Citat:
Ursprungligen postat av
GaoLaowei
Foliehatt! Vad har du att komma med mer än att klaga? Jag jobbar globalt med import och export. Har gjort länge nog för att se dess utveckling även de senaste årtionden. Berätta vad som är lika nu som det var för 20 år sedan? Att en sådan som du drar fram massinvandring av brun smuts var ganska väntat. Vad det har med globalisering eller inte har jag ingen aning om, men du kanske tror att jorden är platt?
Herregud, du är alltså för korkad för att haja att 1+1=2?
Istället för att lusa ned tråden med din besserwisserattityd kan du väl istället komma med konkreta belägg för att näringslivet numera är så jävla globalt som du hävdar.
Pssst, det räcker inte att kuksugare till mellanchefer kallar sig för "operation manager", "key account manager", "global liaison officer", "international consultant", "marketing head" och fan och hans moster.
Ibland när jag är ute och tar en promenad önskar jag att någon kunde skjuta mig i huvudet bakifrån. Jag går där och tänker på hur framtiden är grådaskig, och poff, så finns jag inte mer. Vilken jävla lättnad det hade varit att slippa behöva leva 30, 40, 50 eller i värsta fall 60 förbannade år till med UFO som dig.