2020-11-18, 17:03
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Han drar i alla fall ned på trupperna i Afghanistan och Irak nu. Motivet vill jag låta vara osagt, han kanske bara i sista sekund kom på att det var ett av hans vallöften från 2016? Eller också vill han jäklas med Biden och göra situationen där ohållbar så att de efteråt kan skylla på Biden när det går åt pipan.

Samtidigt hade han ju funderat på att starta ett litet krig i Iran.
Citera
2020-11-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Samtidigt hade han ju funderat på att starta ett litet krig i Iran.
Enligt Aftonbladet..
Citera
2020-11-18, 18:05
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Enligt Aftonbladet..

Det var uppe på radionyheterna. Hade det varit någon annan än Trump hade jag inte trott det, men han blev ju sur när han inte fick köpa Grönland, så jag är inte förvånad.
Citera
2020-11-18, 18:40
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Svårt att sia om Trumps sista månader som president. Vem vet hur det kommer se ut 2024....
Citera
2020-11-18, 23:11
Medlem
groovesnuss avatar
Agolf Twittler kommer fortsätta som vanligt:

* Twittra ut idiotiska konspirationsteorier
* Spela golf

Så fort han är vräkt ur Vita Huset kommer hans troféfru skilja sig från han och han får fortsätta betala för att få ligga (lex Stormy)
Citera
2020-11-19, 11:48
Medlem
Anktalares avatar
Han kommer försöka förstöra så mycket han kan för dems och USA, Amerika last. Hoppas han avlider i covid-19 när han får det på riktigt nästa gång.
Citera
2020-11-19, 13:02
Medlem
Slottsherres avatar
61 dagar kvar
Citera
2020-11-19, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Han drar i alla fall ned på trupperna i Afghanistan och Irak nu. Motivet vill jag låta vara osagt, han kanske bara i sista sekund kom på att det var ett av hans vallöften från 2016? Eller också vill han jäklas med Biden och göra situationen där ohållbar så att de efteråt kan skylla på Biden när det går åt pipan.

USA:s verklige president, mitch mcconnell har talat om för trump att han inte kommer kunna lämna afghanistan.
Där är demokraterna och republikanerna överrrens.

Sen är jag liksom du övertygad om att Trump tänker sabotera Joe Bidens första mandatperiod genom att lamslå den federala regeringen. Det förklarar varför Trump sparkar så många mellanchefer på DOD och på state department

(tror jag. allt ovan är mina egna åsikter och är inte byggda på fakta)
Citera
2020-11-19, 17:32
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Så fort han är vräkt ur Vita Huset kommer hans troféfru skilja sig från han och han får fortsätta betala för att få ligga (lex Stormy)
Frågan är ju om hon är med honom för pengarna eller annan orsak. Vad gäller att betala för att knulla så kan han ju då i alla fall välja vilka sorts kvinnor han vill ha och hur ofta han vill ha dessa.
Citera
2020-11-23, 14:55
Medlem
Donald Trump - Presidentens offentliga schema
https://factba.se/topic/calendar

Det är mycket golf på hans agenda
Citera
2020-11-23, 16:41
Bannlyst
min teori:

Trump vet att han har förlorat, men väljer att kaosa landet i hopp om att få igenom ett "no-prosecution deal"

Det är bland annat därför han vill dra sig ur Afghanistan. Då han vet att Military industrial complex gör stora vinster på dessa krig och kommer förlora pengar. Att då väga två intressen: hans stundande åtal mot chansen för Boeing att göra ytterligare en miljard...ja vi vet nog vilket av dessa två som kongressen egentligen företräder.
Citera
2020-11-23, 18:25
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Donald Trump - Presidentens offentliga schema
https://factba.se/topic/calendar

Det är mycket golf på hans agenda

Är han något bra då? Om han tränar så mycket?

(Drar mig till minnes Goldfinger som spelar golf mot James Bond och försöker fuska vilket Bond såklart upptäcker... Historien upprepar sig)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in