• 1
  • 2
2006-05-15, 00:44
Medlem
mababys avatar
Någon mer som använder sig av Alprazolam: (Alprazolam, Xanor). För att få den sköna känslan - hur många tar ni av 1 mg???
Citera
2006-05-15, 00:49
Medlem
Nemesis1s avatar
O.5mg duger fint för att jag skall bli "lugn"... Brukar inte hälla i mig några större mängder benso åt gången än den vanliga lugnande doser, men vill jag bli mer "wasted" så blandar jag med alkohol...
Citera
2006-05-15, 01:10
Medlem
TomiXs avatar
Bensodiazepiner för sig själv är bara "måttligt" kul.. Men däremot kränger jag gärna i mig en Xanor 2a eller en Flunitrazepam 1a tillsammans med en trevlig opiat
Citera
2006-05-15, 01:22
Medlem
mababys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Bensodiazepiner för sig själv är bara "måttligt" kul.. Men däremot kränger jag gärna i mig en Xanor 2a eller en Flunitrazepam 1a tillsammans med en trevlig opiat
När brukar de börja verka då. Jag har precis slängt i mig 4 mg Förestän kan jag ävra mitt medlemsnamn på något sätt?
Citera
2006-05-15, 01:44
Medlem
1,5mg Xanor och 15mg Nitrazepam + två folle på det visade sig vara precis lagom, i alla fall för mig i avseendet softande kontra benzomonsterhandlingar, dvs jag blev precis lagom bäng för att ha en riktigt trevlig kväll men inte för att vakna med blodiga nävar dagen efter. Vet inte hur mycket mer utav något, antagligen alkohol, som krävts för att radera minnet av samtliga förnimmelser under kvällens gång.
Citera
2006-05-15, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mababy
När brukar de börja verka då. Jag har precis slängt i mig 4 mg och jag jobbar inom ett omr där det är gott om sådant.
Förestän kan jag ävra mitt medlemsnamn på något sätt?

Jag gissar att de började verka någonstans kring den 3:e meningen
Citera
2006-05-15, 01:48
Medlem
mababys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highgrade
1,5mg Xanor och 15mg Nitrazepam + två folle på det visade sig vara precis lagom, i alla fall för mig i avseendet softande kontra benzomonsterhandlingar, dvs jag blev precis lagom bäng för att ha en riktigt trevlig kväll men inte för att vakna med blodiga nävar dagen efter. Vet inte hur mycket mer utav något, antagligen alkohol, som krävts för att radera minnet av samtliga förnimmelser under kvällens gång.

vet du hur man ändrar sitt användarnamn här på fb
Citera
2006-05-15, 01:57
Medlem
mababys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highgrade
Jag gissar att de började verka någonstans kring den 3:e meningen
Men hur är det med fluntrazepam? jag har nu 6 mg Xanor i kroppen.
vill bara ändra mitt andvändarnamn
Citera
2006-05-15, 02:01
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mababy
Men hur är det med fluntrazepam? jag har nu 6 mg Xanor i kroppen.
vill bara ändra mitt andvändarnamn

Det går inte. Ändra användarnamn, alltså.
Citera
2006-05-15, 02:54
Medlem
WeeMaans avatar
Jag använder det dagligen i perioder.. Från 2-3mg upp ptill 10-20.
Citera
2006-05-15, 04:31
Medlem
mababys avatar
Jaja hoppas ingen känner igen mig i alf
Citera
2006-05-15, 05:24
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Jo, fast man skall vara försiktig så att man inte tar för mycket... Även om man inte blandar så mycket benso med sina opiater att det är farligt så finns alltid risken att man "noddar" lite för hårt och sover bort ruset... Men det är en balansgång det där, gäller att ständigt vara på gränsen mellan medvetet och slumrande tillstånd...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in