2020-10-30, 20:53
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
https://www.youtube.com/watch?v=-w0qiqvEFpM

Gissar att den här mannen Filthy Frank är inspirationskällan. Hans videor har dykt upp igen på sistone i olika reaktionsvideor. Tydligen väldigt populärt bland skolungdomar i Japan med "kancho". Dvs att man kör upp 4 fingrar där bak på offret i en snabb rörelse.

Jag gillar Japan och Japaner men just den här företeelsen är väl ingen höjdare att ta efter.

Sorry, jag missade ditt inlägg tidigare, annars hade kanske ett citat varit på plats. Som sagt, jag har också barn i skola på Skånes nordvästkust och där har kancho blivit en grej de senaste veckorna eller så. De säger "kancho!" när de gör det och allt, så det är ingen tvekan om vad de pysslar med.
Citera
2020-10-30, 21:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Vi stack nålar i varandra. Synålar. På syslöjden i mellanstadiet. På högstadiet vågade ju ingen kille välja syslöjd. Hade inte blivit roligt för den killen.

Minns när jag stack en fet klasskamrat i arslet. Han kände inget. Jag stack in längre. Han kände inget, jag drog in nålen rejält. Då skrek han. Han var fet han.

Åhman ditt jävla svin vad gör du idag? VA? Finlandsvensk var han. Rootsi, Rootsiiii, halleluja.

min tid då kunde man inte böga sig.

För att citera min gamle gode, fine vän och kollega Mutte Odh: "Alla finnar täljer träkuk."

I min sons klass var han den ende killen som valde träslöjd!!!! Jag blev rätt ställd? Obegripligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Bra! Kämpa på! Det enda botemedlet mot kulturmarxisterna är starka män.

Tack ska du ha.

Citat:
Ursprungligen postat av Glackstolp
Den starke mannen går mot sin egen undergång. Det är inga kvinnor som tänder på män som inte kan dammsuga, vabba, torka barnstjärt, vara föräldraledig etc. Den starke mannen som bär familjen på sina axlar kan snart förflyttas till gravhögen där han hör hemma. Nej, nu är det det dajmandets tid innan våra pojkar blir känslosamma och medlidsamma män med stor empati

Snack. En stark man kan så klart dammsuga, vabba, torka barnstjärt osv, men kan kvinnor byta om till vinterdäck, gräva om i trädgården, renovera huset, uppfostra söner?

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Bs. Du kan inte slåss mot biologin. Den starke mannen är den som kommer överleva när samhället snart fallerar under sin egen feministiska tygd.

När samhället en gång faller så kommer vita män vara vinnarna, både ekonomiskt och maktmässigt.
Citera
2020-10-30, 22:31
Medlem
NiccoJs avatar
RFSU???
Vem fan kom på den sjuka idén att blanda in dem???
De lär ju förklara för ungdomarna hur naturligt det är att föra in penis i röven o hur viktigt det är för människans fortlevnad på jorden.
Citera
2020-10-30, 22:50
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Detta gjordes flitigt under gymnasietiden även under min tid.
"Fisting" kallades det då.
Folk blev irriterade, men ingen blev kränkt.
Klassföreståndaren suckade.
Mig veterligen så mår alla bra idag.

När man körde upp en penna eller linjal på tjejerna när dom satt på skrivbordet är väl en klassiker. Även killarna gjorde det på varandra så det var liksom inget sexistiskt utan mer att det var alltid lika roligt när dom hoppade rakt upp. Att dra undan stolen var en annan klassiker som man gjorde på andra och flck tillbaka själv ett par gånger också.
Citera
2020-10-30, 23:02
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Om man återinförde rätten för dessa pojkar att kalla varandra för det de är, nämligen bögar, utan att det ska leda till repressalier, så skulle man snart nog kunna få dem att tröttna på det.
Citera
2020-10-30, 23:17
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Fan inte konstigt eran jävla böggeneration hyllar pride, hen o jonas gardell typer. Detta landet är på väg rakt mot helvetet i 120...normalt o dajma..jösses

På vår tid fanns OBS-klasser. Nu får allt riff-raff umgås med övriga i samma klassrum.

Resultat därefter.
Citera
2020-10-30, 23:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Mjaa. Viken och speciellt Domsten i alla fall.

Ingen invandrargrej det här inte tror jag.

Men förstår inte problemet, de här gjorde ju alla i skolan när man va små. Var väl inget speciellt.
Tycker synd om dig och de i din generation som drabbats av detta.

Nej, det är inte normalt, det är INTE "något som alla gjorde" och att bli utsatt av sexuell natur är ett övergrepp.
Citera
2020-10-30, 23:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
På vår tid fanns OBS-klasser. Nu får allt riff-raff umgås med övriga i samma klassrum.

Resultat därefter.
På min tid var OBS-barnen separerade till sin helt egen jävla skolbyggnad ett par kvarter ifrån vår. Så jävla skönt.
Citera
2020-10-31, 00:12
Medlem
vitvalens avatar
Feminiserade bögungar som de där bör skickas till uppfostringsanstalt.
Citera
2020-10-31, 00:28
Medlem
darkaims avatar
Äh, det här är ju bara lite kamratfostran som så många tidigare påpekat. Alla ni som hetsar upp er över feminisering osv. Och vill stoppa detta, borde ju inse att det är curlande vuxna som som lägger sig i och försöker stoppa sånt här som är den riktiga orsaken till en potentiell feminisering.
Citera
2020-10-31, 02:05
Medlem
qvarne2s avatar
Mycket minnen som kommer tillbaka när man läser den här tråden. Smälla folk i bakhuvudet när de hade klippt sig var ju standard, likaså knäa på utsidan av låret. På den tiden när alla kallade varandra för bög minst 20 gånger om dagen. Minns att det var en jobbig jävel som körde stenhårt med den där dajmningstrenden. Målet var väl att det skulle göra ont/vara obehagligt, inte att det var något bögigt med själva utförandet. Känns som att det alltid var någon viss person som drev på det där beteendet, oftast någon omogen mobbare typ. Sedan på gymnasiet så var det ju aldrig något sådant, då hade väl alla växt upp.
Citera
2020-10-31, 02:14
Medlem
Okay, så det här fenomenet kom till Sverige i slutet av 1990-talet och millnnieskiftet 2000. På 90-talet kom många Kosovo-albaner till Sverige och så gott som omdelebert började det komma rapporter om sexövergrepp och våldtäkter på de kommunala badhusen i Sverige. Jag minns nyhetsrapporterineg från den tiden och trodde på det som svenska nyhetsmedia antydde, att det var svenska snuskgubbar. som började våldta i stor skala NUmera har jag förstått att det kosovalbanska tonåringar och unga vuxna som börjde tafsa och våldta småflickor i badhusen.

Man kan alltså koppla sexövergrepp bland barn till den samhällsföärnding som började ske på 90-talet till inaströmningen av muslimer till Sverige. NU var visserligen inte dessa kasovo alber religiösa i mer mening att svenskar skuklle vara kristna men de hade tillägnat sig musklimernas syn på sex och den är att mannens rätt att våkdta vem han vill.

I musliomernas värld är den penetrarnde parten i ett homosexuellt förhållande mer väd än den som är den mottagande. Alltså bögen som stopppar saker i enn annans anus är mer värd än den som tar emot saken i sitt anus. Det här är muslimsk logik.

Det här bögandet som avslöjats i Höganäs skolor är alltså en följdd av ett massivt porrnyttjande bland unga kombinerat med en syn på sex som hör hemma i den musklimska världen. Rent statisistkt bör var tionde elev i en klass vara homosexuell. Dessa elever är ofta mobbare och utåtagerande och är med största sannolikhet de pådrivande bakom sexövergreppen i Höganäs.

De här övergreppen är inte normala. Dert handlar om knoppande pedofiler som vill se andras nakna kroppar. Det är inte normalt på något som helöst sätt
Senast redigerad av akrylforlibbad 2020-10-31 kl. 02:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in