2020-11-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Fan vad dåliga Flashback detektiverna har blivit.

Låt mig hjälpa er

BO: Mohammed Ramazan Hussein
GM: FLG

Brottsoffer var bara en vanlig beknare inte tungt kriminell direkt snäll kille.
Han blev avrättad framför sin flickvän först två skott i benen sen mot huvudet och halsen när han var nere.
Jag bor i Hägersten och har mer koll än er..

Så de avrättar en becknare för att pinka revir?
Trevligt
Citera
2020-11-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så de avrättar en becknare för att pinka revir?
Trevligt
Ja, FLG är verkligen avskum. Folk ute på gatan ber för att DP ska mucka så de kan få slut på FLG.
Husbys hyenor rustade upp ordentligt mot slutet innan Svenska polisen slog till 2veckor sen.
Svensk polis har även räddat FLG från att bli dödade i ett garage i Tensta i somras.
Husby skulle precis agera helt start klara på krossarna, FLG skulle vara körda smattrade mot väggen men men så slog Polisen till.

Hur suger Svensk polis så mycket kuk? Det är frågan.
Senast redigerad av Rennato 2020-11-10 kl. 21:06.
Citera
2020-11-10, 21:47
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ja, FLG är verkligen avskum. Folk ute på gatan ber för att DP ska mucka så de kan få slut på FLG.
Husbys hyenor rustade upp ordentligt mot slutet innan Svenska polisen slog till 2veckor sen.
Svensk polis har även räddat FLG från att bli dödade i ett garage i Tensta i somras.
Husby skulle precis agera helt start klara på krossarna, FLG skulle vara körda smattrade mot väggen men men så slog Polisen till.

Du verkar ha personlig anknytning till det här fallet...?

Må Mohammed ”den vanlige becknaren” rest in piss. Synd för flickvännen som fick bevittna det hela om ditt inlägg stämmer. Men men, shit happens, hon får helt klart skylla sig som blev tillsammans med en Mohammed.
Citera
2020-11-10, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du verkar ha personlig anknytning till det här fallet...?

Må Mohammed ”den vanlige becknaren” rest in piss. Synd för flickvännen som fick bevittna det hela om ditt inlägg stämmer. Men men, shit happens, hon får helt klart skylla sig som blev tillsammans med en Mohammed.
Nja gubben personlig anknytning? Neee dock så skiljer vår syn sig när de kommer till bekneri. För mig är det inte skillnad om din moder eller syster går till en beknare för att köpa en karta lycko piller eller om de går till Apoteket. Pengarna skulle väll endå gå till invandrare om du gick till apoteket och lät staten skatta det. Varför inte bara ge pengarna till invandraren direkt?

Har du recept belagd knark från apoteket vilandes hemma nånstans?
Citera
2020-11-10, 22:17
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Nja gubben personlig anknytning? Neee dock så skiljer vår syn sig när de kommer till bekneri. För mig är det inte skillnad om din moder eller syster går till en beknare för att köpa en karta lycko piller eller om de går till Apoteket. Pengarna skulle väll endå gå till invandrare om du gick till apoteket och lät staten skatta det. Varför inte bara ge pengarna till invandraren direkt?

En värdelös människa som kostar mer skatt än vad han betalar.. kommer inte att sakna honom.
Citera
2020-11-10, 22:26
Medlem
Citat:

undrar om ayye skulle tänka sig att gå ihop med HH för att hämnas på FLG
Citera
2020-11-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
undrar om ayye skulle tänka sig att gå ihop med HH för att hämnas på FLG
Vad exakt ska FLG ha gjort Ayye? Shottaz verkar inte ens finnas kvar.
Citera
2020-11-10, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewishmafia
Vad exakt ska FLG ha gjort Ayye? Shottaz verkar inte ens finnas kvar.
vad folk har skrivit på insta är att flg lurade ayye i en fälla och försökte döda honom men misslyckades sedan gick han till yasin och farre och berättade vad som hände men dom tog flgs sida istället för ayyes
Citera
2020-11-11, 00:52
Medlem
Citat:
Fan vad dåliga Flashback detektiverna har blivit.

Låt mig hjälpa er

BO: Mohammed Ramazan Hussein
GM: FLG

Brottsoffer var bara en vanlig beknare inte tungt kriminell direkt snäll kille.
Han blev avrättad framför sin flickvän först två skott i benen sen mot huvudet och halsen när han var nere.
Jag bor i Hägersten och har mer koll än er..

Tack! Boende intill Vällingby C. 22 år och tidigare straffad. Registrerad som avliden 2020-11-02. Aldrig hört talas om honom. Vet du mer om honom?
Senast redigerad av Refraktor 2020-11-11 kl. 00:55.
Citera
2020-11-11, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tack! Boende intill Vällingby C. 22 år och tidigare straffad. Registrerad som avliden 2020-11-02. Aldrig hört talas om honom. Vet du mer om honom?
har du bild på han?
Citera
2020-11-11, 07:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Nej jag skulle aldrig stoppa i mig knark, varken från staten eller någon Mohammed.

Vad betyder det där FLG?
Citera
2020-11-11, 11:12
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nej jag skulle aldrig stoppa i mig knark, varken från staten eller någon Mohammed.

Vad betyder det där FLG?

FilterLösaGrabbar?

https://www.expressen.se/kronikorer/...ya-konflikten/
Senast redigerad av notknapparen 2020-11-11 kl. 11:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in