2020-10-29, 10:37
Medlem
arbetets avatar
Verkar som att GM har haft god tid p sig d man pratar om tv halshuggna och massknivskrning.

Undrar hur mnga som r skadade?
Citera
2020-10-29, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Kan vi anta att orsaken var att kyrkobeskarna provocerade grningsmannen, frlt, det missuppfattade offret, genom sin blotta nrvaro?

Om kyrkor upprr muslimen br de frbjudas, enl https://www.reuters.com/article/us-f...-idUSKBN27D17V
Citera
2020-10-29, 10:38
Medlem
Invntar syltryggen Lfvens frdmande p samma stt som han gjorde nr en hgerextremist massakrerade i Nya Zeeland ......
Citera
2020-10-29, 10:38
Medlem
trazkes avatar
Blir detta fr mycket bensin p den islamistiska elden? Knslan r ju att dom inavlade jvla asen hade tjnat p att ligga lgt ett tag i Frankrike nu?
Citera
2020-10-29, 10:40
Medlem
Folk i Frankrike kanske tnker om gllande Le Pen?
Citera
2020-10-29, 10:40
Medlem
Zloths avatar
Fy fan vad brutalt det verkar ha gtt till.

Om prsten har blivit slaktad s kommer muslimerna i Frankrike f det hett om ronen.

De kommer att f det jobbigt oavsett. Gamlingar slaktade p gudstjnst, fy fan
Senast redigerad av Zloth 2020-10-29 kl. 10:43.
Citera
2020-10-29, 10:41
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaLorD
Vad har jag missat?? Utveckla grna!

Charlie Hebdo publicerade en karikatyr p Erdoğan igr dr han lyfter p en muslimsk kvinnas burka och sger nt om profeten till hennes rumpa.
Citera
2020-10-29, 10:41
Medlem
DaLorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Blir detta fr mycket bensin p den islamistiska elden? Knslan r ju att dom inavlade jvla asen hade tjnat p att ligga lgt ett tag i Frankrike nu?

Demonstranter, upplopp och kande vldspiral ser jag som omjligt att undkomma efter detta..

Hoppas verkligen att fler Europeiska lnder nu blir tvungna att st upp fr Macron..
Citera
2020-10-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Vad jag frstr s r svl nuvarande president som strsta motpartiet numera ppet emot hur islam har utvecklats i landet.

Det har skett steg i rtt riktning. Men det r med visst mostnd. Se tex hur andra lnder (Sverge tex) slpar efter. Kolla intervjun i Agenda med Franska ambasadren. Han hvdade att det hela r en kamp mellan Frankrike/Vst/Yttrandefriheten och _terrorn_, inte Islam som ett bredare fenomen. Det r till att frneka 99% av problemet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyclop
Invntar syltryggen Lfvens frdmande p samma stt som han gjorde nr en hgerextremist massakrerade i Nya Zeeland ......
"Jag kommer aldrig kritisera islam" - Stefan L.
Glm inte de orden frn vr landsfrrdare nr1.
Citera
Medlem
DaLorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Charlie Hebdo publicerade en karikatyr p Erdoğan igr dr han lyfter p en muslimsk kvinnas burka och sger nt om profeten till hennes rumpa.

Fantastiskt.. vart kan man se underverket?

Edit: google r min vn..

https://www.google.se/amp/s/www.busi...-2020-10%3famp
Senast redigerad av DaLorD 2020-10-29 kl. 10:46. Anledning: Hittad bild
Citera
2020-10-29, 10:43
Medlem
arbetets avatar
Profetens fdelsedag idag. Jag tror man ska undvika kyrkor i Frankrike de nrmaste 24h.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in