Citat:

Ursprungligen postat av 
xposure

Nej, nu har du missuppfattat!
Fanns inget som helst sexuellt över detta, det var bara ren och skär jäkelskap som man hatade att bli utsatt för, men det var fortfarande väldigt kul när andra råkade ut för det. 
Rikemansskola var det inte, de som var mest aktiva i detta var också klassens få grabbar med utländsk bakgrund.
Det handlade självklart inte om att föra in föremål in i röven på varandra, det handlade om att orsaka obehag utanpå byxorna.
Om någon stod passande lutad mot ett skrivbord så smög någon sig på sitt intet ont anande offer, sen när det väl var dags och försent för stackaren att värja sig så skrek man "FISTING!!" så att alla skulle se när killen hoppade upp en meter i luften för att instinktivt undvika smärtan.
Min mest traumatiska fisting-upplevelse var under studentveckan och jag hade en av mitt livs värsta bakfyllor.
Var så dålig så jag låg i fosterställning under bussresan vi gjorde och bara skakade.
Då var det inte kul att bli upprepat fistad vill jag lova!
Minns att jag försökte slå min bästa polare på käften då. 
Så jävla sur var jag av förståeliga skäl, men lite roligt såhär i efterhand!
Och nu till några frågor som du säkert vill ställa:
Nej, varken jag eller några av de aktiva i detta är homosexuella.
Även några av tjejerna var delaktiga i detta, dock så gjorde vi det aldrig på dem.
Men de på oss ett par gånger, annars så höll de sig till sitt kön! 
(Detta var snart 20 år sedan så man identifierade sig som antingen kille eller tjej)
Nej, vi gör det inte längre! Detta var bara en grej under gymnasiet som vi mig veterligen aldrig gjort mer. 
Idag är vi fullt normala människor med ordnade liv.

Där ser man. Jag har aldrig någonsin hört om något liknande.
Var i landet föregick detta? Är det en skånsk grej?
Vi gjorde en "Ica kundkort" där man drog handen längst någons skåra, som ett kort, medan man skrek "ICA KUNDKORT!"
Men det här var på dagis och möjligen någon gång i lågstadiet. Typ förstaklass.
Jag kan inte föreställa mig folk i gymnasiet syssla med sånt. Hade någon gjort så när jag var 15-16 så hade någon garanterat fått en skalle på näsan.