Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-29, 10:37
Medlem
arbetets avatar
Verkar som att GM har haft god tid på sig då man pratar om två halshuggna och massknivskärning.

Undrar hur många som är skadade?
Citera
2020-10-29, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Kan vi anta att orsaken var att kyrkobesökarna provocerade gärningsmannen, förlåt, det missuppfattade offret, genom sin blotta närvaro?

Om kyrkor upprör muslimen bör de förbjudas, enl https://www.reuters.com/article/us-f...-idUSKBN27D17V
Citera
2020-10-29, 10:38
Medlem
Inväntar syltryggen Löfvens fördömande på samma sätt som han gjorde när en högerextremist massakrerade i Nya Zeeland ......
Citera
2020-10-29, 10:38
Blir detta för mycket bensin på den islamistiska elden? Känslan är ju att dom inavlade jävla asen hade tjänat på att ligga lågt ett tag i Frankrike nu?
Citera
2020-10-29, 10:40
Medlem
Folk i Frankrike kanske tänker om gällande Le Pen?
Citera
2020-10-29, 10:40
Medlem
Zloths avatar
Fy fan vad brutalt det verkar ha gått till.

Om prästen har blivit slaktad så kommer muslimerna i Frankrike få det hett om öronen.

De kommer att få det jobbigt oavsett. Gamlingar slaktade på gudstjänst, fy fan
Senast redigerad av Zloth 2020-10-29 kl. 10:43.
Citera
2020-10-29, 10:41
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaLorD
Vad har jag missat?? Utveckla gärna!

Charlie Hebdo publicerade en karikatyr på Erdoğan igår där han lyfter på en muslimsk kvinnas burka och säger nåt om profeten till hennes rumpa.
Citera
2020-10-29, 10:41
Medlem
DaLorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Blir detta för mycket bensin på den islamistiska elden? Känslan är ju att dom inavlade jävla asen hade tjänat på att ligga lågt ett tag i Frankrike nu?

Demonstranter, upplopp och ökande våldspiral ser jag som omöjligt att undkomma efter detta..

Hoppas verkligen att fler Europeiska länder nu blir tvungna att stå upp för Macron..
Citera
2020-10-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Vad jag förstår så är såväl nuvarande president som största motpartiet numera öppet emot hur islam har utvecklats i landet.

Det har skett steg i rätt riktning. Men det är med visst mostånd. Se tex hur andra länder (Sverge tex) släpar efter. Kolla intervjun i Agenda med Franska ambasadören. Han hävdade att det hela är en kamp mellan Frankrike/Väst/Yttrandefriheten och _terrorn_, inte Islam som ett bredare fenomen. Det är till att förneka 99% av problemet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyclop
Inväntar syltryggen Löfvens fördömande på samma sätt som han gjorde när en högerextremist massakrerade i Nya Zeeland ......
"Jag kommer aldrig kritisera islam" - Stefan L.
Glöm inte de orden från vår landsförrädare nr1.
Citera
Medlem
DaLorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Charlie Hebdo publicerade en karikatyr på Erdoğan igår där han lyfter på en muslimsk kvinnas burka och säger nåt om profeten till hennes rumpa.

Fantastiskt.. vart kan man se underverket?

Edit: google är min vän..

https://www.google.se/amp/s/www.busi...-2020-10%3famp
Senast redigerad av DaLorD 2020-10-29 kl. 10:46. Anledning: Hittad bild
Citera
2020-10-29, 10:43
Medlem
arbetets avatar
Profetens födelsedag idag. Jag tror man ska undvika kyrkor i Frankrike de närmaste 24h.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in