2024-09-11, 18:22
Medlem
Nej menar att han inte har nån flickvän för han påstod att hon import guzzen i musikvideon är hans guzz

Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Är han bög?
Citera
2024-09-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenkatten1111
Vem har påstått det? Hon va bara inhyrd inget annat. Sluta tro på allting då? Kolla hennes videos, du tror verkligen han skulle ha henne som flickvän.

Varför så sur? Några som hade sett de ihop och antagit helt enkelt, väldigt vanligt när någon är känd som Haval att folk spekulerar och ordet sprider sig. Oavsett om det är sant eller ej.

Ingen aning vem människan är och har inget intresse för att kolla upp henne heller. Och Haval får dejta vem han vill, inget jag lägger mig i.
Citera
2024-09-11, 19:48
Medlem
Citat:
Är han bög?

Ser det ut som det på senaste videon? Och alla gånger han har nämnt tjejer i sina låtar? 🙃
Citera
2024-09-11, 19:49
Medlem
-Aftonbladets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Ser det ut som det på senaste videon? Och alla gånger han har nämnt tjejer i sina låtar? 🙃

Bara spel för galleriet, bögigt att rappa om känslor och skit ändå
Citera
2024-09-12, 11:29
Medlem
Citat:
Bara spel för galleriet, bögigt att rappa om känslor och skit ändå

Sök hjälp 😂
Citera
2024-09-12, 13:21
Medlem
Vart hade dom sett dom ihop?
Han bor inte i Sverige, upp till bevis?

Citat:
Varför så sur? Några som hade sett de ihop och antagit helt enkelt, väldigt vanligt när någon är känd som Haval att folk spekulerar och ordet sprider sig. Oavsett om det är sant eller ej.

Ingen aning vem människan är och har inget intresse för att kolla upp henne heller. Och Haval får dejta vem han vill, inget jag lägger mig i.
Citera
2024-09-12, 13:23
Medlem
Är ej sur, men du sprider mycket osanning hela tiden. Haval skulle aldrig visa upp sin flickvän sådär i en musikvideo. Vart har folk sett dom tsm?

Citat:
Ursprungligen postat av Kattenkatten1111
Vart hade dom sett dom ihop?
Han bor inte i Sverige, upp till bevis?
Citera
2024-09-12, 13:38
Medlem
Skriv i meddelande till mig, kan ej skicka meddelande till dig

Citat:

Citera
2024-10-12, 19:47
Medlem
Haha pinsamt av Havals skivbolag som delade denna och tycker folk ska sluta hata på Elvis 😂 https://youtu.be/8_VtTx-86FM?si=xbm7o8uIFYqRIUIr
Citera
2025-01-19, 09:31
Medlem
biljardballes avatar
Hörde av en homosexuell bekant att Haval brukade hänga på gayställen innan han flydde Sverige.
Citera
2025-01-19, 15:37
Medlem
Ska finnas en video där Haval blir slagen med en spade. Någon som sett den?
Citera
2025-01-24, 16:58
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Hörde av en homosexuell bekant att Haval brukade hänga på gayställen innan han flydde Sverige.
Hört detsamma, jag litar på min källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in