• 1
  • 2
2006-05-14, 15:06
Awaiting Email Confirmation
draes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olletraskarpå
Rök en spliff innan!
Detta boostar lustgasen nåt otroligt.
Citera
2006-05-15, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Första gången jag tog lustgas fick jag antagligen i mig för mycket. Som när ett datorspel låser sig och animationerna repeteras samtidigt som ljudet loopas. Gick inte se ett skit till slut för alla grejer i rummet hade multiplicerats med 20.

Dessutom kunde jag varken röra armar eller ben och det gick inte få fram ett ord. Jag trodde jag höll på att dö... Har det hänt er någon gång? Drog jag i mig för mycket lustgas och för lite syre (=syrebrist, när man boffar butangas ex.)? Det var på första patronen...

Det ar ju sa det ska bli som du beskriver med dator spelet. Det forsta ljudet man far in i trippen aterupprepar sig pa nagot sjukt satt (ialla fall for mig). Men fattar inte hur du trodde att du skulle do??, jag blir sa innehelvette borta att jag inte fattar var jag ar, vad jag heter, Det finns inget som heter kroppen bara nagot andligt skummt
Citera
2006-05-15, 21:46
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Hyperventilera, länge, håll andan ett tag, om du är ivrig så andas ut och håll endå emot för att andas, sen när du verkligen måste andas så andas in lustgasen, sen andas du ut i ballongen, och in i den igen när du skall andas 2-3 gånger.

Såklart är det syrebrist som spökar... Men boostar en hel jävla del i min mening. försök även att inte skratta, då är ju ruset bäst.

Gl vän!
Citera
2006-05-15, 23:05
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Det ar ju sa det ska bli som du beskriver med dator spelet. Det forsta ljudet man far in i trippen aterupprepar sig pa nagot sjukt satt (ialla fall for mig). Men fattar inte hur du trodde att du skulle do??, jag blir sa innehelvette borta att jag inte fattar var jag ar, vad jag heter, Det finns inget som heter kroppen bara nagot andligt skummt

Alltså jag upplever fortfarande att ljuden "ekar" med en metallisk effekt, men detta var ju 100ggr värre. Och att synen täcktes av trails som inte var translucenta gjorde inte saken bättre. Jag trodde förstås att jag skulle dö för det var min första gång med lustgas.

Hade det hänt mig idag hade jag bara skrattat åt det hela efteråt.
Citera
2006-05-16, 08:44
Bannlyst
Hur blir farger for er pa lustgas??. For mig brukar det bli valdigt gront, och jag ror mig som en robot (fast det ar inte jag som styr mig sjalv utan nagot andligt vasen), Sen slutar man ogonen och flyger bort i rymden.
BTW: har nagon testat att trippa utan nagon psykadelisk drog(alltsa enbart lustgas i storre mangder). For ens narminne e ju inte riktigt pa topp nar man rokt CB och sedan lustgas pa det gor att man knappt kommer ihag vad man upplevt.
Citera
2006-05-16, 09:09
Medlem
Lurad slavs avatar
Testa lustgas och syra. Det slår allt!
Citera
2006-05-16, 17:37
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Hehe.. Testade det där med att dra i 2 patroner i gräddsifonen och det var helt otroligt... Fick i mig 3 andetag efter varandra (lippra in lite syre mellan varje) och de verkligen smiskade mina tidigare gånger jag bara tagit ett andetag... Går inte beskriva känslan men det är ju helt sjukt jävla fenomenalt fantastiskt!!!

I know what it's like

jag brukar köra 2-3 på raken och stänga ögonen och sätta mig i en bekväm ställning och flyga iväg. ofta så vaknar jag till och blir helt häpen av att jag sitter där jag sitter. "vafan e inte jag på mars? dehär är fan inte mars" typ

som att man lever ett kort litet liv nån annanstans och man vet inget om jorden, sina vänner eller nånting. sen när man öppnar ögonen börjar man sakta förstå att man lever på planeten jorden, går i skolan och är på nån fest med sina vänner.
Citera
2006-05-16, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
ofta så vaknar jag till och blir helt häpen av att jag sitter där jag sitter. "vafan e inte jag på mars? dehär är fan inte mars" typ

som att man lever ett kort litet liv nån annanstans och man vet inget om jorden, sina vänner eller nånting. sen när man öppnar ögonen börjar man sakta förstå att man lever på planeten jorden, går i skolan och är på nån fest med sina vänner.

Heh.. Som jag upplevde en hel vecka på sommarlovet efter tillräckligt med DXM pundande.

Kunde inte förstå att jag faktiskt gick i skolan där jag gick i och med att minnerna hade förvrängts totalt. Tillslut satt jag och funderade igenom alla lärare var försig och försökte komma ihåg vilka de va samt hur det såg ut i min skola, sakta men säkert kom det tillbaks tillslut
Citera
2006-05-16, 22:40
Medlem
socs avatar
Jag trodde oxå jag skulle dö första gången och enda gången jag tog lustgas (2 patroner - väldigt bra upplevelser med gudskontakt - otroligt stenad innan). Den här dödsnojan har pajat min relation tilll gasen tyvärr, för den ger häftiga effekter iaf i kombo m cb.
Citera
2006-05-18, 13:00
Medlem
Jag brukade dricka mig lite full innan, antingen alkohol eller gbl. Sen första patronen, i med hela. Andas in och ut i en balong en 2 gånger. Under tidens gjorde jag klart nr 2. Körde in den direkt efter balongen. I med hela, sen balongandningen igen. Sen patron nr 3. Då brukade man försvinna totalt i några sekunder, funkade bra.
Citera
2006-05-18, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
I know what it's like

Hahah sa e det exact, men jag brukar bli lite nerstamd efter trippen for jag ar tebax i den trakiga ogudomliga varlden, och jag vill alltid komma tillbaks vilkett resulterar i att jag trippar 5 ganger under en natt och kommer inte ihag ett SMACK nasta dag. som sagt minnet steks av lustgasen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in