2021-03-26, 15:48
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Steffi är alltså mest säker på den välkända svenska maträtten ”Får i kål”.
Är väl norskt
2021-03-26, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det står mellan Madde och Steffi faktiskt..? Madde hade ett par riktigt grova missar, men utöver det satt väl det mesta i rätt-ish område..? Joel gjorde också flera grova missar vad jag minns. Steffi hade ett par halvkartemissar, typ lönnsirapen i Sverige, sen satte hon alla asiatiska rätter nordväst om Indien..
Heja Steffi!!
2021-03-26, 15:49
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hoppas Madde vinner!
Större chans att nån av irritationsmomenten åker ut då.
Sitter hon, så åker hon väl?
Exakt !!!
Medlem
Gutis avatar
Va det inte Judith och Pedram som hade hade svårt när folk skrek?
Medlem
lillaflippens avatar
Egentligen har det väl noll betydelse att dom inte visste vart länder och världsdelar låg om dom inte visste vart maträtterna kom ifrån?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Och Hawaii la hon väl typ uppe vid Kanada? Jag är i chock över vilka idioter de är i huset. Jag visste ju att de inte är några genier men det här är helt sjukt. Tror nog Madde vinner. Eller gjorde hon några stora kyssar och la något på helt fel kontinent.

Nä, chocken är så stor att jag bryr mig fan inte vem av dessa dårar som vinner eller åker ut.

Hon satt Poke bowl på typ Japan eller Korea, det blir ju praktiskt taget hela kartans bredd som är fel. Det räcker till många småmissar.. hon hade någon miss med halva kartan också, som Steffi med lönnsirapen.
Medlem
__Alez__s avatar
Såg på Filips insta att han ska läxa upp deltagarna på klassrådet. Bl.a om vardagsrasism som pågår i huset sa han.
Medlem
Skönt att pedram jiddrar med judith fittan och tanja underhållning
2021-03-26, 15:50
Medlem
Stäng av Judiths mick så blir det en härlig fredag.
Medlem
Kackotopis avatar
Vad var det Adrian sa som gjorde att han blev autonominerad? Det var något med att hans syrra tyckte att han likna "nånting" när han var liten. TV4 är så skitnödiga med sitt PK-trams att de inte ens vågar skriva ut vad det var om:

Citat:
Adrian Podde autonominerad – uttryckte sig kränkande

PROGRAMINFORMATION
Adrian Podde autonomineras på grund av kränkande ordval.
Det betyder att han hänger löst nästa i veckofinal.

Adrian Podde har uttryckt sig kränkande och är autonominerad.

"Adrian, du har uttryckt dig kränkande. Det är inte tillåtet. Du får en varning och du är autonominerad. Det innebär att du inte har möjligheten att tävla om att få sitta säkert den här veckan. Du kan heller inte bli räddad av någon i huset. Det kommer vara tittarna som avgör på kommande veckofinal om du får stanna i Big Brother-huset eller inte", stod det i brevet.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Det är dumt att ta ut Nardos, hellre ta ut Steph som inte tillför nåt än o stå i rökrutan o gråta än Nardos som bjuder oss på ett gott skratt
Ja kör gärna ut Steff, men Nardos bjuder på mer huvudvärk än skratt. Kommer bli svårt att få ut henne senare när hela orten ser henne som deras drottning.
Men visst, Steff är ju sjukt trist så...
2021-03-26, 15:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jaha. Är det dags att rösta ut Nardos på måndag, eller Steff kanske?
Nardos får en att blöda i öronen sedan dag ett och Steff tillför ju exakt ingenting.
NARDOS!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in