Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Substansen finns redan, postad i tråden. Där alla brott radas upp tillsammans med de lagparagrafer som är aktuella.
Att du tjatar om "kuk" hela tiden verkar lite osunt.
Jag förstår att det känns lite jobbigt när hela din världsbild håller på att rasa ihop. Men misströsta inte, det finns alltid en utväg.
Det är endast hunters kuk ni står med i handen utan substans.
Men det är sjukligt intressant att Isaak såg korruptionen direkt och lämnade över datorn gratis och utan ekonomisk vinning till politiker:
Sen står vi här flera år senare med nått som syntes av en sketen datortekniker direkt, och inte bara det, massa pratande om Ukraina korruption först, men inget, och sen som en blixt från klar himmel så har datorn visat kina korruption och detta tog många år.
Men Isaak, ja, han såg det på några minuter, och det är så det faller som ett korthus om hunter.
Vad nu hunter har med politiken att göra, det är också en obesvarad fråga sedan sekund ett och jag börjar inse det aldrig någonsin kommer nu, för när kommer leverans av substans?
Undrar då vi väntat länge nu och inget.
Citat:
Ursprungligen postat av
granvall
Beklagar verkligen dina sjukdomar, de diagnoserna verkar inte vara att leka med. Red herring är det du har mellan benen va, det andra känner jag inte till var det sitter? I ditt huvud?
Men jag undrar verkligen var det tar stopp någonstans. Det finns självklart flera som kan ta det där till rättegång om de bara har något. ibland brukar inte det behövas heller. Så när kommer det, har inte sett någon ens skriva i legala termer om vad som skett.
Nått säger mig hunter aldrig någonsin hamnar i rättegång för det dom påstår i tråden, min gissning är att efter Ukraina var en fantasi, och Kina var en fantasi, så kommer tredje saken som tar samma väg.
Stora frågan är hur en datortekniker så snabbt kan se det är korruption, men flera år senare som börjar man prata helt PLÖTSLIGT om Kina, och jag som trodde den var så enkel att se, så enkelt en datortekniker såg det direkt, men sen ingen annan kan se.
Undrar varför dessa två sakerna krockar så svårt med varandra, blir till en pradox när de säger två saker och bägge aldrig kan vara sanna samtidigt.