• 1
  • 2
2020-10-27, 11:05
Medlem
Strax innan jul förra året släcktes TV4-gruppens kanaler ner i Comhem-nätet.

Nu har Comhem gått ut med ett meddelande till fastighetsägarna om att man inte har kommit överens om ett nytt avtal och att kanalerna kan komma att släckas ner om lite drygt 3 dygn.

Citat:
Om vi inte kommer överens om ett nytt avtal
Om vi inte når en ny överenskommelse innebär det att kunder hos Com Hem och Boxer riskerar att tillfälligt förlora TV4-kanalerna och C More från och med klockan 23:59 den 30 oktober.

Vi har bett om att få förlänga det befintliga avtalet för att vi ska ha tid att lösa detta, men det har de tackat nej till. Vi beklagar detta och tyvärr blir tv-tittarna lidande.
Citera
2020-10-27, 11:07
Avstängd
Så är det varje år och det löser sig alltid
Citera
2020-10-27, 11:08
Medlem
Stackars alla hundratals människor som fortfarande tittar på TV.
Citera
2020-10-27, 11:17
Medlem
yz44s avatar
Ett tydligt tecken på att både TV4 och Comhem inte bryr sig om kunderna.
Citera
2020-10-27, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKeM.611

Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om.
Citera
2020-10-27, 11:26
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Varför bara ett hundratal av alla miljoner som ser på tv? Det är väl i så fall lika synd om alla miljoner som fortfarande ser och vill se på tv?
Citera
2020-10-27, 12:02
Medlem
Lägg ned de där jävla Com Hem. De har ju nyss tagit bort flera kanaler. Blir det nåt mer än avgiften kvar när de är klara. TV4 är ju mest skit en del Fotboll o Hockey annars kan man ju spela in de flesta TV serier reklamfritt som är av intresse.
Citera
2020-10-27, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför bara ett hundratal av alla miljoner som ser på tv? Det är väl i så fall lika synd om alla miljoner som fortfarande ser och vill se på tv?

Jo men i samband med att Tv licensen slopades och istället övergick till att finansieras via skattsedeln var det hur många som helst som påstod att de aldrig tittade på Tv. Flertalet ljög naturligtvis. Men i sådana här sammanhang kommer sanningen fram.
Citera
2020-10-27, 12:05
Medlem
Citat:
Eller hur! OCH jag tror det mest är äldre och gamla? Mina barns gamla farmor (86) T EX skulle aldrig missa postkodhelve...et. Det är liksom en höjdpunkt i livet för henne
Citera
2020-10-27, 12:53
Bannlyst
jaha nu ska man bli utan TV 4 också. ja har alltid slagit på nyhetsmorgon sen de började sändas 1992 o nu ska dom släcka ner hela kanalen. pajas VD ja ska ringa upp o säga som ja tycker till dessa klåpare.👍mvh micke
Citera
2020-10-27, 14:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag kan berätta att vi på mitt jobb genomförde över 10 000 digitaliseringar bara i augusti och september och jag installerar digitalboxar/digitaleraser mottagningen minst en gång i veckan. Du underskattar hur många det är som fortfarande tittar på TV.
Citera
2020-10-27, 15:47
Medlem
FFL88s avatar
Äntligen!
Var väl fan på tiden att HBTQ-kanalen släcks ner, förhoppningsvis för gott.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in