Citat:
Jag är en tjej i 26 åldern. Har konservativa och nationalistiska åsikter om att det är viktig föra den germaniska eller ariska rasen vidare. Flera studier visar att att den vita rasen håller på dö ut om vi inte agerar nu.
Många svenska män är hellre med thai kvinnor än oss svenska kvinnor. Svenska kvinnor beräknas vara överlägset de snyggaste i hela världen.
Jag har en hel del blatte och neger tjejkompisar i mitt umgänge och jag kan känna deras svartsjuka mot oss vita svenskar för de önskade att de också kunde varit framgångsrika och ha överlägsna gener.
Till min fråga är att det verkar som man bara hittar nationalistiska svenska män på Flashback men hur går det finns de ute?
Många svenska män är hellre med thai kvinnor än oss svenska kvinnor. Svenska kvinnor beräknas vara överlägset de snyggaste i hela världen.
Jag har en hel del blatte och neger tjejkompisar i mitt umgänge och jag kan känna deras svartsjuka mot oss vita svenskar för de önskade att de också kunde varit framgångsrika och ha överlägsna gener.
Till min fråga är att det verkar som man bara hittar nationalistiska svenska män på Flashback men hur går det finns de ute?
Citat:
Ja är som ts fast kille då. Har också bara blatte och neger kompisar.
De vet att jag är nationalistisk av mig, men jag är ju vän med dem för att jag gillar deras personlighet.
Är det meningen att man ska hysa agg mot dem för att de vill se ut som oss i ansiktet ögonen och håret?
De vet att jag vill ha vita barn för de brukar skoja med mig att jag ska ta någon av deras kvinnor. Nej tack vi vita håller på att minska säger jag kort och gott.
Jag tycker inte något nödvändigtvis är dåligt.
Och så tycker också jag sverige ska ha en majoritet vita svenskar för all överskådlig framtid.
Får hoppas att tillräckligt många tycker så för man kan ju bara påverka en själv i detta egentligen.
Vad jag inte gillar är kravmaskiner med mindervärdeskomplex som ska tjata om påhittad rasism heller för utlänningar är bra mycket mer rasistiska på alla plan än svenskar.
När man ser ett blandat tjejgäng, är det stor chans att svenska tjejen är nationalist som mig eller dig då ts?