Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-05-13, 15:39
  #1
Avstängd
DeExEms avatar
Jag och mina polare har provat lustgas under en längre tid nu. Vi undrar om det finns något sätt att finnas en ÄNNU bättre effekt av lustgasen

Alla förslag är välkommna :d
Citera
2006-05-13, 16:01
  #2
Medlem
Botanikerns avatar
dra genom näsan tycker jag slår värre. Annars springa ltie innan så slår det bra med. Annars kan du ju blanda gasen med det mesta....
Citera
2006-05-13, 16:03
  #3
Banned
olletraskarpås avatar
Rök en spliff innan!
Citera
2006-05-13, 16:03
  #4
Medlem
GaiNs avatar
Min personliga favorit är att ladda en sifon med en patron då det är vad min lunga klarar av, varefter man sakta drar i sig hela (luften är inte spec kall då) och sedan håller andan och meckar på en till patron som tar max 20 sek och sedan drar i sig den med och så fortsätter man
Citera
2006-05-13, 16:04
  #5
Medlem
speedracers avatar
Att dra mycket lustgas under ett och samma rus antar jag att du redan gör.

Finns nog inte så mycket mer som kan boosta förutom det som redan nämnts av föregående talare, och förutom intagandet av andra droger då förstås.
Citera
2006-05-13, 16:24
  #6
Medlem
RosaBatmans avatar
Om man gör det rätt, med rätt set and setting, kan det bli rätt kraftigt. Det starkaste jag märkt är när man är ensam hemma, sätter på lite bra musik och kanske kör nån Winamp-visualizer. Töm lungorna HELT, dra en hel patron och håll inne.

På denna taktik har jag kommit riktigt långt, brukar "flyga iväg" till en annan planet känns det som, man glömmer helt att man faktiskt tagit lustgas och tror att man lever ett annat liv eller att allt är på riktigt, mycket likt en dröm faktiskt. Men de upplevelserna man har är rätt svåra att beskriva iom. att man glömmer bort dem på ca. 10 sekunder
Citera
2006-05-13, 18:03
  #7
Medlem
Charlemagnes avatar
Du kan testa att andas ut i en ballong och sen ta ett par vanliga andetag, och sen andas in från ballongen igen. Det finns faktiskt små mängder lustgas kvar (vet jag av erfarenhet).
Personligen tycker jag denna metod är rätt omständig dock, och kör nog hellre på en helt ny patron istället för återanvänd gas.
Citera
2006-05-13, 23:27
  #8
Avstängd
DeExEms avatar
Hehe.. Testade det där med att dra i 2 patroner i gräddsifonen och det var helt otroligt... Fick i mig 3 andetag efter varandra (lippra in lite syre mellan varje) och de verkligen smiskade mina tidigare gånger jag bara tagit ett andetag... Går inte beskriva känslan men det är ju helt sjukt jävla fenomenalt fantastiskt!!!
Citera
2006-05-14, 07:28
  #9
Avstängd
allan_the_ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Hehe.. Testade det där med att dra i 2 patroner i gräddsifonen och det var helt otroligt... Fick i mig 3 andetag efter varandra (lippra in lite syre mellan varje) och de verkligen smiskade mina tidigare gånger jag bara tagit ett andetag... Går inte beskriva känslan men det är ju helt sjukt jävla fenomenalt fantastiskt!!!

Haru inte testat det innan?, jag brukar kora tills jag ar sa borta att jag inte forstar hur man andas(vanligt vis 2-3patroner) och da flyger jag ut eller in (har fragat mig det manga ganger). Men till en annan varld i alla fall,
Om du inte redan gor det sa rok massa hasch innan och det kommer sla pa tio talt
Citera
2006-05-14, 11:46
  #10
Medlem
speedracers avatar
Första gången jag tog lustgas fick jag antagligen i mig för mycket. Som när ett datorspel låser sig och animationerna repeteras samtidigt som ljudet loopas. Gick inte se ett skit till slut för alla grejer i rummet hade multiplicerats med 20.

Dessutom kunde jag varken röra armar eller ben och det gick inte få fram ett ord. Jag trodde jag höll på att dö... Har det hänt er någon gång? Drog jag i mig för mycket lustgas och för lite syre (=syrebrist, när man boffar butangas ex.)? Det var på första patronen...
Citera
2006-05-14, 13:01
  #11
Medlem
tewmtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Första gången jag tog lustgas fick jag antagligen i mig för mycket. Som när ett datorspel låser sig och animationerna repeteras samtidigt som ljudet loopas. Gick inte se ett skit till slut för alla grejer i rummet hade multiplicerats med 20.

Dessutom kunde jag varken röra armar eller ben och det gick inte få fram ett ord. Jag trodde jag höll på att dö... Har det hänt er någon gång? Drog jag i mig för mycket lustgas och för lite syre (=syrebrist, när man boffar butangas ex.)? Det var på första patronen...
Det är så det ska vara, det perfekta ruset!
Citera
2006-05-14, 13:37
  #12
Medlem
Bullsquids avatar
Fan vad jag saknar lustgas allså... det går inte köpa längre i hela stan
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback