• 1
  • 2
2020-10-30, 21:16
Medlem
Innan muslimerna tar över helt med att föröka sig som råttor i Sverige, så är enda räddningen för Sverige att med kristna invandrare och svenskar gemensamt sätta sådan skräck i muslimerna att dom flesta lämnar Sverige eller konverterar. Skolorna är det oftast muslimerna som härjar barbariskt, likaså grova brott, våldtäkter osv, sätt skräck i dom så dom alldrig någonsin vågar göra det igen. Är det tillräckligt många svenskar och invandrare som går ut på gatorna så vågar inte polisen göra något. Detta går att genomföras, varför har det seriöst inte framförts?!
Senast redigerad av Z08 2020-10-30 kl. 21:28.
Citera
2020-10-30, 21:20
Medlem
Medelsvensson och deras barn har inte fått det tillräckligt dåligt ännu.
Det kommer, var så säker.

Men du måste först blicka utomlands, till länder som har det som vi.
Länder där folk har mer ryggrad än vad svenskar har.
De kommer göra upplopp före vi gör det.

Jag sätter mitt hopp till Frankrike nu.
Citera
2020-10-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust

Exakt. Krig kommer först efter att det har blivit så illa till den grad att medelklasssvensson inte längre kan ignorera situationen.

Liksom du tror jag att det kan starta i Franrike. Blir det mer eller mindre krig där så kommer det sprida sig till Sverige.
Citera
2020-10-30, 21:39
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust

Frankrike?

Jag har inte hört några krav på Avskaffad Asylrätt! från Frankrike. Så länge man i Frankrike inte inser att Avskaffad Asylrätt! är nyckeln så finns det inte mycket hopp att hämta därifrån.
Citera
2020-10-30, 22:02
Medlem
ChiCoLas avatar
Du missar att svenskar , och många invandrare kan vara muslimer . Och musliner hade velat ha ut varandra . Du är bara en idiot som tror att en muslimsk stämpel rör alla . Din cp-smurfhora
Citera
2020-10-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Du missar att svenskar , och många invandrare kan vara muslimer . Och musliner hade velat ha ut varandra . Du är bara en idiot som tror att en muslimsk stämpel rör alla . Din cp-smurfhora
Jubelidiot, ytterst få svenskar är muslimer. Muslimer är värsta sortens ohyra som skall bekämpas med alla medel. Finns inga bra muslimer, finns manipulativa drägg till muslimer som låtsas vara goda. Enda rätta är att få ut varenda muslim ur Sverige och få dom så rädda att dom alldrig någonsin funderar att komma till Sverige. Muslimer är enbart utrotande, massvåldtäktsdrägg. Värsta sortens ohyra utan existensberrättigande.
Citera
2020-10-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskarBar
Liksom du tror jag att det kan starta i Franrike. Blir det mer eller mindre krig där så kommer det sprida sig till Sverige.

Jo, men om 20 år, har Sverige større andel muslimer än Frankrike, vad då ?
Citera
2020-10-30, 22:41
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z08
Innan muslimerna tar över helt med att föröka sig som råttor i Sverige, så är enda räddningen för Sverige att med kristna invandrare och svenskar gemensamt sätta sådan skräck i muslimerna att dom flesta lämnar Sverige eller konverterar. Skolorna är det oftast muslimerna som härjar barbariskt, likaså grova brott, våldtäkter osv, sätt skräck i dom så dom alldrig någonsin vågar göra det igen. Är det tillräckligt många svenskar och invandrare som går ut på gatorna så vågar inte polisen göra något. Detta går att genomföras, varför har det seriöst inte framförts?!

"Sätter stopp för muslimer"?

Stopp hurdå menar du?
Citera
2020-10-30, 22:57
Medlem
Om jag har förstått dig rätt vilket jag säkerligen ej har så menar du att många svenskar ska gå ihop och kämpa mot något, och i detta fall muslimer.

Vad du än vill kämpa emot så bör vi först se till de grundläggande hinder i vårat sociala beteende som kan vara av intresse. Nedan följer ett par exempel.

Stockholmssyndromet - vi tror att vi kan rösta bort våra problem

Jantelagen - majoriteten är livrädda för sociala sanktioner och bli uthängda

Verkligheten - vi vågar knappt möta våra grannar i trapphuset eller öppna käften på platser där det råder starka normer såsom affären, kollektivtrafik osv

Personlighet - återigen jantelagen, majoriteten vågar inte sticka ut eller ha en attityd angående något som avviker från rådande samhällsnorm.

Det gäller inte alla men majoriteten, där en del är starkt indoktrinerade, och en del starkt passiva.

Jag skrev tidigare i forumet angående bilprotesten. Det är denna typ utav vilja som du och din måste ha. Det är om något ett svagt exempel men i den riktningen måste det gå.

Så länge svensson är bekväm med sina huslån, lets dance och regelbunden konsumtion utav statusprylar och materialvaror så blir det svårt.

Och i ditt fall så vill du kämpa mot en grupp där många inte har något att förlora och i vissa fall är redo att gå i döden för sin sak.

Är du redo att möta det med dina svenssonvänner?
Glöm inte varmkorven och kaffetermosen då, det kan bli en lång dag.
Citera
2020-10-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wied
Jo, men om 20 år, har Sverige større andel muslimer än Frankrike, vad då ?

Jadu, då får vi hoppas att detta inträffar innan de blivit fler än oss...
Citera
2020-10-31, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Frankrike?

Jag har inte hört några krav på Avskaffad Asylrätt! från Frankrike. Så länge man i Frankrike inte inser att Avskaffad Asylrätt! är nyckeln så finns det inte mycket hopp att hämta därifrån.

Avser inte lagar och paragrafer.
Det är folket som måste resa sig och markera hårt och våldsamt.
Citera
2020-10-31, 05:31
Medlem
Därför att det på allvar fortfarande finns HBQT-kaffe latte nyliberaler som betraktar dig och dina inlägg som ett större hot än packet från Mena. Det är självförnekelse på hög nivå men dessa människor finns överallt och kommer inte göra ett piss. Det är lite sorgligt när man ser dessa idioter och de frivilligttycker att det är bra att hela Sverige blir som Malmö SAMTIDIGT som de själva skaffar en villa på landsbygden långt bortom packet. Vill man veta hur de egentligen tycker måste man se till deras agerande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in