2020-10-30, 08:56
Medlem
Hahaha asså detta är så jäkla barnsligt, sånt här har väl alla killar gjort på något viss i alla år? Snacka om att de verkligen är nya tider nu förtiden. Undra vad snärt med handduk räknas med då efter gympan? Grov misshandel? Dra upp kalsongerna så dem sitter så där jobbigt (kalsongrykket) är de också misshandel?
Citera
2020-10-30, 09:00
Medlem
Detta är väl mycket vanligt i Asien bland skolbarn.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kancho

Visas i TV som "spratt" osv.

Ny spännande tid vi lever i - att sånt här hamnar i tidningarna men jag antar att anledningen till att det står i tidningarna om sånt här och kalla det sexövergrepp är för att klumpa ihop svenskar/män/invandrare.

"Jag tycker det är fel att personen som gjorde en överfallsvåldtäkt och förstörde livet på den där tjejen bara fick 8 månaders fängelse".

"MEN I SKOLORNA GÖR DOM OCKSÅ SEXÖVERGREPP OCH DET ÄR SVENSKAR!!!! DÅ MÅSTE DE OCKSÅ I FÄNGELSE!!!"
Citera
2020-10-30, 09:01
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://www.hd.se/2020-10-28/elever-...kolan-detta-ar

https://www.expressen.se/kvallsposte...erar-varandra/

Kommer RFSU få stopp på "dajmningen" genom samtyckes-workshopar eller krävs det att polisen patrullerar i korridoren?
Nej, för veckan efter kommer RFSL och föreläsare om att det är naturligt och sunt att föra upp saker i prutten. Även de på statsbidrag.
Citera
2020-10-30, 09:09
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Viken är ett villaområde Vid kusten. Höganäs och Helsingborgs överklass bor där. Mycket rikt folk.
Viken är ok. "Fint" för sommargäster. Men inte särskilt dyrt för åretrunt-boende (lite beroende på hur man bor). Just vikenskolan har väl hela bonnalandet mellan viken och jonstorp som upptagningsområde?
Men visst är området välmående på ett sätt som hela sverige var nyss.
Citera
2020-10-30, 09:10
Medlem
carminaburanas avatar
Sånt t här hände på vår skola för 30 år sen, oftast var det nån av de "coola" kidsen, 7-9, som gjorde det på de yngre, samma personer som is-mulade 7orna när de gick i 9an. Vad Fan hette den dan, det var typ första snön kom, och alla 7orna var livrädda på rasterna Thomas Eriksson tänker jag speciellt på haha. Även kallad "Dummas"
Citera
2020-10-30, 09:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daija94
Men vad är det här för psykotisk fisnödighet. Än värre är det att se inbitna flashbackrävar gräma sig över yngre generationers så kallade homosexuella tendenser. Helt ovetandes... ändå dömer de.

Dajmning är en hederlig Svensk mellanstadie/gymnasie-mem.

Det är ett fantastiskt sätt att fraternisera med sina kamrater på och ett makalöst verktyg för att lära känna sina klassisar på djupet, på insidan.

Jag blev dajmad genom nästan hela min skolgång. Inte blev jag mindre heterosexuell eller mindre manlig av det. Visst jag kissar sittandes, men det har inget med min dajmhistorik att göra.

Att smyga upp bakom sin polare, utbrista "Daaaajm!" och sedan trycka upp sina sammanfogade tillspetsade nävar i polarens arsle genom hans byxor är knappast mer gay än att rycka tag i hans kalsonger (dock förmodligen mer hygieniskt). Det gjorde skolgången mer spännande. Dajmningen var så utbredd på vår skola att folk till slut inte vågade dyka upp i mjukisbrallor.

Kommer aldrig glömma när en klasskompis skulle "dajma" en tjej han var lite nerkärad i (tjej-dajmning var i princip okänt, han var lite av en trendsättare). Han smyger upp bakom henne, skriker dajm och får sedan till en så kallad "dajm of doom". Med kroppen i perfekt position tar han spjärn ifrån golvet och lyckas i princip lyfta flickan ifrån marken. Där sitter hon på hans tillspetsade händer, störtgråtandes, som en grillad kyckling på ett spett, det var magiskt. Dock träffade han lite för långt fram på henne.

Det var dagen han fick reda på att flickors anatomi skiljer sig lite ifrån pojkars nedtill.
Det var dagen hon fick reda på att flickor minsann inte behöver ha gått igenom puberteten för att kunna spräcka mödomshinnan.

Dajm... gay... snälla.
Snart kommer ni la och säger att böghögen minsann var gay den också... löjligt..
Fan inte konstigt eran jävla böggeneration hyllar pride, hen o jonas gardell typer. Detta landet är på väg rakt mot helvetet i 120...normalt o dajma..jösses
Citera
2020-10-30, 09:16
Medlem
Det är fascinerande hur många pojkar/män som ondgör sig över homosexuella män och tycker att de är äckligast av allt, men samtidigt tycker att det är det naturligaste och självklaraste i världen att trycka upp något i en annan killes anus.
Citera
2020-10-30, 09:17
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI

Vad vet en gammal stöt som jag liksom,det kanske är jättekul att stoppa upp ett finger i häcken på folk. Får göra ett försök på ICA imorgon när jag är och handlar.

Tänk på Covid 19 bara.
Citera
2020-10-30, 09:27
Medlem
Det verkar som ung vänster har en stark tillväxt 🤮
Citera
2020-10-30, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenHonHan
Det är fascinerande hur många pojkar/män som ondgör sig över homosexuella män och tycker att de är äckligast av allt, men samtidigt tycker att det är det naturligaste och självklaraste i världen att trycka upp något i en annan killes anus.

De pojkar som sysslar med detta är uppenbarligen homosexuella. En heterosexuell kille vill inte få något i sin röv, eller köra upp något i en annan killes röv.

Vidrigt beteende. Skolan skulle behöva några bögknackare så att de som sysslar med denna skit får ett välförtjänt kok stryk.
Citera
2020-10-30, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Detta är väl mycket vanligt i Asien bland skolbarn.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kancho

Visas i TV som "spratt" osv.

Ny spännande tid vi lever i - att sånt här hamnar i tidningarna men jag antar att anledningen till att det står i tidningarna om sånt här och kalla det sexövergrepp är för att klumpa ihop svenskar/män/invandrare.

"Jag tycker det är fel att personen som gjorde en överfallsvåldtäkt och förstörde livet på den där tjejen bara fick 8 månaders fängelse".

"MEN I SKOLORNA GÖR DOM OCKSÅ SEXÖVERGREPP OCH DET ÄR SVENSKAR!!!! DÅ MÅSTE DE OCKSÅ I FÄNGELSE!!!"

Naturligtvis är detta sexövergrepp. Hade det varit tjejer som fick fingrar upp i röven hade det kunnat ses som våldtäkt.
Citera
2020-10-30, 09:34
Medlem
Uppenbarligen många härinne som var mobbade och aldrig fick uppleva dajmningen och nu är superbittra över det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in