2023-03-11, 23:15
Medlem
Mekkys avatar
Rimligt att spränga en branschkollegas mammas hus för att men anser att vederbörande inte uppfyllt sin del av avtalet.

Känns ändå skönt att vi inte har dessa herrar i min bransch.
Citera
2023-03-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vilken låt? Och hur lättkränkt är han egentligen?

Låten Voi som Dani M gjorde med Einar. I en vers ska det göras narr av mordet på Havals lillebror, därför ville han ha bort den.
Citera
2023-04-07, 22:51
Medlem
Är han utomlands nu? Han har väl fru och barn?
Citera
2023-04-21, 12:16
Medlem
jomennogardetsas avatar
Såvida han inte har en dubbelgångare så åkte han precis delad taxi med mig från Luleå flygplats in till centrum. Är 99 att det var han. Pratade dock inte med honom för han satt i luren hela tiden och jag va tvungen gå på Youtube och kolla den intervjun från nåt cafe filmad utomhus, exakt samma röst. Inget jättekul skvaller att Haval har vänner i Luleå men enda jag hade att komma med 😂
Citera
2023-04-21, 14:25
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Såvida han inte har en dubbelgångare så åkte han precis delad taxi med mig från Luleå flygplats in till centrum. Är 99 att det var han. Pratade dock inte med honom för han satt i luren hela tiden och jag va tvungen gå på Youtube och kolla den intervjun från nåt cafe filmad utomhus, exakt samma röst. Inget jättekul skvaller att Haval har vänner i Luleå men enda jag hade att komma med 😂

Vem i helvete delar taxi med främlingar?
Citera
2023-04-22, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Finns nog inte många taxis i Luleå
Citera
2023-04-22, 00:46
Medlem
Citat:

Shottaz från Rinkeby finns i Luleå haval har kopplingar till dom via Yasin byn
Citera
2023-04-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Shottaz finns inte i Luleå. Det är en vängrupp från FLG som blev kickade från FLG och de gick upp till Luleå och gjorde brott där
Citera
2023-04-22, 17:42
Medlem
Citat:

Hörde du vad han pratade om? Var det "business"?
Citera
2023-04-26, 22:10
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Hörde du vad han pratade om? Var det "business"?

Näe.. Lät snarare som en mor eller far typ. "Nä jag ska inte" "Ja jag lovar att ringa". Alltså inget särskilt.

Och ja, Luleå flygplats ligger långt som faaan från stan å alla bilar var tagna så chaffisen sa "vill ni dela, billigare för er, blir ju halva pris då båda ska samma plats"

Kan tillägga att han verkar bära ett par onödigt dyra skor, då detta avhandlades i telefon. Jag reagerade för jag har aldrig känt mig nödgad att avslöja nya inköpet tilltagna prislapp, om den dessutom målar upp mig per omgående som en hjärndöd fisk som följer strömmen. Tror han sa "16 lax" eller "19 lax". Huruvida det stämmer vet jag inte då jag inte kunde se hans skor och heller inte kan ett jävla jota om italienska designermärken 😂
Citera
2023-04-26, 22:12
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Läs mitt andra svar
Citera
2023-04-26, 22:15
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk

Nja. Men många yngre somalier har keps med en räv emoji på. Tror folket i Luleå tillhör mestadels den kurdiske lurige fan. Allt tjack i stan heter också "Rävens standard" "Rävens deluxe" "fox crew topshelf" etc, tillochmed fått med ett jävla klistermärke med en räv då jag köpte en lite större påse dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in