Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-12, 20:27
Medlem
K-mountains avatar
Detta kassa fraktbolag.

Någon som har någon form av information om varför allt försvinner när man använder sig av deras tjänst?

Hade vart kul att veta hur många pkt dom inte levererar av alla uppdrag dom har.
Någon som har information om detta?
Citera
2020-10-12, 20:31
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-mountain
Detta kassa fraktbolag.

Någon som har någon form av information om varför allt försvinner när man använder sig av deras tjänst?

Hade vart kul att veta hur många pkt dom inte levererar av alla uppdrag dom har.

Vet inte vad du menar, jag är supernöjd får alltid mina paket. Fungerar bättre än Postnord.
Citera
2020-10-12, 20:33
Medlem
Murtaughs avatar
Jag med, har fått flera leveranser, har funkat klockrent!
Citera
2020-10-12, 21:28
Medlem
vadsadusadus avatar
Jag har alltid fått mina Early Bird beställningar. Du kanske ska se över dina grannar?
Citera
2020-10-12, 21:29
Medlem
Byxan81s avatar
Funkar hur bra som helst. Levererar sjukt tidigt på morgonen. Arbetstagarna har ju flera gånger gått ut med att de behandlas som slavar. Gissar att du bor granne med Mohammed eller har fantasier om att kunna köpa saker.
Citera
2020-10-13, 11:44
Medlem
mr.demons avatar
Var också nervös att paket skulle försvinna. Men det låg där utanför dörren på morgonen. Gillar inte deras sätt. Man vet ju aldrig vem som passerar förbi och kan sno paketet.
Citera
2020-10-13, 12:05
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-mountain
Detta kassa fraktbolag.

Har bara fått leverans av dem en gång, funkade perfekt. Skönt att ha grejerna på dörren på morgonen istället för att behöva ta sig till ett ombud.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Var också nervös att paket skulle försvinna. Men det låg där utanför dörren på morgonen. Gillar inte deras sätt. Man vet ju aldrig vem som passerar förbi och kan sno paketet.

Bor man där det finns stor stöldrisk väljer man rimligen ett annat fraktalternativ (eller flyttar).
Citera
2020-10-13, 12:09
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Har bara fått leverans av dem en gång, funkade perfekt. Skönt att ha grejerna på dörren på morgonen istället för att behöva ta sig till ett ombud.

Bor man där det finns stor stöldrisk väljer man rimligen ett annat fraktalternativ (eller flyttar).

Du har aldrig funderat på att visa företag endast har dom som alternativ?
Citera
2020-10-13, 12:10
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du har aldrig funderat på att visa företag endast har dom som alternativ?

Enligt dig är väl dessa bolag knappast visa, men nej, det har jag nog aldrig sett. Har du några exempel?
Citera
2020-10-13, 12:26
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Enligt dig är väl dessa bolag knappast visa, men nej, det har jag nog aldrig sett. Har du några exempel?

Hmm. Nu kommer jag fan inte ihåg vilket företag paketet kom från. Men jag beställde det genom CDON. Har beställt därifrån två gånger. Båda gångerna låg paketet utanför dörren.
Citera
2020-10-13, 14:44
Medlem
K-mountains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Jag har alltid fått mina Early Bird beställningar. Du kanske ska se över dina grannar?

Tvivlar väldigt starkt på att dom orkar pallra sig ner där jag bor för att öppna å kolla vad som kan tänkas ligga vid dörren..

Har beställt 3 gånger och använt dem.
1 av 3 kom fram till dörren.

Snackade med e-handlaren, enligt dem så är deras felkvot inte så stor sett till mängden dom används.
Kollar man på recensioner online så ser jag mest kritik dock.
Citera
2020-10-13, 14:46
Har fått c:a 10 leveranser med dom, inget försvunnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in