2021-03-24, 13:36
Medlem
Ridnes avatar
Slog på liven... Inom 30 sekunder hade Oljudith dragit till med "CRAZY MANANA" och "LIVETS LEVANDE LEGEND!!!" HUR.. jag frågar bara HUUUUR pallar de andra deltagarna med henne därinne. Klarar knappt av liven.
2021-03-24, 13:36
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Snart får de skicka in Dr Now från my 600 pound life
jooodiith i perfoormed suurgery on youu five yeaars agoo and you only get biigger and biiger.

Hahaha, ser det framför mig när Dr Now rynkar pannan!
2021-03-24, 13:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Sämsta drama i BB historia vem fan har lyckats casta dessa människor,ofattbart att misslyckats med nästan alla där inne . fy fan produktionen skall vi inta tala om ? Kan dom klockan ? 👎
+100
2021-03-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😁
Är det den där lilla indiern med pipig röst?
ja en liten satt gubbe tror han är iranier eller armenier.Han skäller upp 300 kg knular rätt bra.
2021-03-24, 13:39
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kollar vi på samma program?

Ja, respekterar att vi inte tycker lika.. Vinnarskalle för mig är typ Jörgen Jönsson (Mästarnas mästare), Peter Forsberg osv... Där pratar vi vinnarskalle.. Simon tex är INGEN vinnarskalle. Han blir bara sur och skyller ifrån sig när han förlorar. Likaväl säger han innan tävlingarna att han suger på tävlingar.. Det är väl ingen vinnarskalle? Adrian är för det mest bäst i tävlingarna (idrott), men han verkar inte bry sig så mycket om att vinna utan mest att alla ska må bra (vill inte stöta sig).. Men men. Lite väl hårt att lotta kanske.... Vad tycker du själv? Tycker du att det är ett gäng "vinnarskallar" i huset??
2021-03-24, 13:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Slog på liven... Inom 30 sekunder hade Oljudith dragit till med "CRAZY MANANA" och "LIVETS LEVANDE LEGEND!!!" HUR.. jag frågar bara HUUUUR pallar de andra deltagarna med henne därinne. Klarar knappt av liven.
+1000000000
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
+100

Jag plussar på 100 till...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hahaha, ser det framför mig när Dr Now rynkar pannan!
ja i förakt
Medlem
Citat:
Alltså produktionen måste ju tillåta pakter igen, det här håller ju helt enkelt nte .
Och att deltagarna nomineringar varandra, och nomineringarna ska sen visas på veckofinalen.

Ja och ja!

Varje gång det känts som att någonting kaaanske hade kunnat utvecklas till något fängslande, så lyckas det ändå sluta i ett PuSS OcH KRam we are family låt oss gråta och sen rulla runt fnissandes tillsammans på golvet och planera framtiden-antiklimax. Det räcker nu. 😤
2021-03-24, 13:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ja, respekterar att vi inte tycker lika.. Vinnarskalle för mig är typ Jörgen Jönsson (Mästarnas mästare), Peter Forsberg osv... Där pratar vi vinnarskalle.. Simon tex är INGEN vinnarskalle. Han blir bara sur och skyller ifrån sig när han förlorar. Likaväl säger han innan tävlingarna att han suger på tävlingar.. Det är väl ingen vinnarskalle? Adrian är för det mest bäst i tävlingarna (idrott), men han verkar inte bry sig så mycket om att vinna utan mest att alla ska må bra (vill inte stöta sig).. Men men. Lite väl hårt att lotta kanske.... Vad tycker du själv? Tycker du att det är ett gäng "vinnarskallar" i huset??
Hehe, Simon och Benranglet slog ju nordiskt rekord i att ha obefintlig tävlingsinstinkt under hockey veckan, patetiskt!

"Vi är sämst, vi är sämst"!!??
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-24 kl. 13:45.
2021-03-24, 13:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Såg du ens vad jag fetade? Om jag fetar något så är det troligtvis det jag svarar på, eller hur?

Citat:
Eftersom det inte är någon struktur på någonting i BB, så kunde de likaväl lottat alltihop...
Ingen bryr sig om de är immuna eller inte förrän det är måndagsfinal.. Då ångrar sig alla för de inte försökte vinna immunitet tidigare. Och så har de glömt det till dagen efter igen och så bryr de sig inte om ny immunitet igen... Lika bra att lotta varje vecka. Tror de hade brytt sig mer då!
Alla säger sig vara vinnarskallar.. Inte mycket bevis på det hittills..

Jag tycker att alla går in hårt för tävlingarna och visar en enorm glädje när man lyckas bli immun. Det är att bry sig om att bli immun, i min mening.
2021-03-24, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tror fan Nardos röstar SD asså, Alex är ju sosse så de skriker om de (kanske miljöpartist)
Nardos tror, eller åtminstone trodde förr - att SD är värre än Hitler och hans Tyskland. Förmodligen är hon klokare och mer allmänbildad kring det idag får man hoppas. Men SD tror jag inte är hennes cup of tea riktigt. Nardos är feminist, kvinnofrågor står henne nära hjärtat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in