2021-03-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Håller tummar, tår och klitoris att pedharam hänger löst på måndag

Samma här! 😁
2021-03-16, 18:41
Medlem
Får Adrian chans att ge immunitet igen tror jag han ger det till Madde för hon varit så kort tid i huset, så hon får chans att visa sig lite mer. Eller så ger han den till Emelie.

Tror inte han ger den till Pedram för andra gången, känns inte som Adrian i det.
2021-03-16, 18:42
Medlem
Stummakorianderss avatar
Personer som jag har tyckt om men som jag nu stör mig jättemycket på är Nardos, Adrian, Joel och Katti.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vilka vill vi röstar ut?

Pedram
Judith
Joel

Eller?

Någon av dom bör bli räddade.

Personligen vill jag ha ut den gnällige falske Joel först. Judith och Pedram är förvisso vidriga de också, men Joel har jag verkligen börjat hata.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Wernbloom, min älskling! Han är så skön, ser ut som en liten buspojke. Älskar honom trots att jag är Hammarbyare.

Men hur ska man stävja detta eviga skrikande? Jag tror de skriker värre i år än någon säsong tidigare. Mergrim och Jassa förra året är ju som två viskare i jämförelse.
Om jag fick producera BB skulle deltagarna tvingas bära såna där elektriska anti-skall halsband för hundar.
Skulle aldrig tvinga på en hund ett sådant, men på söndercurlade jättebebisar skulle det passa perfekt.
MVH/Gnomegirl.

Jag känner ju till din olycka om Bajen sedan tidigare
Haha, jag trodde inte heller någon någonstans skulle kunna ta Mergim eller Jassa. Helt ärligt. Och helt ärligt så köper jag oooaaaah mer är dessa eeeeeeyyyyyy ständigt, ständigt förekommande. Dessutom kör nästan alla snart med det. Din idé är superb. Men det skulle kunnaq förhöja värdet om man istället för förövaren gav en tjotablänga på en utan skuld. Om Nardos skriker skall exempelvis Joel få en knogsmäll mitt på huvudet och så vidare. Bäbisar måste läras av orsak och verkan
2021-03-16, 18:45
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Håller tummar, tår och klitoris att pedharam hänger löst på måndag

Jävlar vilket bra namn du gav honom
2021-03-16, 18:47
Medlem
Jag gillar faktiskt AD nu efter hur han tog Pedram i diskussionen efter första matchen! Bra gjort av AD! Hoppas BB låter det klippet ligger kvar i appen
2021-03-16, 18:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, ja den kan jag köpa.
Adrian = Toni Kroos

Tror jag har en fin.
En blandning.

Wernbloom +Podolski (lite Kroos) = Bastian Schweinsteiger
Är jag ute och cyklar?
2021-03-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jävlar vilket bra namn du gav honom
Tackar ödmjukast.
2021-03-16, 18:55
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag känner ju till din olycka om Bajen sedan tidigare
Haha, jag trodde inte heller någon någonstans skulle kunna ta Mergim eller Jassa. Helt ärligt. Och helt ärligt så köper jag oooaaaah mer är dessa eeeeeeyyyyyy ständigt, ständigt förekommande. Dessutom kör nästan alla snart med det. Din idé är superb. Men det skulle kunnaq förhöja värdet om man istället för förövaren gav en tjotablänga på en utan skuld. Om Nardos skriker skall exempelvis Joel få en knogsmäll mitt på huvudet och så vidare. Bäbisar måste läras av orsak och verkan

Underbar idé grodis. Om det vore så skulle jag inte bara stå ut med, utan även uppmuntra Nardos skrikande.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-16, 18:55
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tror jag har en fin.
En blandning.

Wernbloom +Podolski (lite Kroos) = Bastian Schweinsteiger
Är jag ute och cyklar?
Måste sätta ner tassen här. Rör inte min Bastian😡 Han är min och bara min (kan vara så att jag till och med har hans autograf på min Bayern München tröja) och även om han faktiskt är lite lik AD så så mycket gillar jag inte AD. Kroos får ni gärna jämföra honom med
2021-03-16, 18:58
Medlem
wolfiess avatar
men emelie.... snacka inte om andra killar framför nån du är intresserad av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in