2021-03-19, 00:07
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imamazed
Tanja hinner springa bort från Judith i 2 minuter innan hon glider in som en riktig stalker. Kasta ut henne förfaaaaaan
SPYR
hon är ett livs levande monster
2021-03-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han är Buddha, redan vid 23 förstod han att mat och sprit trumfar tjejer. He is the chosen one.

Haha, en vis man helt enkelt.
Men tror en bidragande faktor som jag skrev tidigare i tråden. Är att jag tror Alex får betalt i öl o entrecote med bea o pommes efter sina gig.
2021-03-19, 00:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon sa tidigare idag i en live på instagram att hon VINKLATS fel med Pedram (hon fattar fortfarande inte att vi sett 24/7), så nu kommenterade hon censureringen med en hint till det och säger typ ”jag ser på liven och det censurerad väldigt mycket, då förstår jag att folk missat viktig information, just sayin”

lika blåst än

Ja men då får Tess skylla sig själv sen och har hon inte fattat efter denna kväll att inte slösa någon energi på Pedram som bara är ute efter Pussy.. Ja då får hon väl fortsätta och tro på den där lögnaren.
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Men vad får han ut, varför vill han ens vara med??? Så tråkig att klockorna stannar. Verkligen inte BB material

Nej alltså verkligen, otroligt jävla trist, påminner om en revisor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+11001010010

omg, sök inte in till BB då. Stanna hemma och lev ett vanligt liv om du är så vanlig.

Han kör sin grej, måste man göra som alla andra? Det är väl mångfalden som är intressant, inte identiska kopior.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
och gentleman fan adrian borde ju fridlysas

Ja, det är helt sjukt. Inte sett något liknande.
Hans föräldrar har ju gjort väldigt rätt helt enkelt!
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Han sökte och blev antagen, han tvingade sig inte in. Varför ska han låtsas vara någon annan? Är väl den riktiga frågan.

Ingen har sagt att han ska skådespela. Men det man reagerar på är väl varför han velat vara med i en dokusåpa när han är folkskygg, inte vill festa och inte vill prata om sig själv. Jag menar, grabben undviker aktivt frågor, för mycket folk, tjejerna som raggar på honom och samtal som är intressanta. Killen läser hellre schampo-flaskan istället för att kommentera om tjejer är intresserad av honom.

Då måste man ju fråga varför han sökt.

Jag har all respekt för att man inte vill vara med i BB och festa i TV. Jag hade inte velat det. Men jag hade inte heller sökt. Det är poängen.
Medlem
aina08s avatar
Go kväll.
Ni som kollat ikväll.
Hur är intrycket av nya snubben så här långt?
Är han den mes jag trott innan att han ska vara?
Började just kolla och då ligger han och kramas i sängen med ett helt gäng... efter 5-6 timmar.
I BB tid är det kanske längre...
Medlem
Jag tror att Emelie kommer ångra allt imorgon när hon ser den nya killen i dagsljus, när hon är nykter. För inte fan är han fager
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Men vad får han ut, varför vill han ens vara med??? Så tråkig att klockorna stannar. Verkligen inte BB material

Vad han får ut? Har du glömt bort om att dom tävlar om en miljon?
2021-03-19, 00:09
Medlem
polskzclager245s avatar
Åt Emelie nyss smör och stoppade tillbaka kniven? 😅
2021-03-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahiho
Jag betalar 249kr för mitt cmore, vad snackar du om

Har du C More standard + sportpaketet kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in