2021-03-16, 19:41
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Oj har hon? Ej märkt av det! Om det nu är så att Adrian gör det tycker jag det är fult av både honom och Madde att skratta och ha sig när hon ligger där med migrän. Fyfan med migrän vill man bara ha det tyst och mörkt tills det släpper.
Emelie har migrän om någon undra..Madde är ju ute efter AD sedan dag 1,det kan ni ju inte missat eller hur?Hennes förföriska ögon vill ha AD i sin säng för en älskog
2021-03-16, 19:42
Bannlyst
Adrian hade kunnat vinna om han hade kört ett varv med varje tjej men han gör absolut ingenting, han skiter i vinsten och vet nog inte själv vad han gör i huset.
2021-03-16, 19:42
Medlem
KrossedOuts avatar
Tess bekräftar nu i studion att hon är öppen för att dejta Ayatolla Pedram på utsidan. 🤢
2021-03-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Oj har hon? Ej märkt av det! Om det nu är så att Adrian gör det tycker jag det är fult av både honom och Madde att skratta och ha sig när hon ligger där med migrän. Fyfan med migrän vill man bara ha det tyst och mörkt tills det släpper.

Hon sa till adrian för baar en halvtimme sen att hon drömde om en jättesexig kille. han var italienare och hade mörkt hår och mörk mustach och en massa andra grejer som inte stämde överens med Adrian.
Sen kommer simon och emelie säger "simon kan inte du färga håret mörkare och ha en mörk mustach?"
Och Adrian sitter bredvid henne och vet inte hur han ska reagera.

Igår kväll låg AD och Emelie på sängen och simon kommer från ingenstans och lägger sig PÅ emelie. Emelies reaktion? Jo hon lyfter på båda benen och lägger dem runt hans kropp (emelie har på sig en kort kjol).

sen går simon och kommer tillbaak igen efter 1 minut och sätter sig på sängen bredivd ochs äger "emelie jag ser din rumpa" för att hon hade kort kjol och satt på ett sätt där simon, från där han satt, kunde se under kjolen. Emelies svar?
"Ja men det är ju ingenting du inte har sett tidigare"

ALLT DETTA FRAMFÖR ADRIAN!!!! Sen går hon och gråter för att madde lägger sig bredvid adrian. snacka om dubbla signaler.

tycker adrian förtjänar en tjej som ger honom kärlek inte flörtar med andra killar framför honom
2021-03-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
sjukt hur man kan tolka saker och ting så olika. Jag tolkar det som att det är uppenbart att han är heterosexuell

Samma här, men tydligen måste man hålla på med varenda tjejen man ser för att som kille vara heterosexuell
2021-03-16, 19:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Tess bekräftar nu i studion att hon är öppen för att dejta Ayatolla Pedram på utsidan. 🤢
Inte förvånad alls då hennes sökande efter en familj som hon söker på ett skevt sätt finner hon hos Pedram som inte ens kan erbjuda det, Nåja dålig självkänsla och dålig psyke gissar mycket är relaterat till hennes far som gör henne till den hon är nämligen trasig själ!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag med, bara för att han inte är helt kåt och vill sätta på varenda brud i huset betyder inte att man är gay. Han verkar vara en fin kille och en som inte utnyttjar tjejer eller har sex bara för att ha det med olika utan snarare att han är en förhållande kille.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut

Ser inte problemet, dem skulle passa mig ihop. Dem har ganska så lika personligheter
2021-03-16, 19:48
Medlem
StoriaiLs avatar
Såg Tess intervju.

Programledarna frågade vem som hånglade bäst i huset, och då svarade hon Judith. Dock duckade hon frågan om vem som var sämst då ena programledaren ansåg att dom inte skulle gå "down that road" så att säga.

Hon fick tittarfrågan om det kunde hända något med Pedram på utsidan. Först försökte hon ducka frågan men svarade till sist: Jag vill umgås med honom och sen får man se vad som händer.
När programledarna sa "det är ett ja" så svarade dock Tess "det är inte ett ja".

Hon fick även frågan om varför hon inte gillar Emelie. Tess svarade då: Det jag inte gillade var att hon slängde ur sig saken utan att tänka igenom det. Hon tog inte ansvar för att det lät fel utan la ansvaret på andra. Emelie struntade i (kändes det som) hur andra tolkade det. Tänk lite på vad du säger innan du säger det.

För den som är intresserad men inte orkar kolla
Annars hände inget speciellt under hennes intervju.
2021-03-16, 19:48
Medlem
Regel nr 2 när man bakar o lagar mat: ta av dig dina äckliga ringar.

Tanja
2021-03-16, 19:50
Medlem
Någon som vet varför Emelie lade sig i en annan säng? Tänker om hon kanske är irriterad på Adrian eftersom han ändå pushade på domaren under matchen. Om hon är smått irriterad och inte vill att han ska ligga bredvid henne. Eller vad tror ni?
2021-03-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hon sa till adrian för baar en halvtimme sen att hon drömde om en jättesexig kille. han var italienare och hade mörkt hår och mörk mustach och en massa andra grejer som inte stämde överens med Adrian.
Sen kommer simon och emelie säger "simon kan inte du färga håret mörkare och ha en mörk mustach?"
Och Adrian sitter bredvid henne och vet inte hur han ska reagera.

Igår kväll låg AD och Emelie på sängen och simon kommer från ingenstans och lägger sig PÅ emelie. Emelies reaktion? Jo hon lyfter på båda benen och lägger dem runt hans kropp (emelie har på sig en kort kjol).

sen går simon och kommer tillbaak igen efter 1 minut och sätter sig på sängen bredivd ochs äger "emelie jag ser din rumpa" för att hon hade kort kjol och satt på ett sätt där simon, från där han satt, kunde se under kjolen. Emelies svar?
"Ja men det är ju ingenting du inte har sett tidigare"

ALLT DETTA FRAMFÖR ADRIAN!!!! Sen går hon och gråter för att madde lägger sig bredvid adrian. snacka om dubbla signaler.

tycker adrian förtjänar en tjej som ger honom kärlek inte flörtar med andra killar framför honom

Adrian har nog svårt att förstå Emelie när hon ger honom så mixade signaler hela tiden, E har ju sagt att hon har intresse för Adrian. Säger hon inget till honom nu så kommer han i slutändan när han kommer ut se allt hon har sagt om honom. Hon kan lika gärna vara öppen med hennes intresse/känslor nu, förstår inte vad hon vinner på att dölja det när hon redan har varit öppen med hennes känslor och allt finns inspelat. Oavsett om hon vill det eller inte kommer Adrian i slutändan få reda på hur hon känner/kände för honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in