Citat:
Ursprungligen postat av
Sandalji
Detta valet är extremt jämnt, men en del talar för att Biden kommer att bli president. Personligen tror jag att det har funnits fusk inblandat, men jag vill inte att tråden ska handla om det.
Enligt vänster-ljug-media skulle Biden vinna en landslide, hur enkelt som helst. Men inget av detta hände. I princip varenda poll var helt felakig, och inte med några små marginaler heller.
Förstår ni nu, efter två år i rad, varför vi kallar dem "fake news"? Det de säger betyder absolut ingenting. Skulle nu nu kunna sluta sprida en massa desinformation i framtiden? Så att vi kan slippa ha alla dessa meta-debatter om lögner som msm sprider.
Detta gäller inte bara vänstern, utan även högersidan.
Lär dig vad bradleyeffekten är och återkom, då denna berättar just detta fenomenet mycket bra.
Jag gissade på att den hade ökat och att pollsen justeringar inte var tillräckligt stora, och just pga trumpen är för kontroversiell och lögnaktig.(Det handlar inte om någon verklighet för trumpnissar, utan bara agenda agenda och AGENDA, sånt får alltid bradleyeffekt att öka)
Hade inte bradelyeffekten ökat så, så hade trumpen blivit utklassad, jag adresserade den och visade sig vara än större denna gång.
I övrigt en svag tråd, och om fantasier.