2021-03-16, 18:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hörde bara när Adrian och Pedram pratade om "tjafset" efter första matchen, Pedram sa att det var lugnt, de hade bara haft en diskussion, inget mer med det, men så lade han till något i stil med "det är när man ger mig blickar som jag brinner av/tappar det" eller hur han nu uttryckte sig. Jag tyckte han nämnde Nardos, som att hon hade gett honom kaxiga blickar under tjafset.

Men det måste vara första gången som Nardos reagerar så på Pedram. Hörde hon säga sen att någon var hetsig och det var väl antagligen honom hon menade.
2021-03-16, 18:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Näää
Podolski = vår Pontus Wernbloom

Wernbloom, min älskling! Han är så skön, ser ut som en liten buspojke. Älskar honom trots att jag är Hammarbyare.

Men hur ska man stävja detta eviga skrikande? Jag tror de skriker värre i år än någon säsong tidigare. Mergrim och Jassa förra året är ju som två viskare i jämförelse.
Om jag fick producera BB skulle deltagarna tvingas bära såna där elektriska anti-skall halsband för hundar.
Skulle aldrig tvinga på en hund ett sådant, men på söndercurlade jättebebisar skulle det passa perfekt.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det blir att mutea.. Som så många gånger förr :P Skrikigaste deltagarskaran.

Hade varit intressant att veta hur hög ljudnivån är där inne. In med en decibelmätare!
2021-03-16, 18:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men det måste vara första gången som Nardos reagerar så på Pedram. Hörde hon säga sen att någon var hetsig och det var väl antagligen honom hon menade.
Hm, de två tjafsade ju för några dagar sedan när Nardos ville köra ut 12 pers från rosa sovrummet för att hon ville sova (på eftermiddagen) ..
2021-03-16, 18:34
Medlem
Håller tummar, tår och klitoris att pedharam hänger löst på måndag
2021-03-16, 18:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade varit intressant att veta hur hög ljudnivån är där inne. In med en decibelmätare!

Skulle aldrig palla skrikandet. Alla lär komma ut med kraftigt nedsatt hörselförmåga efter sin tid i huset.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Judith, Pontus och Joel stör mig mest just nu.
Tror Pedram tyvärr kan komma att räddas igen, men då kör vi ut Judith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vilka vill vi röstar ut?

Pedram
Judith
Joel

Eller?

Någon av dom bör bli räddade.

Jag håller med om den UTordningen! Helt klart!
2021-03-16, 18:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det såg helt sinnesjukt ut, vet inte men som att han ville stampa ihjäl det som låg på golvet.. Weird mode
Såg liven den kvällen, vi här i tråden trodde han höll på få en psykos a la Rickard 2011. Otroligt märkligt beteende!
2021-03-16, 18:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hm, de två tjafsade ju för några dagar sedan när Nardos ville köra ut 12 pers från rosa sovrummet för att hon ville sova (på eftermiddagen) ..

Det blir lätt frontalkrock när två stycken som aldrig anser sig kunna ha fel ska bråka om vem av de två som har fel. Kommer nog explodera mellan Nardos och Pedram snart.
2021-03-16, 18:38
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Såg liven den kvällen, vi här i tråden trodde han höll på få en psykos a la Rickard 2011. Otroligt märkligt beteende!

Ja Joel vs ballongen var väldigt märkligt. Han slog på ballongen med sitt bälte varpå bältet gick sönder.
2021-03-16, 18:39
Medlem
aina08s avatar
Någon som vet vart Gorillan tagit vägen i huset?
När dom visade upp huset innan deltagarna gick in stod den på sin vanliga plats men när dom väl gick in var den borta.
Lite konstigt när dom har djurtema i övrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in