• 2
  • 3
2020-10-31, 09:47
Medlem
Schwimmwestes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Svårt och kommunicera i text, skriv&läs-svårigheterna är påtagliga i den kretsen, gå till ett rockställe och se skymning ut så ska du se att det löser sig!

Hur bär man sig bäst åt för att se skymning ut?

För övrigt ska det vara svårt att kommunicera och skriv- och lässvårigheter.
Citera
2020-10-31, 10:02
Medlem
Det finns väl inget direkt ställe där du hittar nationalistiska män. Faktum är att ganska många svenska män idag har nationalistiska åsikter, bara det att väldigt få är öppna med dem.

Om du går till olika events med "Alternativ för Sverige" och "Sverigedemokraterna" kommer du att träffa många. Jag tror att Afs är bättre än SD då SD på många sätt har blivit ett karriärpolitiskt parti. Dessutom lägger SD ingen vikt vid etnicitet, utan pratar bara om "kulturell svenskhet".
Citera
2020-10-31, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Inte nog med det, du är kille precis som ts-trollet. Underbart gulligt att se alla stackare som dreglar efter det här betet.
Vilket beteende? Dreglar? Vad fan svammlar du om?
Jag kan inte rå för att utländska brudar har raggat på en mer än svenska. Vill inte ha en utländska för det ändå.
Citera
2020-10-31, 12:50
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Jag är en tjej i 26 åldern. Har konservativa och nationalistiska åsikter om att det är viktig föra den germaniska eller ariska rasen vidare. Flera studier visar att att den vita rasen håller på dö ut om vi inte agerar nu.

Många svenska män är hellre med thai kvinnor än oss svenska kvinnor. Svenska kvinnor beräknas vara överlägset de snyggaste i hela världen.

Jag har en hel del blatte och neger tjejkompisar i mitt umgänge och jag kan känna deras svartsjuka mot oss vita svenskar för de önskade att de också kunde varit framgångsrika och ha överlägsna gener.

Till min fråga är att det verkar som man bara hittar nationalistiska svenska män på Flashback men hur går det finns de ute?

Du behöver inte en nationalist, du behöver hjälp.
Storhetsvansinne much.
Citera
2020-11-02, 06:38
Medlem
Visst finns det gott om karlar med samma inställning och värderingar, gäller bara att vaska fram de mer lämpliga och utifrån det kompatibel med en själv.

Finns t ex telegram/signal grupper att joina, både för enbart nationella kvinnor, män eller blandade grupper.
Instagram är också ett bra verktyg för att hitta de med samma intressen som en själv och lätt att få kontakt via

Poddarna 'Husmorspodden' och 'Kvinnofällan' kan också hjälpa till

Lycka till!
Citera
2020-11-02, 08:06
Bannlyst
Löjligt att det ska börja dyka upp nationalistiska kvinnor från alla olika håll sen en tid tillbaka.

Citat:
Jag är en tjej i 26 åldern. Har konservativa och nationalistiska åsikter om att det är viktig föra den germaniska eller ariska rasen vidare. Flera studier visar att att den vita rasen håller på dö ut om vi inte agerar nu.
Behövs det studier till att förstå sånt? Du skulle ha agerat när du var nyfödd. 26 år sent.
Citera
2021-05-24, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Du behöver inte en nationalist, du behöver hjälp.
Storhetsvansinne much.
du är förmodligen en ful slampa
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Löjligt att det ska börja dyka upp nationalistiska kvinnor från alla olika håll sen en tid tillbaka.

Behövs det studier till att förstå sånt? Du skulle ha agerat när du var nyfödd. 26 år sent.
Är du helt dum i huvudet eller bara blåst?

TS du gör helt rätt
Citat:
citat
Citera
2021-05-24, 14:43
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:

Många svenska män är hellre med thai kvinnor än oss svenska kvinnor. Svenska kvinnor beräknas vara överlägset de snyggaste i hela världen.

Jag har en hel del blatte och neger tjejkompisar i mitt umgänge och jag kan känna deras svartsjuka mot oss vita svenskar för de önskade att de också kunde varit framgångsrika och ha överlägsna gener.

Till min fråga är att det verkar som man bara hittar nationalistiska svenska män på Flashback men hur går det finns de ute?

Ofta pga feminism, samt maskulint beteende, inte pga utseendet på svenskor.. och det är en waste och tråkigt att se söta svenskor föda fram blatteungar som inte liknar henne för fem öre, istället för ungar som liknar henne.. särskilt när negrer och blattar redan finns räknat i miljarder, medans söta svenskor i rätt ålder finns i 10k tal.

Dock är det svenskor som fuckat upp allt ihop.. det är vad det är.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2021-05-24 kl. 14:47.
Citera
2021-06-22, 17:47
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havamal.
du är förmodligen en ful slampa

Är du helt dum i huvudet eller bara blåst?

TS du gör helt rätt

Varje mening stavas med stor bokstav jävla infantil. Den fula slampan är du, din jävla morsa skulle ha svalt. Horunge.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in