• 1
  • 2
2020-10-31, 07:42
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Avser inte lagar och paragrafer.
Det är folket som måste resa sig och markera hårt och våldsamt.

OK. Själv anser jag att det effektivaste sättet för folket att resa sig är att rösta på icke PK-partier vid valurnorna, vilket i ett andra steg får genomslag i ändrade lagar och paragrafer.
Citera
2020-10-31, 09:50
Medlem
Om vi är hundratusentals svenskar och invandrare som går mot riksdagen och täcker stora delar av Stockholm vågar inte polisen göra något. Vi stannar och kräver att packet i Riksdagen ändrar lagen och sätter grovt kriminella packet i många år bakom lås utan någon som helst förkortning av straffet, vi stannar tills dom ändrar lagen. Riksdagspolitikerna blir tvungna att lyssna. Jag är redo att stå framför Riksdagen är ni?
Citera
2020-10-31, 09:58
Medlem
Capohs avatar
Vilken typ av utrustning skulle man behöva för att lyckas projicera upp Charlie Hebdo karikatyrerna på en husfasad som man gjorde i Montpellier? Låt säga DN-skrapan. Någon som har koll på det?
Citera
2020-10-31, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wied
Jo, men om 20 år, har Sverige større andel muslimer än Frankrike, vad då ?

Gammal massmedia påpekar att flest muslimer i Europa, det är det Frankrike som har. Jag räknade och kom fram till att andelen muslimer i förhållande till hela befolkningen, det är det främst Sverige som har. Vi är nummer ett, om det nu är något att vara glad över.

Problemet med muslimerna är islamisterna bland dem. De mördar för skitsaker såsom att bränna Koranen eller att skända Muhammed.
Citera
2020-10-31, 11:04
För att vi inte vill bli kallade "rasister".

Att få tillmälen som epitetet rasist är något av det värsta en enskild konflikträdd svensk kan råka ut för idag. Man kan bli uthängd i media, få Expo och hembesök av Aschberg, bli av med jobb, vänner och bekanta och inte minst bli stämplad som "Persona Non Grata" (fråga Ingrid Carlqvist).

Där har nämligen etablissemanget hittat en svag punkt hos den enskilde medborgaren och har därför skaffat sig ett mentalt övertag. Även om vi trots allt blir alltfler som börjar inse att mångkulturprojektet inte är särskilt lyckat.
Citera
2020-10-31, 11:30
Medlem
Vilka svenskar ska "sätta skräck"?
Elektrikern Torbjörn när han kommer hem från jobbet trött och vill få lite vila till nästa dag?
Sjukpensionerade Per?
Tror nog liksom att förutsättningarna saknas.

Sen har vi makten som helt klart är emot oss. De lyfter inte ett finger för att minska islams utbreding i landet utan mer tvärtom.
Ej heller grannländerna.

Fritt fram fram för rika raber att ta över västerländskt territorium genom att tex bygga moskeer.
Förskräckligt är bara förnamnet. Europas ledare ger bort sina länder till invasionsmakter.

https://www.dagbladet.no/nyheter/fik...daler/73006487

Förstår inte varför partier som SD inte belyser och tar upp detta.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-10-31 kl. 11:35.
Citera
2020-10-31, 12:22
Medlem
Vilka sitter i migrations verket och bestämmer .En muslimsk kvinna vr det visst samt vänsterfolk.
I Finland bestämmer regeringen över myndigheter.
Citera
2020-10-31, 13:40
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarBar
Exakt. Krig kommer först efter att det har blivit så illa till den grad att medelklasssvensson inte längre kan ignorera situationen.

Liksom du tror jag att det kan starta i Franrike. Blir det mer eller mindre krig där så kommer det sprida sig till Sverige.

Det är politiker som startar krig kan du se Löfven ha balle nog att starta ett krig?
Citera
2020-11-10, 23:46
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z08
Jubelidiot, ytterst få svenskar är muslimer. Muslimer är värsta sortens ohyra som skall bekämpas med alla medel. Finns inga bra muslimer, finns manipulativa drägg till muslimer som låtsas vara goda. Enda rätta är att få ut varenda muslim ur Sverige och få dom så rädda att dom alldrig någonsin funderar att komma till Sverige. Muslimer är enbart utrotande, massvåldtäktsdrägg. Värsta sortens ohyra utan existensberrättigande.

Och du är uppenbart helt jävla dum i hela jävla huvudet . Muslimer är för fan inte en grupp din knast . Folk som är så obildade som dig borde ha spöstraff. Och nej jag är varken muslim eller vänsteraktivist. Men nä, etnisk svensk är jag inte
Citera
2020-11-10, 23:52
Medlem
Svenskar har tappat sin ryggrad helt ärligt
Citera
2020-12-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Och du är uppenbart helt jävla dum i hela jävla huvudet . Muslimer är för fan inte en grupp din knast . Folk som är så obildade som dig borde ha spöstraff. Och nej jag är varken muslim eller vänsteraktivist. Men nä, etnisk svensk är jag inte
Jubelidiot, hur många protester när muslimerna dagligen utför värsta helvetet mot kristna på jorden, ingen protest. Muslimer är absolut majoritet odjur. Väst borde skämmas att stödja muslimska odjur, ytterst få obetydliga undantag är ingenting. Finns inget civiliserat muslimskt land. Turkiet är skapt på värsta odjuriska sätt, typiskt muslimskt. Turkifierade packet ledaren för sk bosnjaker som är inget annat än turkifierade serber sa deras ledare Alija Izetbegovic att Bosnien är turkiskt. Stick och brinn enda vettigga du kan göra för mänskligheten.
Citera
2020-12-04, 16:38
Medlem
Eftersom det inte finns något som tyder på att muslimerna är på väg att ta över så är det inte heller många svenskar som tror det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in