Citat:
Ursprungligen postat av
humantoilet
Vad är det för skit i lågbudgetsnus som inte dyrare märken har som general, grov, rapé osv?`

Tänkte spara pengar och köpte en stock knox white .. Förut när jag använt det har jag blivit extremt trött, men ser inte sambandet förrän nu...
Va så in i helvete trött så jag fick gå hem från jobbet igår .. sen har jag sovit 20 timmar ... Bara gått upp för att dricka vatten .. inte klarat hålla mig vaken mer än en halvtimme .. .. Släpade mig till affären och köpte en grov lös .. Några timmar senare mår jag bra igen, nu är jag inte trött längre. Både migränhuvudvärken och den extrema tröttheten är som bortblåst.
Samma skit har hänt med brukssnus(framkallar extrem trötthet), kronan(skapar kräkreflexer) och knox lös(vänder sig i magen av den skiten så jag spyr på riktigt).. Har snusat mer än 30 år nu...
Gammal tråd, men jag har snusat Knox portion i typ 10 år eller hur länge det nu har funnits.
Först körde jag knox original, nu senaste 5 åren har jag kört Knox Stark vit portion.
Mår inte dåligt av någon av dom och blir inte trött, så det måste vara något konstigt med dig.
Men jag brukar blanda lite med annan snus också ibland för att variera mig. Köpte också en stock Kapten White nu som jag tycker är trevlig och som är ännu billigare än Knox, men ändå bra kvalitet tycker jag.