
  • 2
2020-11-09, 08:36
Medlem
alexlofstroms avatar
Tjena! har nämligen ett väldigt stort problem. Detta kan låta helt sjukt men det faktum att det har hänt är sjukare. Raggade upp en medelålderskvinna på dejtingappen badoo, hon var inte så värst fräsch eller snygg men vad ska man göra. Vi bestämde oss för att ses på en öl för att snacka lite och sedan eventuellt smyga hem till mig, men så blev det inte. Jag möts av en urgammal kärring som det osar damm av, hon såg inte alls ut som på bilderna! Jag hade blivit catfishad, något uttryck som ni ungdomar använder, jag hade iallafall blivit lurad rejält. Men jag är rätt feg av mig och vågade desvärre inte säga ifrån utan fick bita ihop och drack ett par öl för att överhuvudtaget kunna kolla på henne. Klockan började bli mycket och jag försökte dra mig undan och försökte komma med en hel del bortförklaringar till varför jag ej ville ta med fanskapet hem men hon nöjde sig inte. Kortfattat så lät jag henne komma med hem och fick det hela avklarat ganska snabbt, kan säga att jag nu i efterhand har psykiska men efter denna upplevelse, men nu till det sjuka. Jag valde att inte höra av mig utan ignorera henne, det gick ett par dagar och jag hade så gott som glömt det hela, tills jag kommer hem sent från jobbet en onsdagskväll och tänkte sätta mig framför tv'n en stund, men så helt plötsligt så knackar det på dörren, ja ni kan ju gissa vem det var. Jag smäller igen dörren fortare än kvickt och ringer en polare och ber han komma över ifall hon skulle försöka bryta sig in. Under hela kvällen/natten var det relativt lugnt så polaren drog hem på morgonen när jag drog till jobbet, men när jag väl anländer till arbetet så står hon utanför den kärringen. Nu blir jag rasande och säger ifrån och ber henne lämna mig ifred innan det blir riktigt illa, hon verkar lyssna trodde jag iallafall. Det går ett par dagar igen och jag försöker förtränga denna händelse, tills det en natt knackar på dörren igen och knackningarna upphör inte. Detta skedde för ungefär fyra månader sedan och hon har inte slutat, har anmält men anmälningarna läggs ner gång på gång, jag har fått byta lås då hon har försökt bryta sig in flertal gånger, hon lämnar mig inte ifred! hon lämnar lappar där det står att hon vill ha mig i sig och att hon ska ta mig en vacker dag så att jag blir hennes, helt sinnes.
vad ska jag göra? hur ska jag säga ifrån så att hon förstår?
uppskattar tips.
Citera
2020-11-09, 08:40
Medlem
15minFames avatar
Du måste verkligen vara en mesig man som inte kan säga ifrån ordentligt så den äldre damen förstår att du menar allvar.
Citera
2020-11-09, 08:44
Medlem
alexlofstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Du måste verkligen vara en mesig man som inte kan säga ifrån ordentligt så den äldre damen förstår att du menar allvar.

jag försökte säga ifrån när hon dök upp vid mitt arbete, jag röt ifrån och då verkade hon förstå men somsagt kom hon tillbaka.
Citera
2020-11-09, 08:48
Medlem
Pianotangents avatar
Vad menar du med att du varit tvungen att byta lås, har du gett henne en nyckel?

Edit, såg att hon försökt bryta sig in. På vilket sätt?
Senast redigerad av Pianotangent 2020-11-09 kl. 08:50. Anledning: Läste för fort.
Citera
2020-11-09, 08:49
Medlem
alexlofstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Vad menar du med att du varit tvungen att byta lås, har du gett henne en nyckel?

Hon har bokstavligttalat försökt bryta sig in och därav har låset gått sönder, och därför har jag då varit tvungen att byta ut låset.
Citera
2020-11-09, 08:51
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexlofstrom
Hon har bokstavligttalat försökt bryta sig in och därav har låset gått sönder, och därför har jag då varit tvungen att byta ut låset.

Jisses. Sätt upp en kamera.
Citera
2020-11-09, 08:53
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Catfishad är kanske inte helt rätt uttryck. Det är mycket vanligt att folk lägger upp de bästa bilderna på sig själv där de är både yngre och smalare och kameravinkeln är den absolut bästa, så kan den andre stå där på dejten och förskräckas. Jag har aldrig förstått vad meningen med det är eftersom sanningen alltid uppdagas vid ett möte. Men nå, det jag undrar allra mest är varför du tog hem henne om du inte ville? Visst kan man ha svårt att säga nej, men det måste ju finnas någon sorts gräns ändå?
Däremot låter det som att tanten stalkar dig. Ger hon ett lätt galet intryck? Bryt all kontakt, svara inte på något och öppna inte om hon knackar på dörren. Har du inte titthål på dörren?
Citera
2020-11-09, 08:55
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Citat:

Oj då, det där hann jag inte se. Det där låter som att det skulle kunna bli en polisanmälan. Sätt kedja på dörren.
Citera
2020-11-09, 08:56
Medlem
15minFames avatar
Citat:
jag försökte säga ifrån när hon dök upp vid mitt arbete, jag röt ifrån och då verkade hon förstå men somsagt kom hon tillbaka.
Hon är uppenbarligen inte rädd för dig fast du är större och starkare. Dags att visa henne att hon är ingen match för dig. Ta tag i henne, släng upp henne mot väggen och säg att du menar allvar.
Polisen är upptagen med att lägga ner anmälningar på grova våldtäkter så slösa inte deras tid på det här tramset.
Citera
2020-11-09, 08:57
Medlem
alexlofstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Catfishad är kanske inte helt rätt uttryck. Det är mycket vanligt att folk lägger upp de bästa bilderna på sig själv där de är både yngre och smalare och kameravinkeln är den absolut bästa, så kan den andre stå där på dejten och förskräckas. Jag har aldrig förstått vad meningen med det är eftersom sanningen alltid uppdagas vid ett möte. Men nå, det jag undrar allra mest är varför du tog hem henne om du inte ville? Visst kan man ha svårt att säga nej, men det måste ju finnas någon sorts gräns ändå?
Däremot låter det som att tanten stalkar dig. Ger hon ett lätt galet intryck? Bryt all kontakt, svara inte på något och öppna inte om hon knackar på dörren. Har du inte titthål på dörren?

Jag ville somsagt inte ta med henne hem men efter ett par öl så vart man lätt påverkad och då kunde jag inte göra rätt beslut i den sitsen, jag ville verkligen inte men så dum som jag är så tänkte jag att en gång gör väl inget, men nu verkar hon inte släppa mig så jag har gett mig in på något riktigt läskigt. Hon gav inte ett galet intryck från början, men hon började efter ett tag säga märkliga saker så som att hon såg en framtid med mig och att hon skulle få mig och bli hennes osv.
Citera
2020-11-09, 08:58
Medlem
Ännu en trolltråd som kommer att fortgå i evigheter..
Citera
2020-11-09, 08:59
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Hon är uppenbarligen inte rädd för dig fast du är större och starkare. Dags att visa henne att hon är ingen match för dig. Ta tag i henne, släng upp henne mot väggen och säg att du menar allvar.
Polisen är upptagen med att lägga ner anmälningar på grova våldtäkter så slösa inte deras tid på det här tramset.
Ja, jag lutar åt samma sak. TS bör ge kärringen en rejäl jävla lavett och visa att han börjar tappa tålamodet. Börjar hon stissa med polisen så kan det vara bra att ha dokumenterat hennes flera månader långa stalkande, gärna med vittnen, så att TS kan hävda att detta bara är ännu ett påhitt från en labil galning. Aldrig hänt. Hon måste ha tillfogat sig själv fläskläppen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in