2020-10-31, 09:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Precis, så har det låtit hela tiden. Ingen från Bidens läger har någonsin förnekat själva innehållet i infon och på så vis riskera att göra sig skyldig till ytterligare lögner som motbevisas av uppgifter som kan komma att släppas senare. Det är väl just detta som är en del av själva spelet med att droppa lite info i taget.

Biden framstår som tagen här och inte särskilt övertygad ens av sina egna lögner så som man vanligtvis är van att se honom. Jag ser en slagen man här som vet om att han är slagen.

Det första som biter honom i svansen kommer vara brevet han hänvisar till, då det finns officiella uttalanden från berörda myndigheter som hävdar motsatsen.
Citera
2020-10-31, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det första som biter honom i svansen kommer vara brevet han hänvisar till, då det finns officiella uttalanden från berörda myndigheter som hävdar motsatsen.

Ja, jag kan inte se annat än att Joe Biden kommer falla hårdare än general Custer. Vi närmar oss punkten där allting han säger kan vändas mot honom.
Citera
2020-10-31, 10:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hunter gjort århundradets sämsta deal!

Hunters förhandlings-position är inte den bästa. Han kommer åka dit på barnporr, därför tror jag att filmen med Nattie är den den minst komprometterande.

Han kan ta straffet för barnporr och ändå komma rätt lindrigt undan i allmänhetens ögon.

Nåt måste folket få se.
Citera
2020-10-31, 10:06
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ja, jag kan inte se annat än att Joe Biden kommer falla hårdare än general Custer. Vi närmar oss punkten där allting han säger kan vändas mot honom.

Nu finns där bara lögner kvar. Han skulle aldrig klara av några tuffa frågor om det här.

Reportern och frågan tror jag är utvald. Om någon hittar resten av pressträffen vill jag gärna se den i sin helhet.
Citera
2020-10-31, 10:12
Avslutad
Citat:
Nu finns där bara lögner kvar. Han skulle aldrig klara av några tuffa frågor om det här.

Reportern och frågan tror jag är utvald. Om någon hittar resten av pressträffen vill jag gärna se den i sin helhet.

Nej, precis. Den enda anledningen till att han har klarat sig så här långt är ju för att inte en jävel har ställt en svår fråga hittills. MSM har ju blundat hela vägen eftersom deras primära mål hela tiden har varit att stuka Trump, kosta vad det kosta vill.
Citera
2020-10-31, 10:21
Avslutad
FBI och DOJ bekräftar att de utreder Biden.

https://m.youtube.com/watch?v=OquVOwgW9wI
Citera
2020-10-31, 10:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Nej, precis. Den enda anledningen till att han har klarat sig så här långt är ju för att inte en jävel har ställt en svår fråga hittills. MSM har ju blundat hela vägen eftersom deras primära mål hela tiden har varit att stuka Trump, kosta vad det kosta vill.

Joe nämner ju något som skulle varit på tapeten för 4 månader sedan. Jag undrar om inte det är storyn med Martin aspen.

Utan att hunnit gått in i detalj i den storyn så tror jag att den är fabricerad för att kunna bli debunkad, av msm. För att på så sätt försöka minska trovärdigheten i skandalen med laptopen. Avancerat i så fall. Ska forska lite om den här Martin aspen. Det är bara msm som nämt den vad jag vet.

Edit: länk
https://youtu.be/F5qdXXG4PDQ
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-10-31 kl. 10:24.
Citera
2020-10-31, 10:25
Medlem
Citat:
Det där visste jag inte. Förklarar en hel del.
Här en till som har synpunkter på Expressens Bidenartikel igår.. ..https://www.bitchute.com/video/nYMw45bnJoM/
Citera
2020-10-31, 10:32
Avslutad
Citat:
Joe nämner ju något som skulle varit på tapeten för 4 månader sedan. Jag undrar om inte det är storyn med Martin aspen.

Utan att hunnit gått in i detalj i den storyn så tror jag att den är fabricerad för att kunna bli debunkad, av msm. För att på så sätt försöka minska trovärdigheten i skandalen med laptopen. Avancerat i så fall. Ska forska lite om den här Martin aspen. Det är bara msm som nämt den vad jag vet.

Ok, den storyn känner jag inte till över huvud så jag kan varken säga bu eller bä. Frågan är om det finns någonting som kan hjälpa Biden nu - man kanske kan förlänga lidandet lite men till vilken nytta? Vad man ska göra med den eventuella tidsvinsten vet jag inte, det här måste redan ha blivit så stort att valet får betecknas som över för Joe. Antar jag. Jag tror även att detta är större än Joe, det handlar nog i lika hög eller högre grad ytterst om Demokraternas fortsatta existens i sin nuvarande form.
Citera
2020-10-31, 10:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ok, den storyn känner jag inte till över huvud så jag kan varken säga bu eller bä. Frågan är om det finns någonting som kan hjälpa Biden nu - man kanske kan förlänga lidandet lite men till vilken nytta? Vad man ska göra med den eventuella tidsvinsten vet jag inte, det här måste redan ha blivit så stort att valet får betecknas som över för Joe. Antar jag. Jag tror även att detta är större än Joe, det handlar nog i lika hög eller högre grad ytterst om Demokraternas fortsatta existens i sin nuvarande form.

Msm kommer köra 100% med den här storyn nu.
Smart!

Den såg jag inte komma.

Fabricerar en story som är så enkel att debunka så det blir skrattretande för att sedan pumpa media-utrymmet fullt.
Fy fan vad jag hatar dessa människor.
Citera
2020-10-31, 10:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
FBI och DOJ bekräftar att de utreder Biden.

https://m.youtube.com/watch?v=OquVOwgW9wI

Nu verkar det ju inte som om de här utredningarna påverkar valutgången nämnvärt (med tanke på att Biden verkar behålla ledningen hyfsat säkert enligt de polls som finns) - men vad händer med utredningarna om Biden vinner?

Om Biden hinner tillsättas som president innan utredningarna kommer fram till något konkret antar jag att han kommer kunna ducka det mesta, precis som Trump gör idag, men vad händer om det kommer fram bevis för något åtalbart innan Biden hunnit svära presidenteden i slutet av januari? Kan han hindras från att tillträda som president då - eller är det inte realistiskt med tanke på hur allt sånt här drar ut på tiden, överklagas, förhalas osv??
Citera
2020-10-31, 11:02
Medlem
Citat:
Hunters förhandlings-position är inte den bästa. Han kommer åka dit på barnporr, därför tror jag att filmen med Nattie är den den minst komprometterande.

Han kan ta straffet för barnporr och ändå komma rätt lindrigt undan i allmänhetens ögon.

Nåt måste folket få se.
Just det som är min poäng, han åker dit för barnporr just för att han lämnade in laptopen. Vem är så dum att man sätter dit sig själv medvetet för barnporr? Jag tror snarare att det handlar om att han var så nedpundad att inte begrep risken i att lämna in datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in