• 1
  • 2
2020-10-20, 23:47
Fast var gubben full och körde bil för att handla ??? Så är det mycket viktigt att polis får tips om att just denna gubbe verkar köra rattonykter. Sen tanken på ‐ du ts. Skriver att bilrutorna var smutsiga av nosmärken från hunden.
Det kan ju betyda att gubben låser in sin hund i bilen då och då.

Ta kontakt med polis så fort som möjligt , uttrycket "det är min hund" och "jag gör som jag vill" tycker jag ger en aning om att den stackars hunden får lida mycket..
2020-10-20, 23:53
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Fast var gubben full och körde bil för att handla ??? Så är det mycket viktigt att polis får tips om att just denna gubbe verkar köra rattonykter. Sen tanken på ‐ du ts. Skriver att bilrutorna var smutsiga av nosmärken från hunden.
Det kan ju betyda att gubben låser in sin hund i bilen då och då.

Ta kontakt med polis så fort som möjligt , uttrycket "det är min hund" och "jag gör som jag vill" tycker jag ger en aning om att den stackars hunden får lida mycket..
Gubben, och tanten också för den delen, såg ut som missbrukare. Riktigt nergångna, däremot inte sagt att han var full just då. Men jag vet..gud så hemskt med hunden och alla nosmärkena...jag anmäler definitivt
2020-10-21, 00:04
Medlem
Lavettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Skönt att du postar en ny tråd i samma ämne istället för att anmäla... Tror inte du kommer åka dit (det är inte heller min vilja), men nu har iaf jag skickat ett mail till Nackapolisen i och med dina trådar. Är skarpt emot djurplågeri. Är du ett troll som du verkar i och med att du startar nya trådar lär du få stå för det. Djurplågeri ses tack och lov som ett allvarligt brott nu för tiden....
Bra gjort! 👍
2020-10-21, 00:23
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavette
Bra gjort! 👍
Näe, desperat och med ångest.
Det säger mer om dig än om mig om du tror att man trollar om en sådan sak 😤
2020-10-21, 04:59
Moderator
v50s avatar
Aktuella brott och kriminalfall används för aktuella brott, det är inte rätt delforum för rådfrågning om man ska anmäla ett brott. Möjligen skulle brott och brottsbekämning fungera men då det finns en identiskt tråd i delforumet husdjur kan TS fortsätta i den andra tråden istället, den här låses. (FB) Pågående djurmisshandel
/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in