Citat:
Ursprungligen postat av
PingPongZong
Vi stack nålar i varandra. Synålar. På syslöjden i mellanstadiet.
På högstadiet vågade ju ingen kille välja syslöjd. Hade inte blivit roligt för den killen.
Minns när jag stack en fet klasskamrat i arslet. Han kände inget. Jag stack in längre. Han kände inget, jag drog in nålen rejält. Då skrek han. Han var fet han.
Åhman ditt jävla svin vad gör du idag? VA? Finlandsvensk var han. Rootsi, Rootsiiii, halleluja.
På
min tid då kunde man inte böga sig.
För att citera min gamle gode, fine vän och kollega Mutte Odh: "Alla finnar täljer träkuk."
I min sons klass var han den ende killen som valde träslöjd!!!! Jag blev rätt ställd? Obegripligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Bra! Kämpa på! Det enda botemedlet mot kulturmarxisterna är starka män.
Tack ska du ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glackstolp
Den starke mannen går mot sin egen undergång. Det är inga kvinnor som tänder på män som inte kan dammsuga, vabba, torka barnstjärt, vara föräldraledig etc. Den starke mannen som bär familjen på sina axlar kan snart förflyttas till gravhögen där han hör hemma. Nej, nu är det det dajmandets tid innan våra pojkar blir känslosamma och medlidsamma män med stor empati
Snack. En stark man kan så klart dammsuga, vabba, torka barnstjärt osv, men kan kvinnor byta om till vinterdäck, gräva om i trädgården, renovera huset, uppfostra söner?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Bs. Du kan inte slåss mot biologin. Den starke mannen är den som kommer överleva när samhället snart fallerar under sin egen feministiska tygd.
När samhället en gång faller så kommer vita män vara vinnarna, både ekonomiskt och maktmässigt.