Citat:
Ursprungligen postat av
TELAVIV91
Men det är själva afförsiden att billigt leverara hem till folk. Vill man inte det använder man en annan tjänst.
Stjäls paketen är det visserligen både köparens och early birds huvudvärk men det är bara köparen som får dumstruten på huvudet eftersom denne beställt en tjänst som inte funkar med grannarna.
Alltså köparen ska ju knappast ansvara för att det läggs paket utanför dörren där vem som helst kan stjäla det, hur tänkte du där ? Det fungerar inte i sverige med tanke på allt skit som händer här.. går inte lita på sina grannar nuförtiden tyvärr.
Det handlar ju inte om att köpa billigt eller inte, man har ingen garanti som företag att lägga utanför dörren är nån garanti att varan har levererats.
Hade hellre sett att early bird skickar till instabox istället eller att dom kommer och knackar på dörren och man får det direkt i handen istället.
Skulle jag beställa något och ser att det är borta så är det knappast min huvudvärk utan då får företaget skicka varan igen eller ge mig pengarna tillbaka eftersom jag inte mottagit min vara och då ansvarar inte jag för att det försvunnit...