2021-03-26, 15:35
Medlem
Hydraulslangens avatar
Kattis var ju också brutalt efterbliven, men det har man ju mycket mer förståelse för. 🙂
Har ju troligen haft en (eller flera?) stroke eller så är det början till Parkinsons alternativ senildement?
Medlem
Embas avatar
Ska de sätta rätt land eller världsdel?
Avslutad
"Inte Ryssland där?" och pekar på Grönland
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja alltså jag har inget emot honom så. Har sett lite av honom på Instagram och han har en del roliga klipp.

Spelar ingen roll vem som hade stått i studion och favoriserat deltagare så hade jag tyckt det var fel, så det är inget personligt om att det är just han.

Nåja, vill bara att tävlingen ska ta slut och skiter i vem som vinner just nu. Brinner väl av sen när jag får höra resultatet

Jag säger skål och tar ett glas vin nu

Tack och skål
2021-03-26, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Ska de sätta rätt land eller världsdel?
Avstånd från rätt land. Så rätt världsdel är viktigast.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han gav INGA ledtrådar till Joel, medans ger Step TUSEN tips om bland annat maträttens ingredienser och vart de härstammar från. Han peppar henne och försöker få henne komma igång medans stressade sönder Nardos och sa ingenting vettigt till Joel men ingen här kommer såklart reagera över det för Step och Madde är vita.

Att han stressade nardos var väl för att hon tog längst tid på sig och gick över tiden tom.
Däremot borde det vara lika mycket ledtrådar till alla. Har inte lyssnat på vad han sagt till Steffi.
Medlem
"Soppa, soppa.. soppa är lite mesigt."

Herre-jävla-guuuud, låt det vara över nu.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kattis var ju också brutalt efterbliven, men det har man ju mycket mer förståelse för. 🙂
Har ju troligen haft en (eller flera?) stroke eller så är det början till Parkinsons alternativ senildement?

Fyfan, slangen. Grovt!
2021-03-26, 15:37
Medlem
SodaFointains avatar
Men lilla steph halv amerikan sätter Hawaii utanför Vancouver
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han gav INGA ledtrådar till Joel, medans ger Step TUSEN tips om bland annat maträttens ingredienser och vart de härstammar från. Han peppar henne och försöker få henne komma igång medans stressade sönder Nardos och sa ingenting vettigt till Joel men ingen här kommer såklart reagera över det för Step och Madde är vita.

Jag upplever att han hjälper mer för varje deltagare. Joel var först och då vågade inte Filip säga så mycket. Sen har han gett ungefär lika mycket hjälp till alla.

Han var tvungen att stressa på Nardos, annars hade ingen annan hunnit tävla idag.
Medlem
Steffi är alltså mest säker på den välkända svenska maträtten ”Får i kål”.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnivalkocken
Tänk att detta ljushuvud steffi kommer komma ut och tjäna mer pengar än er alla bara med hjälp av sin smartphone.. hejja!!
Hahaha, skulle inte tro det! 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in