2025-01-24, 17:00
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Hörde av en homosexuell bekant att Haval brukade hänga på gayställen innan han flydde Sverige.
Ska tillägga att jag inte ser något fel i att vara homosexuell... Han får vara det hur mycket han vill...
Citera
2025-01-24, 17:52
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Ska tillägga att jag inte ser något fel i att vara homosexuell... Han får vara det hur mycket han vill...

Sammahär, men han borde inte skämmas för det.
Citera
2025-04-21, 10:05
Medlem
fulvodkas avatar
Vart lever denna babben idag? Har han ett bra liv tror ni?
Citera
2025-04-21, 10:14
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Vart lever denna babben idag? Har han ett bra liv tror ni?
ja
Citera
2025-07-27, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Ska finnas en video där Haval blir slagen med en spade. Någon som sett den?
Inte han
Citera
2025-08-01, 18:22
Medlem
Tortellis avatar
Haval är det tyst om! Vad gör han idag? Går musik karriären bra, ett tag så upplevde jag att han var på väg att bli en tungviktare i gängvärlden. Någon som har bättre koll än mig?
Citera
2025-08-08, 08:21
Medlem
Ja han bor i Thailand, fokuserar på träning och musik. kommer ett sista album, sen skall han lägga av med karriären.

Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Haval är det tyst om! Vad gör han idag? Går musik karriären bra, ett tag så upplevde jag att han var på väg att bli en tungviktare i gängvärlden. Någon som har bättre koll än mig?
Citera
Igår, 12:16
Medlem
Tortellis avatar
Haval gör rätt i att vara i Thailand om han är där, tills galenskaperna har lugnat ner sig i Sverige. Om det gör det. Upplevde Haval som smartare än många andra, han utryckte sig på ett sakligt sätt i domstolen.Det som är konstigt är att det är så tyst om honom, även om han är i Thailand.

Kommer Haval att hålla sig från gängvärlden eller kommer han att halka tillbaka? När/om han kommer tillbaka till galna Sverige!! Någon måste väl ha koll..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in