2021-03-24, 14:52
Medlem
Om Judith sitter immun för femtonde gången i rad så stänger jag av. Jag är redan grinig över att Tanja vann immunitet. Jag hoppas verkligen att Nardos knycker en immunitet. Kattis får även hon gärna knycka en även om jag inte bryr mig om fall tanten åker ut men jag vill inte ha en måndagsfinal där Judith äntligen sitter för engångs skull löst och så sitter hon mot Kattis, och typ Steph.

Alex och Madde får gärna åka.

Nä huset har blivit skit tråkigt. DET HÄNDER JU FÖRFAN INGENTING!!!

Ut med alla som är glada och sjunger kumbaya hela dagarna. Ut med Tanja, ut med hela sovrumsgänget förutom Nardos. Ut med alla egentligen förutom Nardos, Pedram och Simon och in med 9 nya deltagare som inte är rädda för att trampa folk på tårna och gråter om trauman när någon höjer rösten.

Gör ett tema nästa vecka där dom måste slåss tills någon dör. Snark TV detta.
2021-03-24, 14:53
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ser matteprovet nu i appen....
FY FAN vad Nardos stör mig. "vadå?" "SÄG IGEN?" "Va?" "Hur då asså?"

Åh snälla låt henne inte sitta säker denna vecka - fan vad dumt att både Tanja och Simon är säkra, vore skönt om hon satt mot dom..

O då har de klippt bort när hon sitter och skriver provet själv kvar i 30 minuter. Alla satt och väntade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Tess fick en mangling utom dess like. Ponne likaså. Vad är hemskt med hamra lite på Tanja.
Är hon Moder Teresa plötsligt för alla gillar PH. Vad vill du exakt höra. Skriv ner det så får Grodan fundera på det. Jag är elastisk, det vet du

jag syftar till att du framstår som väldigt skenhelig när du mer eller mindre ville gå i döden när det gällde att respektera tjejer och deras kroppar typ men du verkar tycka att Tanja är mindre värd för att hon legat runt en del, jag kan inte uppfatta det på annat sätt när jag läser dina inlägg om hennes påstådda sexliv om och om igen.
Jag ifrågasätter inte att du vill gå på kring personer men tycker nog du kanske kan ta en funderare när det gäller detta, jag menar om du skulle ogilla henne så är det väl inte för att hon legat med många killar? Och är det det enda du hittar att anmärka på så tycker jag nog att du har väldigt lite kött på benen där, för att inte säga rena grodlåren.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Lämna manglingarna åt "bananen" i framtiden så slipper rekryteringen påverkas. du vet vad jag menar

Bra tips Congrat
Men det har blivit lite snowflakes i Flashback nu, är vi påverkade av BB.
Groda nu koncentrera sig på kruup.
Tillbaka till Officeren.
2021-03-24, 14:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag syftar till att du framstår som väldigt skenhelig när du mer eller mindre ville gå i döden när det gällde att respektera tjejer och deras kroppar typ men du verkar tycka att Tanja är mindre värd för att hon legat runt en del, jag kan inte uppfatta det på annat sätt när jag läser dina inlägg om hennes påstådda sexliv om och om igen.
Jag ifrågasätter inte att du vill gå på kring personer men tycker nog du kanske kan ta en funderare när det gäller detta, jag menar om du skulle ogilla henne så är det väl inte för att hon legat med många killar? Och är det det enda du hittar att anmärka på så tycker jag nog att du har väldigt lite kött på benen där, för att inte säga rena grodlåren.

Groda funderar.
Tack för tipsen Tjejen.
2021-03-24, 14:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om Judith sitter immun för femtonde gången i rad så stänger jag av. Jag är redan grinig över att Tanja vann immunitet. Jag hoppas verkligen att Nardos knycker en immunitet. Kattis får även hon gärna knycka en även om jag inte bryr mig om fall tanten åker ut men jag vill inte ha en måndagsfinal där Judith äntligen sitter för engångs skull löst och så sitter hon mot Kattis, och typ Steph.

Alex och Madde får gärna åka.

Nä huset har blivit skit tråkigt. DET HÄNDER JU FÖRFAN INGENTING!!!

Ut med alla som är glada och sjunger kumbaya hela dagarna. Ut med Tanja, ut med hela sovrumsgänget förutom Nardos. Ut med alla egentligen förutom Nardos, Pedram och Simon och in med 9 nya deltagare som inte är rädda för att trampa folk på tårna och gråter om trauman när någon höjer rösten.

Gör ett tema nästa vecka där dom måste slåss tills någon dör. Snark TV detta.

Hahaha fatta deras blickar när nån nästa vecka läser upp brev från bb:
- var redo, ha ögon i nacken, sov alltid med ett öga öppet. Denna vecka ska ni slåss tills döden inträffar. Den första som har ihjäl en annan deltagare får en plats i finalen och är immun för resten av tiden i BB.
2021-03-24, 14:58
Medlem
Citat:
Groda funderar.
Tack för tipsen Tjejen.

Det är betydligt roligare att läsa dina inlägg än att titta på "BB". Du är bäst!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Citat:
Groda funderar.
Tack för tipsen Tjejen.

Snyggt av er båda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha fatta deras blickar när nån nästa vecka läser upp brev från bb:
- var redo, ha ögon i nacken, sov alltid med ett öga öppet. Denna vecka ska ni slåss tills döden inträffar. Den första som har ihjäl en annan deltagare får en plats i finalen och är immun för resten av tiden i BB.
Hahahaha
2021-03-24, 14:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

+1
Fler som gärna slutshame:ar Tanja och det är jävligt tröttsamt!
2021-03-24, 14:59
Medlem
Blir Judith säker nu då
2021-03-24, 15:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Snyggt av er båda.

+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera