2020-11-07, 18:07
Medlem
Då var det officiellt, vad gör Trumpen just nu, sitter han och liprunkar i bunkern?
Citera
2020-11-07, 18:12
Avslutad
Vi alla borde skriva till Trump's stab att han måste

1. Dra hem alla USA styrkor utomlands.
2. Avskaffa Obamacare
3. Benåda varenda jävel som Biden hatar t.ex. Snowden och Assange
Citera
2020-11-07, 18:16
Medlem
RajtInIHetluftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vi alla borde skriva till Trump's stab att han måste

1. Dra hem alla USA styrkor utomlands.
2. Avskaffa Obamacare
3. Benåda varenda jävel som Biden hatar t.ex. Snowden och Assange

Då menar du att VAD skulle bli bättre av det?
Utveckla gärna!// Tippis!
Citera
2020-11-07, 18:18
Bannlyst
Snälla nån, det är inte över än. Det blir en lång process i domstolen innan det här är över...
Citera
2020-11-07, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RajtInIHetluften
Då menar du att VAD skulle bli bättre av det?
Utveckla gärna!// Tippis!

Om Trump inför det han lovade + lite mer, så kommer han sluta som en bra president!
Citera
2020-11-07, 18:41
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
- - - Snowden och Assange

Tror Biden skulle se till att båda drabbades av "olyckor" i trafiken eller liknande. Den mannen är farligare för både världen och USA än vad Trump någonsin var.
Citera
2020-11-07, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Tror Biden skulle se till att båda drabbades av "olyckor" i trafiken eller liknande. Den mannen är farligare för både världen och USA än vad Trump någonsin var.

Inte mitt problem.

Hoppas Trump verkligen gör det svårt för Biden att avskaffa GOP-politik nu.

Det är dags för Trump att toksänka skatterna!
Citera
2020-11-07, 18:53
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det där är däremot en urusel analogi eftersom du mycket väl får lägga upp en egen hemsida på samma sätt som du får köra din egen bil på en offentlig väg. Vad tror du de som driver Flashback gjort? De är inte beroende av Facebook eller Alphabet vad jag vet.

Nej, din analogi sög röv. Men du verkar ju direkt efterbliven eftersom du kommer med nya värdelösa analogier. Att man får använda offentligt finansierad infrastruktur innebär ju inte att man har rätten att begränsa andras användande. Driver man ett massmedialt och publikt företag så har man att hålla sig till den lagstiftning som gäller i landet. Vilket i USAs fall innebär första tillägget.
Citera
2020-11-07, 18:55
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Inte mitt problem.

Hoppas Trump verkligen gör det svårt för Biden att avskaffa GOP-politik nu.

Det är dags för Trump att toksänka skatterna!

Menade Biden i min post (mitt namn är Herr E Syftningsfel).

Prylen är att trumpen redan sänkt skatterna en masse - varannan utbetald federal dollar är inplockad via skatt, varannan nytryckt av Fed (som tänkte sig baila ut hela jävla världen). Tyvärr kom Corona emellan och satte stopp för skördandet av frukterna av trumpens politik.
Citera
2020-11-07, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Nej, din analogi sög röv. Men du verkar ju direkt efterbliven eftersom du kommer med nya värdelösa analogier. Att man får använda offentligt finansierad infrastruktur innebär ju inte att man har rätten att begränsa andras användande.
På vilket sätt begränsar storföretagen andras användande? Syftar du nu på diskussionerna om net neutrality eller vad dillar du om?
Citat:
Driver man ett massmedialt och publikt företag så har man att hålla sig till den lagstiftning som gäller i landet. Vilket i USAs fall innebär första tillägget.
Ledsen, men första tillägget är inte vad du tror. Å andra sidan tyder ditt språkbruk på att du som bäst precis nått upp i tonåren så man kanske inte skall begära för mycket.
Citera
2020-11-07, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Menade Biden i min post (mitt namn är Herr E Syftningsfel).

Prylen är att trumpen redan sänkt skatterna en masse - varannan utbetald federal dollar är inplockad via skatt, varannan nytryckt av Fed (som tänkte sig baila ut hela jävla världen). Tyvärr kom Corona emellan och satte stopp för skördandet av frukterna av trumpens politik.

Då bör han sänka skatterna igen. Tänk vilken julkonsumtion det kommer bli. Biden kommer aldrig kunna ha råd att höja skatterna. Aldrig någonsin. Folk vänjer sig till detta.
Citera
2020-11-07, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elver
Då var det officiellt, vad gör Trumpen just nu, sitter han och liprunkar i bunkern?

Han har nog möten med högsta domstolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in