2020-10-31, 21:58
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om det är bevisat borde det inte vara svårt för dig att svara på frågan jag ställt redan tidigare till dig:

Vilka experter är det?

Antagligen inga du hade godkännt som experter, men genom att fokusera på den biten avslöjar du redan att du känner till allt det andra och inte kan ifrågasätta det. Ja du vet det är sant också då, såklart, men ändå sitter du här och ska ifrågasätta, ständigt angripa den svagaste länken.

Iofs har du gjort samma sak i bra många år nu, men skillnaden här är att du försvarar en kriminell knarkande korrupt pedofil. Som kanske gjorde sin egen brorsdotter gravid. Men där är det mest rykten så går inte att säga definitivt. Se? Jag erkänner direkt när något inte går att bekräfta. Men det andra går, håller vattentätt, varenda punkt.

Annars hade Guiliani blivit stämd av Biden direkt på allt han äger och har, och det vet han.
Citera
2020-10-31, 22:01
Medlem
Härligt att någon äntligen svarade på frågan, det finns inga trovärdiga experter alltså. Det var bara ytterligare en lögn i raden.
Citera
2020-10-31, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Antagligen inga du hade godkännt som experter, men genom att fokusera på den biten avslöjar du redan att du känner till allt det andra och inte kan ifrågasätta det. Ja du vet det är sant också då, såklart, men ändå sitter du här och ska ifrågasätta, ständigt angripa den svagaste länken.

Iofs har du gjort samma sak i bra många år nu, men skillnaden här är att du försvarar en kriminell knarkande korrupt pedofil. Som kanske gjorde sin egen brorsdotter gravid. Men där är det mest rykten så går inte att säga definitivt. Se? Jag erkänner direkt när något inte går att bekräfta. Men det andra går, håller vattentätt, varenda punkt.

Annars hade Guiliani blivit stämd av Biden direkt på allt han äger och har, och det vet han.

Hur tänker du när du likställer att fråga om vilka experterna är med att försvara knarkande korrupta pedofiler?

Att vilja ha tillbaka häxprocesser där gemene man kastar sig över och kastar ut någon för stupet utan en riktig modern rättegång är inget jag vill tillbaka till. De som har hittat på att hänga ut alla dessa kvinnor, och eventuellt en person som blivit utsatt för ett sexuellt övergrepp som barn tyder på att det gått snett någonstans.

Hur trodde man att det skulle gå vägen? Trodde de att det skulle chockera någon att någon har knarkat och haft sex? Hur illa är det egentligen? Bannon är mer trasig än vad man trodde. Först det här med att lura Trumps fans på flera miljoner och nu detta?

Trumplägret är en kriminell organisation kanske?
Citera
2020-10-31, 22:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Hur ska jag kunna svara på detta om du inte berättat vilka experter det är - och notera gärna att det inte var jag som kallade dem experter, det var personen som jag besvarade...

Citat:

Snälla - var inte en idiot. Jag har aldrig vare sig försvarat Hunter Biden eller någon pedofil någonsin... jag ställde en fråga.
Citera
2020-10-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur ska jag kunna svara på detta om du inte berättat vilka experter det är - och notera gärna att det inte var jag som kallade dem experter, det var personen som jag besvarade...

Snälla - var inte en idiot. Jag har aldrig vare sig försvarat Hunter Biden eller någon pedofil någonsin... jag ställde en fråga.

Så detta är en måttstock på sanning?
"Men det andra går, håller vattentätt, varenda punkt.
Annars hade Guiliani blivit stämd av Biden direkt på allt han äger och har, och det vet han."

Shit, det betyder att allt man sagt om Trump är sanning eftersom han inte stämt en enda på fyra år!

Sedan att ens dividera om någon är gravid, att man överhuvudtaget tänker så utifrån bilder på sociala medier. Det höjer inte nivån om man säger så.
Citera
2020-10-31, 22:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Så detta är en måttstock på sanning?
"Men det andra går, håller vattentätt, varenda punkt.
Annars hade Guiliani blivit stämd av Biden direkt på allt han äger och har, och det vet han."

Shit, det betyder att allt man sagt om Trump är sanning eftersom han inte stämt en enda på fyra år!

Sedan att ens dividera om någon är gravid, att man överhuvudtaget tänker så utifrån bilder på sociala medier. Det höjer inte nivån om man säger så.
Citerade du rätt person? Jag fattar ingenting.
Citera
2020-10-31, 22:32
Medlem
Tok-Franss avatar
Vad var det du menade att Trump duckar idag? Du glömde svara på den frågan sist Snake?
Citera
2020-10-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Du vrider och vänder på varenda bokstav som en tvättäkta kommunist gör. Du har inte postat ett enda bevis här i tråden hittills. Bidens är korrupta och deras själar är smutsiga som skorstenen själv. 99% av alla som som läst i tråden begrepp detta redan efter att de hunnit läsa en sida av tråden som inte blivit nersmutsade av ni vänstertroll.

Ont: Har Hunter visat sig än sedan skandalen publicerades? Mycket möjligt att han blir rökt Alà Epistein nu när demokraterna fått det riktigt hett om öronen.
De är dom som anklagar någon för något som ska presentera bevis, och sedan ska det prövas av en domstol, det gäller inte omvänd bevisbörda där man måste bevisa sin oskuld inför en jury av tomtar och trollfabriker på internet.

Hittills har vi inte fått några tillförlitliga bevis alls. FBI har haft materialet i ett år och inte gjort nånting.
Citera
2020-10-31, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Biden utökar ledningen för tredje dagen i rad i opinonsundersökningarna. När Trump stod mot Hillary så var det tvärt om Trump som knapade in den sista veckan, Jag tror att en del i orsaken står att finna i att väljarna inte längre står ut med Trump-lägrets vidriga plantering av konspirationer eller dess högertroll som okritiskt, anings- och omdömeslöst sväljer betet med hull och hår och sprider det vidare, trots att barn skadas av det. Man har helt enkelt fått nog och vill inte vara en del av farsen. Det var nog en politisk konsekvens som upphovsmakarna till smutskastningskampanjen inte hade räknat med.
Enligt fake news medias egna polls där man bara ringer runt lite på redaktionen kanske. I övrigt har du grundligt fel. Det är i praktiken dött lopp i såväl Nevada som i Arizona beaktat felmarginalen:

https://twitter.com/RobertCahaly/status/1322004085298614272

https://twitter.com/RobertCahaly/status/1322340374887747585
Citera
2020-10-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
De är dom som anklagar någon för något som ska presentera bevis, och sedan ska det prövas av en domstol, det gäller inte omvänd bevisbörda där man måste bevisa sin oskuld inför en jury av tomtar och trollfabriker på internet.

Hittills har vi inte fått några tillförlitliga bevis alls. FBI har haft materialet i ett år och inte gjort nånting.
Att man inte gjort någonting är inte detsamma som att man inte hittat någonting.
Citera
2020-10-31, 23:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Enligt fake news medias egna polls där man bara ringer runt lite på redaktionen kanske. I övrigt har du grundligt fel. Det är i praktiken dött lopp i såväl Nevada som i Arizona beaktat felmarginalen:

https://twitter.com/RobertCahaly/status/1322004085298614272

https://twitter.com/RobertCahaly/status/1322340374887747585

Lägg till att Trump bör ha någon eller några procent över opinionsundersökningarna.
Skandalen har satt sina spår och undersökningarna bekräftar detta. Dom ligger någon dag efter också, så man måste se på trenden och den pekar uppåt för General Trump.

Nästan så man vill tacka Hunter för skjutsen i rätt riktning.
Citera
2020-10-31, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Lägg till att Trump bör ha någon eller några procent över opinionsundersökningarna.
Skandalen har satt sina spår och undersökningarna bekräftar detta. Dom ligger någon dag efter också, så man måste se på trenden och den pekar uppåt för General Trump.

Nästan så man vill tacka Hunter för skjutsen i rätt riktning.

Men de uthängda kvinnorna på bilder, filmer och namn och text om dem kanske skjutsar det i en annan riktning. Jag skulle tippa det jag. Att alla som fått bilderna serverade tillsammans med deras namn och text om deras sexualliv kanske i stället tycker att Trumps gäng är för äckliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in