2020-10-12, 17:24
Bannlyst
Mental instabilitet eller psyksjuka? Hon har ett låtsasjobb på Postnord där alla psyksjuka är samlade, ja nästan alla.

Vi kan kalla henne för Sara, en som blåste sin amerikanske sambo på pengar genom att bränna upp sina bidrag så han var tvungen att skjuta till det hon hade blåst när räkningarna skulle betalas. Det ansåg hon vara smart och blev dumpad. Vem vill bo tillsammans med en lögnare och tjuv?

Så fort jag ska uträtta mina behov (toaletten) hör man hur hon springer till badrummet för att spola och sedan går hon därifrån. Händer alltid när hon är hemma. Klockrent. Eftersom hon är fet så låter det som en hord med dinosaurier är i rörelse.

Ett annat fenomen är att när jag använder kökskranen så använder hon den också. Det sker varje gång jag använder kökskranen.

Vad tycker du? Är detta normalt beteende för en apmänniska som ingen normal man vill ha? Jag skulle säga att detta är klockren psyksjuka.
Citera
2020-10-12, 17:28
Bannlyst
Har man tid över för att noterar grannens röelsemönster tyder det på en störning, det du håller på med är osunt, och snart kommer du sluta som en rättegångspodd.

Se till att få ett ordentligt knull och börja promenera 1h om dagen
Citera
2020-10-12, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Har man tid över för att noterar grannens röelsemönster tyder det på en störning, det du håller på med är osunt, och snart kommer du sluta som en rättegångspodd.

Se till att få ett ordentligt knull och börja promenera 1h om dagen

jag tror du missat det där med läsförståelsen. du får läsa långsamt eller be en tolk ta det åt dig. annars tycker jag att du som jag sagt till dig innan ska hålla dig borta från inlägg du inte får till på första försöket.

polisen har redan konstaterat att hon är psyksjuk.
Citera
2020-10-12, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maalkaatsnut
jag tror du missat det där med läsförståelsen. du får läsa långsamt eller be en tolk ta det åt dig. annars tycker jag att du som jag sagt till dig innan ska hålla dig borta från inlägg du inte får till på första försöket.

polisen har redan konstaterat att hon är psyksjuk.

Vilken svag trollning, så dåligt att det inte ens går och låtsas att det är bra, fråga snuthororna vad dom tror om din psykiska hälsa.w
Citera
2020-10-12, 18:03
Medlem
Ni har väl ungefär samma rutiner, inte konstigare än så. Men, testa att ställa larmet på klockan 03:00 och gå upp och spola i kranen och om elefanten då också spolar, så kan du ha rätt i att du har en copy cat-elefant på halsen!
Citera
2020-10-12, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ni har väl ungefär samma rutiner, inte konstigare än så. Men, testa att ställa larmet på klockan 03:00 och gå upp och spola i kranen och om elefanten då också spolar, så kan du ha rätt i att du har en copy cat-elefant på halsen!

jag tror inte på att vi har samma rutiner. det handlar om att hon lider av grav psyksjuka. dock kan jag ändra mina rutiner så att det inte blir så uppenbart vad och när jag gör vad. isolera. då kan hon sitta pch lyssna med inte kunna leka smart.

en annan anekdot är att jag kan borsta tänderna och inte använder kranen och hon spolar för jag befinner mig i mitt badrum? eller när jag kommer hem på olika tider och hon spolar i toaletten gång efter gång. ren slump eller bara ordinär psyksjuka.

är man ett retarderat och inavlat hjon så uppstår dessa situationer, smartare att fokusera på sitt men för att göra det måste man ha normalintelligens. man kan fråga sig hur sonen blir uppfostrad av en psyksjuk mamma?
Citera
2020-10-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maalkaatsnut
jag tror inte på att vi har samma rutiner. det handlar om att hon lider av grav psyksjuka. dock kan jag ändra mina rutiner så att det inte blir så uppenbart vad och när jag gör vad. isolera. då kan hon sitta pch lyssna med inte kunna leka smart.

en annan anekdot är att jag kan borsta tänderna och inte använder kranen och hon spolar för jag befinner mig i mitt badrum? eller när jag kommer hem på olika tider och hon spolar i toaletten gång efter gång. ren slump eller bara ordinär psyksjuka.

är man ett retarderat och inavlat hjon så uppstår dessa situationer, smartare att fokusera på sitt men för att göra det måste man ha normalintelligens. man kan fråga sig hur sonen blir uppfostrad av en psyksjuk mamma?

Låter snarare som att du själv börjat få vanföreställningar och paranoia!
Citera
2020-10-12, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Låter snarare som att du själv börjat få vanföreställningar och paranoia!

*skrattar*. enklast att skylla på någon annan när man själv är mentalt i obalans. om polisen begärt in bevisning och de konstaterat psyksjuka. innebär det att din slutsats är korrekt?

jag presenterar bara vad som händer för polis och advokater och hänt, sedan är det för de med normalintelligens att dra sina egna slutsatser.

det är bättre att du fokuserar på andra trådar som matchar ditt skillset du har.
Citera
2020-10-12, 18:40
Medlem
Sn0o0oZs avatar
klart fall av psykos, ta kontakt med psykiatrin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in