Citat:
Ursprungligen postat av
itazon
Men belägg dina påståenden om du vet?
Ditt inlägg om Texas stämning till USC beskriver du på samma sätt som dina tidigare inlägg kring King v. Whitmer och Pearson v. Kemp ("the Krakens") som nu är nästan helt utslängda?
Det är ett luftslott, och jag vill inte ta din tro ifrån dig, men vad får dig att tro att det finns någon som helst substans i stämningen? Och varför måste du alltid försöka vrida allting du skriver här?
Ledsen kompis, du lägger ned case innan de når sitt avslut. Team Trump skall vinna ett case, då vinna allt. Det som hänt de senaste timmarna har inte gjort detta till ett sämre läge, borde även en sån som du kunna medge.
Varför skulle "Krakens" vara över ? Du vet att 22 Dominion maskiner analyseras och dess analys kommer presenteras redan imorgon om allt går väl. Man har redan nu konstaterat oegentligheter i Arizona när man detaljstuderat röster (ca 11% fel) samt även maskinen i Georgia visade på en liknande algoritm och fel, till Bye-dens fördel. Detta utöver de "glitches" man rättade till under valnatten (utan förklaring).
Hunters Laptop
..Du kanske även hört att flera senatorer nu kräver att AG Barr sätter en speciell utredare på Hunter Bidens laptop. Där framgår om du följt denna många av vilka i USA som kan kopplas till Kina. Det var därför pressen begravde den.
Då DNI Radcliff igår meddelade att det inte kommer att ske någon transferering innan Kina frågan utretts tror jag du tagit ut seger alldeles för tidigt. Om du som jag förstår att Bye-den är något gruvligt insyltad i Kina, så förstår du att han aldrig kommer få säkerhetspass, han kan inte bli President, executive order sätter stopp.