Tjena! har nämligen ett väldigt stort problem. Detta kan låta helt sjukt men det faktum att det har hänt är sjukare. Raggade upp en medelålderskvinna på dejtingappen badoo, hon var inte så värst fräsch eller snygg men vad ska man göra. Vi bestämde oss för att ses på en öl för att snacka lite och sedan eventuellt smyga hem till mig, men så blev det inte. Jag möts av en urgammal kärring som det osar damm av, hon såg inte alls ut som på bilderna! Jag hade blivit catfishad, något uttryck som ni ungdomar använder, jag hade iallafall blivit lurad rejält. Men jag är rätt feg av mig och vågade desvärre inte säga ifrån utan fick bita ihop och drack ett par öl för att överhuvudtaget kunna kolla på henne. Klockan började bli mycket och jag försökte dra mig undan och försökte komma med en hel del bortförklaringar till varför jag ej ville ta med fanskapet hem men hon nöjde sig inte. Kortfattat så lät jag henne komma med hem och fick det hela avklarat ganska snabbt, kan säga att jag nu i efterhand har psykiska men efter denna upplevelse, men nu till det sjuka. Jag valde att inte höra av mig utan ignorera henne, det gick ett par dagar och jag hade så gott som glömt det hela, tills jag kommer hem sent från jobbet en onsdagskväll och tänkte sätta mig framför tv'n en stund, men så helt plötsligt så knackar det på dörren, ja ni kan ju gissa vem det var. Jag smäller igen dörren fortare än kvickt och ringer en polare och ber han komma över ifall hon skulle försöka bryta sig in. Under hela kvällen/natten var det relativt lugnt så polaren drog hem på morgonen när jag drog till jobbet, men när jag väl anländer till arbetet så står hon utanför den kärringen. Nu blir jag rasande och säger ifrån och ber henne lämna mig ifred innan det blir riktigt illa, hon verkar lyssna trodde jag iallafall. Det går ett par dagar igen och jag försöker förtränga denna händelse, tills det en natt knackar på dörren igen och knackningarna upphör inte. Detta skedde för ungefär fyra månader sedan och hon har inte slutat, har anmält men anmälningarna läggs ner gång på gång, jag har fått byta lås då hon har försökt bryta sig in flertal gånger, hon lämnar mig inte ifred! hon lämnar lappar där det står att hon vill ha mig i sig och att hon ska ta mig en vacker dag så att jag blir hennes, helt sinnes.
vad ska jag göra? hur ska jag säga ifrån så att hon förstår?
uppskattar tips.
vad ska jag göra? hur ska jag säga ifrån så att hon förstår?
uppskattar tips.