2021-03-17, 13:03
Medlem
hur kan dem inte nämna tove styrke om folk från umeå som varit med i idol
2021-03-17, 13:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore

Nu måste ju BB slänga in nya deltagare. Det är 2 månader kvar av den här säsongen och det känns redan dött. Jag känner knappt något sug att slå på liven längre.
Det är fest ikväll och vi vet alla redan nu att det inte kommer hända något spännande.
Tess, Jesper och Luis åkte ut alldeles för tidigt!
Synd att produktionen vill att en av Joel, Pedram, Judith och Nardos ska vinna.

Det skulle vara roligare att ha Luis i huset just nu istället för en av dem.

EDIT: Beroende på vilket lag som förlorar så är det uppenbart att BB vill ha ut Stephanie, Madde eller Pontus. Iallafall denna vecka.
2021-03-17, 13:04
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Judith var i allafall ingen SORE LOSER and didn't threw a whole temper tantrum när hon förlorade mot AD som Pedram gjorde, hon tjafsade inte, grattade de och tog det relativt bra fast de hade faktiskt en ärlig chans till skillnad från Pedrams lag som var chanslösa sen första sekunden och ändå hade han the AUDACITY att säga att han hade lätt vunnit om Kati inte var i vägen hur delusional kan man vara?

Då måste du missat att hon var jäkligt salty efter sista matchen igår. Satt vid bubbelpoolen ett bra tag och tyckte synd om sig själv samtidigt som hon skulle skylla på allt annat.
2021-03-17, 13:04
Medlem
tror ni tess blir svartsjuk nu??
2021-03-17, 13:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Hoppas Pedram och Judith hamnar i ett regelrätt slagsmål så insatsstyrkan får dundra in med sköldar.
2021-03-17, 13:06
Medlem
Jag och många andra tycker att bruden Tess har fötterna på jorden och egenskaper som en Big Brother vinnare ska ha! Jag tycker BIGBROTHER ska ge henne en ny chans! Har snackat med några i pm på Facebook och hon hade gått in igen om hon hade fått chansen! Rodney har ju varit med i bigbrother 2 ggr så nu kan de väl ge denna bruden en andra chans att komma tillbaka?
2021-03-17, 13:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Inte nog med det, han kan prata på nätterna men när någon stör hans sömn flippar han ur. Som med Nardos när hon ville vila så visste han bäst med att man isåfall lämnar rummet när alla är där då de finns fler sängar men när han vilar i vardagsrummet som är en öppen yta för ALLA så flippar han för att Emelie låter i köket när han kan vila i sitt rum. Dubbelmoralen på honom är brutal, och flippar för sådant han själv gör ändå är han enligt sig själv en man som vet vad respekt är och en allvetare om förhållande osv och säger bara det en tjej vill höra för att framstå bra. Nej, han har aggressivt beteende emot allt som går emot honom. Vill att han ska åka ut till sin Tess nu, det börjar bli dags innan hybrisen växer mer

Pedram är hycklarnas mästare!
2021-03-17, 13:08
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Jag och många andra tycker att bruden Tess har fötterna på jorden och egenskaper som en Big Brother vinnare ska ha! Jag tycker BIGBROTHER ska ge henne en ny chans! Har snackat med några i pm på Facebook och hon hade gått in igen om hon hade fått chansen! Rodney har ju varit med i bigbrother 2 ggr så nu kan de väl ge denna bruden en andra chans att komma tillbaka?
Vad är du ute efter? Du verkar jätte jättekonstigt
2021-03-17, 13:10
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Sluta make it a race issue, jag jobbar på en vårdavdelningen och det är ALLTID svenskar som är MEST kräsna när det gäller mat, allting ska vara ha gluten fri, grönsaks fri, laktos fri, dick free, you name it! har även mött hur många som helst veganer som flippar vid minsta spår av mjölk i maten.
Du glömde -gris
Nu beskriver jag vad Nardos säger, inget jag hittar på, finns på film.
Schas!
2021-03-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Då måste du missat att hon var jäkligt salty efter sista matchen igår. Satt vid bubbelpoolen ett bra tag och tyckte synd om sig själv samtidigt som hon skulle skylla på allt annat.
Jag såg hela skiten, ja hon hade många ursäkter men hon hade ingen aggressiv ton och gav de ändå mycket kärlek och beröm och sa att det var en FAIR MATCH till skillnad från Pedram som var aggressiv, bitter och anklagade de för fusk.
2021-03-17, 13:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, jag är långt ifrån vegetarian och lika glad. Dock kommer allt min kött från en gård i närheten. Styckat och fint, utan massa skit, till samma pris som i affären. Men alla har ju förstås inte den möjligheten. Snart börjar dessutom grillen gå varm
Lite grönt till och det blir mumsfillibabba. De i huset är väl sponsrade av typ Lidl eller Ica.

Yep. Vilken lycka Allt är fint bara inte Taylor får någon fördel att rädda någon, för då vet vi vem han väljer.
Vete fan vem som är sponsor men hade nog sagt men till den skiten....

Grillen du dem har varit i gång redan ett tag ska du veta, Men funderar på testa kolwebern snart också för att få riktiga feelingen!
2021-03-17, 13:12
Medlem
SphincterAnis avatar
Kom igen Predinatoor!
Har sagt sen dag 1 att Madde är nr 1, dags att lägga in stöten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in