Citat:
Ursprungligen postat av
knorr.djungle
Jag är ganska säker på att det kan stämma. Men att ayye och yasin är ovänner stämmer ej, ayye pumpar yasins musik och lägger ut på händelser. Skulle yasin gått emot ayye hade dom ABSOLUT inte ens lagt ut något om varandra den saken är 100. JB följde ayye och tvärt om för 1 vecka sedan, nu dom följer inte varandra. Jag tror ayye och grabbarna från shottaz bara har döljt varandra på instagram så inte vi följare kan se det. Det första JB gjorde på ett kort mot kameran när han muckade va ett S, alltså Shottaz. Yasin, farre JB kurden och alla i FLG är fortfarande gata rakt på, men dom jobbar med musiken som en täckmantel för all media och instagrammare inte skall se. Som Yasin la ut på instagram för ett tag sedan, bara för att vi inte posar med pengar och vapen, betyder inte att vi inte bryter och inte skjuter. Jag är säker på att Yasin och grabbarna backat från ayye lite med mening för att ayye är alldeles för gata och syns för mycket utåt just nu. Vänta bara, snart är dom tillsammans igen
En person från satadurah ska ha gömt sig i Stockholm under sen sommen, och också fått en relation med DP.
Ingen vet hur (heh) ,men så infiltrerade han sig också i SZ.
Personen sägs vara grunden till skjutningen skedde då han låg bakom att möta SZ, så DP kunde avrätta personerna.(på dansk mark).
Satadurah har velat få svensk mark som mc klubb, trots att de är kända för faktiskt grov kriminalitet i flera länder. (istället för ayye och yasin som du nu nämnder)