2021-03-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Och nej, vi vill inte se Tess någonstans, någonsin mer.

Vi??? Tala för dig själv du. Jag ser gärna Tess anytime, anywhere och helst tillbaks i BB-huset.
Medlem
Direkt dåligt av BB att köra på samma tävling som igår. Hoppas att det blir en lufthockeyturnering mellan de som sitter säkert om att få rädda någon.

Nardos börjar känna av utfrysningen nu. Hennes respons ser ut att vara att guilt trippa gruppen. Om det inte biter kan det bli konfrontation. Hon är klart mer timid idag och nu vill hon inte äta.

Hennes tidigare radarpartners Joel och Emelie har redan börjat distansera sig. AD har mycket röster att vinna nu genom att fortsätta prata med henne och inte medverka i mobbingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du är uppenbart någon i Tess närhet, om inte Tess själv. Registreringsdatum på ditt konto avslöjar dig.

Och nej, vi vill inte se Tess någonstans, någonsin mer.

kommer inte hända hur mycket vissa personer vill då tess blev regelrätt utröstat och då har hon förbrukat sin bb biljett att får vara med igen
2021-03-17, 13:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skrämmande adrian har ju snart förklarat 20 gr
Men jag tyckte han förklarade fel också nyss, eller om jag hörde fel, när han sa att alla lagen kommer att spela två matcher? Det beror ju på i vilken ordning matcherna körs. Om t ex lag Grön möter Gul och sedan Rosa och vinner båda matcherna så behöver inte Gul och Rosa möta varandra. Grön har i så fall redan två segrar, och de andra lagen kan som högst få en seger.
2021-03-17, 13:15
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Vi??? Tala för dig själv du. Jag ser gärna Tess anytime, anywhere och helst tillbaks i BB-huset.

TrIgGeReD !!!

Varför tror du att jag pratar om en så obetydlig råtta som dig? Vi är jag, min familj, vänner och bekanta. Och återigen NEJ, VI vill inte se den onda häxan någonstans något mer.
2021-03-17, 13:16
Medlem
Fy fan vad trist hon är Madde. Känns så inställsam hela jävla tiden
2021-03-17, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Direkt dåligt av BB att köra på samma tävling som igår. Hoppas att det blir en lufthockeyturnering mellan de som sitter säkert om att få rädda någon.

Nardos börjar känna av utfrysningen nu. Hennes respons ser ut att vara att guilt trippa gruppen. Om det inte biter kan det bli konfrontation. Hon är klart mer timid idag och nu vill hon inte äta.

Hennes tidigare radarpartners Joel och Emelie har redan börjat distansera sig. AD har mycket röster att vinna nu genom att fortsätta prata med henne och inte medverka i mobbingen.
Äntligen någon annan som märker av detta, AD och Nardos hänger bara med varandra och känns som outsiders. Tror bara att folk ser de som största hot och vill att de ska bryta ihop.
2021-03-17, 13:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Sluta make it a race issue, jag jobbar på en vårdavdelningen och det är ALLTID svenskar som är MEST kräsna när det gäller mat, allting ska vara ha gluten fri, grönsaks fri, laktos fri, dick free, you name it! har även mött hur många som helst veganer som flippar vid minsta spår av mjölk i maten.

Det tycker faktiskt jag också är viktigt.
2021-03-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men jag tyckte han förklarade fel också nyss, eller om jag hörde fel, när han sa att alla lagen kommer att spela två matcher? Det beror ju på i vilken ordning matcherna körs. Om t ex lag Grön möter Gul och sedan Rosa och vinner båda matcherna så behöver inte Gul och Rosa möta varandra. Grön har i så fall redan två segrar, och de andra lagen kan som högst få en seger.

precis det försökte han förklara i soffan innan typ 15 gr men sen började dem snacka om i brevet stog att alla skulle mta alla men det behövs ju inte om ett lag vinner 2 raka
2021-03-17, 13:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
precis det försökte han förklara i soffan innan typ 15 gr men sen började dem snacka om i brevet stog att alla skulle mta alla men det behövs ju inte om ett lag vinner 2 raka
Ah okej.
2021-03-17, 13:19
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag såg hela skiten, ja hon hade många ursäkter men hon hade ingen aggressiv ton och gav de ändå mycket kärlek och beröm och sa att det var en FAIR MATCH till skillnad från Pedram som var aggressiv, bitter och anklagade de för fusk.

Mja, hon sa att matchen inte alls var riktigt så bra som hon velat ha den då det inte var något "flow" i spelet då Nardos bara stod still och Kattis bara låg ner i målet utan att röra sig. Sen grattade hon absolut, men hon erkände att hon var arg och bad Pedram att inte prata med henne.
2021-03-17, 13:20
Medlem
Citat:
Det löser man lätt genom att se till att förlorande lag i första matchen spelar andra matchen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in