2020-10-30, 13:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Skulle inte tro det.

Som min son sa härförleden, "jag förstår inte pappa, stoppa upp snoppen i rumpan, tjejen kommer antagligen inte gilla det och man får bajs på snoppen, jag nästan kräks när jag tänker på det". Lycka till kulturmarxister att försöka hjärntvätta mina barn

Att din son redan i ung ålder funderar på den saken tyder på att han redan är mentalt kontaminerad. En blivande dajmare. Vaka över honom som en hök.
Citera
2020-10-30, 13:45
Medlem
Juggernawts avatar
Vill minnas att sådana här övergrepp bara skedde mellan könen under min skoltid. Det kallades allmänt bowlinggreppet och utfördes på en intet ont anande brud när denne böjde sig framåt av någon anledning. Målet var att pricka rätt med tummen i prutten och lång- och ringfingret i muttan. Då i stort sett alla var klädda i jeans (förutom den där skumma snubben som luktade konstigt och ingen umgicks med) och skulle skämts ögonen ur sig om de gick till skolan i mjukisbrallor var det sällan ett verkligt grepp kunde uppnås. Varje sånt här tilltag belönades givetvis av en rejäl flatsmäll från offret. Det kopplades aldrig in några vuxna eller rfsuvxyzåäö och alla växte upp till att bli skattebetalare.
Citera
2020-10-30, 13:49
Medlem
Flufffens avatar
Sexuella övergrepp? Det kallades bus och trams när jag gick i grundskolan i mitten på 90-talet, klunga/böghög, daska någon på pungen, kalsongryck och allt annat trams som man höll på med. Det förekom dock inget dajmande.
Citera
2020-10-30, 13:52
https://www.youtube.com/watch?v=-w0qiqvEFpM

Gissar att den här mannen Filthy Frank är inspirationskällan. Hans videor har dykt upp igen på sistone i olika reaktionsvideor. Tydligen väldigt populärt bland skolungdomar i Japan med "kancho". Dvs att man kör upp 4 fingrar där bak på offret i en snabb rörelse.

Jag gillar Japan och Japaner men just den här företeelsen är väl ingen höjdare att ta efter.
Citera
2020-10-30, 14:01
Medlem
LeXeLs avatar
Varför pratar ni om gymnasiet?

Skola är endast för årskurs f till 9.

Högstadiet var ju generellt sätt en blandning mellan prepubertal oskyldighet och sadistiska perversioner. Finns inga större idioter än barn i den åldern.

Inte för att ”dajming” var något som förekom ofta om ens alls, vi slog bara varandra hela tiden. Spelade ”Gul bil”, ”Flinch” och ”Krona”. Det var påfrestande för nerverna.

”Dajming” är inte heller särskilt sexuellt, det handlar väl mer om att det gör jävligt ont.

Jävlar vad det ska dras igång stora rabalder för småsaker nu för tiden.
Citera
2020-10-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daija94
Huuuur vååågar du!

Min pappa är ingen runkare. Han har aldrig ens fått stånd.
Med andra ord är inte din "pappa" din pappa...
Citera
2020-10-30, 14:09
Medlem
Glackstolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Sexuella övergrepp? Det kallades bus och trams när jag gick i grundskolan i mitten på 90-talet, klunga/böghög, daska någon på pungen, kalsongryck och allt annat trams som man höll på med. Det förekom dock inget dajmande.
Böghög, vilka minnen det väcker. När den tanigaste fallit kastade sig alla över honom och omfamnade med sin kroppstyngd. Idag är det väl tillräckligt för åtal för misshandel och soc-samtal.
Citera
2020-10-30, 14:38
Medlem
Svart-Skalles avatar
Annars brukar ju Hazarer (afghaner) vara rätt intresserade av andra mäns och pojkars anus.. Är vi säkra på att inte denna skola fått sig en släng av skäggbarn?
Citera
2020-10-30, 14:38
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Återigen är det extremistorganisationen RFSU som får skattepengar, denna gång för "workshops med temat sexuella övergrepp". Ett billigare och effektivare sätt att förhindra dessa övergrepp, är att låta den som trycker fingret i röven på sina skolkamrater städa toaletten med öppen dörr varje rast den kommande månaden under allmän beskådan.
Har du något mer realistiskt förslag för du förstår väl själv att det är långt bortom ramarna för svensk lagstiftning. Annars kan jag också drömma: vi betalar magiker som knäpper med fingrarna och trollar bort allt ont. Lika mycket substans liksom.
Citera
2020-10-30, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Har du något mer realistiskt förslag för du förstår väl själv att det är långt bortom ramarna för svensk lagstiftning. Annars kan jag också drömma: vi betalar magiker som knäpper med fingrarna och trollar bort allt ont. Lika mycket substans liksom.

Det är klart att jag raljerade. Min poäng är att det återigen läggs skattepengar på något som inte kommer ha mätbar effekt.

Positivt är att skolan hängs ut i media, och det kan underlätta något för rektor/lärare att ha "samtal" om att förändring måste ske.

Varför RFSU ska blandas är oklart, det är ett hån mot skattebetalare. Att blanda in RFSU är i bästa fall inte kontraproduktivt.
Citera
2020-10-30, 14:53
Medlem
Det här har nog förekommit land och rike runt i säkert 15 år+. Tror aldrig någon tänkte på detta som något sexuellt på min tid. Det var något som gjorde ont på samma sätt som man tyckte det var kul att slå varandra på armarna och löst kasta bollar och annat bröte I skrevet på varann.

Beskrivningen nu är ju att likna med att det är ett våldtäktsproblem. Njaaa, det vet jag inte om jag köper.
Citera
2020-10-30, 15:07
Medlem
HarryLonsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Nej, nu har du missuppfattat!
Fanns inget som helst sexuellt över detta, det var bara ren och skär jäkelskap som man hatade att bli utsatt för, men det var fortfarande väldigt kul när andra råkade ut för det.
Rikemansskola var det inte, de som var mest aktiva i detta var också klassens få grabbar med utländsk bakgrund.
Det handlade självklart inte om att föra in föremål in i röven på varandra, det handlade om att orsaka obehag utanpå byxorna.

Om någon stod passande lutad mot ett skrivbord så smög någon sig på sitt intet ont anande offer, sen när det väl var dags och försent för stackaren att värja sig så skrek man "FISTING!!" så att alla skulle se när killen hoppade upp en meter i luften för att instinktivt undvika smärtan.

Min mest traumatiska fisting-upplevelse var under studentveckan och jag hade en av mitt livs värsta bakfyllor.
Var så dålig så jag låg i fosterställning under bussresan vi gjorde och bara skakade.
Då var det inte kul att bli upprepat fistad vill jag lova!
Minns att jag försökte slå min bästa polare på käften då.
Så jävla sur var jag av förståeliga skäl, men lite roligt såhär i efterhand!

Och nu till några frågor som du säkert vill ställa:
Nej, varken jag eller några av de aktiva i detta är homosexuella.
Även några av tjejerna var delaktiga i detta, dock så gjorde vi det aldrig på dem.
Men de på oss ett par gånger, annars så höll de sig till sitt kön!
(Detta var snart 20 år sedan så man identifierade sig som antingen kille eller tjej)
Nej, vi gör det inte längre! Detta var bara en grej under gymnasiet som vi mig veterligen aldrig gjort mer.
Idag är vi fullt normala människor med ordnade liv.
Där ser man. Jag har aldrig någonsin hört om något liknande.

Var i landet föregick detta? Är det en skånsk grej?

Vi gjorde en "Ica kundkort" där man drog handen längst någons skåra, som ett kort, medan man skrek "ICA KUNDKORT!"

Men det här var på dagis och möjligen någon gång i lågstadiet. Typ förstaklass.

Jag kan inte föreställa mig folk i gymnasiet syssla med sånt. Hade någon gjort så när jag var 15-16 så hade någon garanterat fått en skalle på näsan.
Senast redigerad av HarryLonsdale 2020-10-30 kl. 15:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in