• 1
  • 2
2020-10-17, 14:41
Medlem
Min teori r att tjejer med tatueringar oftare gillar analsex. Va tror ni kra flashbackare stmmer detta? Tatueringar innebr en viss smrta ven analsex s d borde tatuerade tjejer vara mer bengna att ta den i 2an
Citera
2020-10-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kladdigkuk
Min teori r att tjejer med tatueringar oftare gillar analsex. Va tror ni kra flashbackare stmmer detta? Tatueringar innebr en viss smrta ven analsex s d borde tatuerade tjejer vara mer bengna att ta den i 2an

r det likadant fr killar d eller menar du? Att har du tatuering s r chansen strre att du r bg? Gillar man smrta i form av tatuering s br man ju gilla smrta i form av kuk i rven, eller cad sger din teori om dessa fall?
Citera
2020-10-17, 15:51
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
r det likadant fr killar d eller menar du? Att har du tatuering s r chansen strre att du r bg? Gillar man smrta i form av tatuering s br man ju gilla smrta i form av kuk i rven, eller cad sger din teori om dessa fall?

Jajjemen det stmmer. Kan intyga med erfarenhet frn mina egna observationer.
Citera
2020-10-17, 16:23
Medlem
VergissMichs avatar

Enligt egen erfarenhet finns det helt klart ett samband mellan dessa. Men om det r p.g.a tatueringarna vet jag inte. I s fall br ju en stor andel tatuerade killar vara bgar, som gorbakiosk skriver. Dr skulle jag faktiskt vilja sga att de, frvisso f, bgar jag knner har inga tatueringar ver huvud taget.
Citera
2020-10-17, 21:49
Medlem
Onan-erarens avatar
Absolut, nr en tjej har tatuerat sig s r hon beredd att ta den i 2:an. Samma om hon klipper sig korthrig. S r det.

Har hon lngt hr inga tatueringar glm 2:an kr vaginan en gng i veckan (ironi)
Citera
2020-10-18, 21:43
Medlem
Silltunnas avatar
Denna amatrtjej tycks lska analsex och hon har inga tatueringar vad jag kan se:

https://xhamster.com/videos/russian-...f-her-12836963
Citera
2020-10-18, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Denna amatrtjej tycks lska analsex och hon har inga tatueringar vad jag kan se:

https://xhamster.com/videos/russian-...f-her-12836963

Hon ser mest ut att st ut med det tycker jag.
Inget fel med din analys dock.
Citera
2020-10-19, 14:21
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Min teori r att tjejer med tatueringar oftare gillar analsex. Va tror ni kra flashbackare stmmer detta?

Jag vet faktiskt inte, d jag sjlv inte tnder p tatuerade tjejer, dremot kan jag bidra med fljande spaning: alla tjejer/kvinnor som jag tagit analt var ej tatuerade.

Citat:
Tatueringar innebr en viss smrta ven analsex s d borde tatuerade tjejer vara mer bengna att ta den i 2an

Det kan helt skert finnas de som rent generellt tnder p smrta, men du vet vl att analsex inte liksom r meningen att gra ont?
Citera
2020-10-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jag vet faktiskt inte, d jag sjlv inte tnder p tatuerade tjejer, dremot kan jag bidra med fljande spaning: alla tjejer/kvinnor som jag tagit analt var ej tatuerade.

Det kan helt skert finnas de som rent generellt tnder p smrta, men du vet vl att analsex inte liksom r meningen att gra ont?

Precis, och de flesta tatuerar sig nog inte fr att de gillar att det gr ont, utan fr att man vill ha motiven, och sen fr man ta att det gr ont.
Citera
2020-10-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
Ja det visste vl alla redan.
Citera
2020-10-20, 21:17
Medlem
I egenskap av tjej kan jag sga att enda gngen jag gillar analsex r nr det INTE gr ont utan r sknt..
Citera
2020-10-21, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Absolut, nr en tjej har tatuerat sig s r hon beredd att ta den i 2:an. Samma om hon klipper sig korthrig. S r det.

Kortklippta tatuerade tjejer R enligt min erfarenhet mer kinky....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in