Jag har aldrig funderat så mycket på att göra ett avslut som nu.
Allt är igentligen bra
Saker och ting håller på att falla på plats.
Men inom mig går jag med en konstant ångest.
Som ett konstant tryck över strupen.
Det känns som att drunkna mitt bland alla människor.
Jag känner mig så ensam fast jag har människor som genuint bryr sig och tycker om mig.
Men jag kan inte prata med dem, jag kan inte dela mina tankar med någon, för jag vill inte oroa.
Jag har kontakt med läkare och psykiatriker och jag har tidigare kunnat prata om eller iaf snudda vid mina tankar. Men nu känns det som jag kapslat in mig.
Jag når inte ut.
Det känns som att ytan är helt lugn fast jag är helt trasig inombords tidigare har stormen varit utanför och runt omkring.
Jag har alltid haft ett mörker inne i mig, men nu känns det så annorlunda.
Jag kan känna glädje och lycka men det förändrar inte hur jag känner innut i.
Jag vet inte vad jag ska göra
Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det jag befinner mig i.
Jag känner ingen stress att jag måste göra det snart, jag är mer mån om att se till att det blir definitivt när det sker.
Jag förmodar att detta flyttas till papperskorgen,
men jag hoppas det får stanna kvar. Det kanske är mitt enda sätt att se om det kan finnas en chans att få hjälp att vända mina tankar. Eftersom jag inte verbalt kan prata om det så kanske det här är mitt sätt att försöka be om hjälp. Här är jag anonym, här kan mina tankar sväva fritt.
Är det någon som har känt lika dant och lyckats vända?
Allt är igentligen bra
Saker och ting håller på att falla på plats.
Men inom mig går jag med en konstant ångest.
Som ett konstant tryck över strupen.
Det känns som att drunkna mitt bland alla människor.
Jag känner mig så ensam fast jag har människor som genuint bryr sig och tycker om mig.
Men jag kan inte prata med dem, jag kan inte dela mina tankar med någon, för jag vill inte oroa.
Jag har kontakt med läkare och psykiatriker och jag har tidigare kunnat prata om eller iaf snudda vid mina tankar. Men nu känns det som jag kapslat in mig.
Jag når inte ut.
Det känns som att ytan är helt lugn fast jag är helt trasig inombords tidigare har stormen varit utanför och runt omkring.
Jag har alltid haft ett mörker inne i mig, men nu känns det så annorlunda.
Jag kan känna glädje och lycka men det förändrar inte hur jag känner innut i.
Jag vet inte vad jag ska göra
Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det jag befinner mig i.
Jag känner ingen stress att jag måste göra det snart, jag är mer mån om att se till att det blir definitivt när det sker.
Jag förmodar att detta flyttas till papperskorgen,
men jag hoppas det får stanna kvar. Det kanske är mitt enda sätt att se om det kan finnas en chans att få hjälp att vända mina tankar. Eftersom jag inte verbalt kan prata om det så kanske det här är mitt sätt att försöka be om hjälp. Här är jag anonym, här kan mina tankar sväva fritt.
Är det någon som har känt lika dant och lyckats vända?