2020-11-01, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Citerade du rätt person? Jag fattar ingenting.

Det var ett citat utan skribent du hade i ditt inlägg - som jag kommenterade.
Så inte direkt mot dig, nej.
Citera
2020-11-01, 00:14
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men de uthängda kvinnorna på bilder, filmer och namn och text om dem kanske skjutsar det i en annan riktning. Jag skulle tippa det jag. Att alla som fått bilderna serverade tillsammans med deras namn och text om deras sexualliv kanske i stället tycker att Trumps gäng är för äckliga?

Människor älskar skandaler likt denna. Tror inte många "over there" vill att Bidens åker runt jorden i airforce one och tjuvar i amerikas namn.

10% Joe kommer få ruttna i helvetet för den person han är. Men först ska Donald slänga in gubben bakom lås och bom.
Citera
2020-11-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Människor älskar skandaler likt denna. Tror inte många "over there" vill att Bidens åker runt jorden i airforce one och tjuvar i amerikas namn.

10% Joe kommer få ruttna i helvetet för den person han är. Men först ska Donald slänga in gubben bakom lås och bom.

Jag är själv inte förtjust i att reagera så där känslomässigt. Jag analyserar hellre en situation genom att tänka och analysera. Så jag har inga behov av känns så mycket. Jag är nöjd om misstänkta brott går till domstol och om det är brott som begåtts så att ett straff utmäts. Jag känner själv inte att jag blir upprörd. Men jag är nog lite äldre kanske. Har sett en del.
Citera
2020-11-01, 00:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Nu verkar det ju inte som om de här utredningarna påverkar valutgången nämnvärt (med tanke på att Biden verkar behålla ledningen hyfsat säkert enligt de polls som finns) - men vad händer med utredningarna om Biden vinner?

Om Biden hinner tillsättas som president innan utredningarna kommer fram till något konkret antar jag att han kommer kunna ducka det mesta, precis som Trump gör idag, men vad händer om det kommer fram bevis för något åtalbart innan Biden hunnit svära presidenteden i slutet av januari? Kan han hindras från att tillträda som president då - eller är det inte realistiskt med tanke på hur allt sånt här drar ut på tiden, överklagas, förhalas osv??

Vad menar du Trump duckar i dag?
Citera
2020-11-01, 00:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad menar du Trump duckar i dag?
Åtal - han är åtalsimmun eftersom han är president. Visste du inte det?
Citera
2020-11-01, 00:30
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Åtal - han är åtalsimmun eftersom han är president. Visste du inte det?

Har han något åtal som han duckar i dag? Eller blev det fel grammatiskt?
Citera
2020-11-01, 00:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har han något åtal som han duckar i dag? Eller blev det fel grammatiskt?

Grammatiskt? Han duckar alla åtal så länge han är president.
Citera
2020-11-01, 00:33
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Grammatiskt? Han duckar alla åtal så länge han är president.

Vilka åtal är det han sitter och duckar?
Vad handlar dom om?
Hittar du på?
Citera
2020-11-01, 00:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vilka åtal är det han sitter och duckar?
Vad handlar dom om?
Hittar du på?

Alla åtal. Som åtalsimmun kan man inte
åtalas och kan därför ducka alla åtal.
Mer trams från dig kommer rapporteras...
Citera
2020-11-01, 01:14
Medlem
Citat:
Jag tror att upphovsmännen levt i en värld där de eggat varandra till allt större galenskap. Den här Martin Aspen visar ju på galenskapen är vid. Bannon kanske är lovad en pardon från sina brott av att lura pengar av trumpfansen för muren, som han använde på sig själv i stället? Det ligger ju ofta en väldig egennytta i saken när det hela går överstyr. Man är så kåt på att vinna något att man tappar normalt tänkande.

Att hänga ut alla de här kvinnorna tror jag var så extremt dumt att man faktiskt baxnar. De tycks ha glömt bort hur normala människor fungerar. De gillar inte sånt.
Kraftig missbedömning av hur detta skulle tas emot av väljarkåren som är tveksamma. Men det var väl det enda möjliga draget från trumpkampanjen, ungefär som att ta ut målvakten i en semifinal när man ligger under med 4-1, draget gav nog Trump ännu större målskillnad enligt aktuella mätningar. Vi har att vänta en initial seger av Trump på valnatten amerikansk tid, Trump kommer hålla ett segertal, och dagarna som följer räknas poströsterna in eftersom och Biden kommer stå som segrare. Givetvis kommer Trump att twittra att det är valfusk eftersom han redan vunnit, detta kommer överklagas till högsta domstolen och det kommer bli spännande när de ska byta ägare på vita huset...
Citera
2020-11-01, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Det må så vara att Michael Reagan inte är en oberoende källa. Men finner du det sannolikt att Secret Service som ägnar sig åt Vita Husets säkerhetsdetalj INTE skulle vara medvetna om Hunter Bidens agerande och undlåtit att rapportera detta tillbaka till Joe Biden?

Som sagt, de har haft allt på hårddisken i mer än 10 månader utan att flagga för några oegentligheter.
Att Trump-administrationen och individer runtomkring den har bedrivit den smutsigaste förtalskampanjen någonsin i ett presidentval säger mer om Trump-dårarna än Joe Biden.
Citera
2020-11-01, 01:23
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Hur tänker du när du likställer att fråga om vilka experterna är med att försvara knarkande korrupta pedofiler?

Att vilja ha tillbaka häxprocesser där gemene man kastar sig över och kastar ut någon för stupet utan en riktig modern rättegång är inget jag vill tillbaka till. De som har hittat på att hänga ut alla dessa kvinnor, och eventuellt en person som blivit utsatt för ett sexuellt övergrepp som barn tyder på att det gått snett någonstans.

Hur trodde man att det skulle gå vägen? Trodde de att det skulle chockera någon att någon har knarkat och haft sex? Hur illa är det egentligen? Bannon är mer trasig än vad man trodde. Först det här med att lura Trumps fans på flera miljoner och nu detta?

Trumplägret är en kriminell organisation kanske?

Ingen är perfekt, men Trump är som en Ängel jämfört med Joe Bidens demoniska agenda, som kommer att sänka USA helt ner i träsket, med större stat och mindre mat och utrymme. Har du ens tittat på den? Allt ska bli dyrare och krångligare samtidigt som det blir inbördeskrig. Detta händer inom en vecka, men även om Trump vinner kommer det blir inbördeskrig. Det är för många som vägrar acceptera motsatsen nu.. 43% av demokraterna och 41% av republikanerna. De kommer vägra allt samarbete, bara döden är acceptabel. Medias programmerade blodhundar. De som tittade på fel kanaler.

Men allt är redan beräknat in i minsta detalj så det kan bara inte gå fel. Demokraterna kan inte riskera en Donald Trump igen. Han skämmer ut dem. Politikerna, som ska vara så respektabla för att dom gör ett svårt arbete, visade sig vara helt värdelösa. Fullkomliga nybörjare när det kom till att styra ett land. När Donald Trump tog över industrin då gick den spikrakt uppåt. Något annat hade ingen räknat med heller. Folket visste vilka idioter politikerna var redan då. Deras viktigaste färdighet är att klä sig dyrt, föra sig och använda "vissa ord" oftare än andra, men tyvärr får de sällan lära sig något annat, förrän det är för sent. De provar sig from som små bäbisar. Såfort en börjar haja så ska han ut och in med nästa. Donald Trump bara stövlar in i deras innersta väsen, deras makt-tempel Vita Huset, pekar finger och släpper en fis. Men juden börjar bli trött på USA handsken och vill byta till en med trådar till ett annat lands färdigutbildade marionettarmé. Kinahandsken. USA handsken lägger han i tvätten, den luktar svett.
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-01 kl. 02:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in