2021-03-13, 03:24
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad gör hans ena hand?
Kliar henne på handen/armen tror jag.
2021-03-13, 03:25
Medlem
Mouchinos avatar
ALLTSÅ!!! Vafan gör han
Medlem
StoriaiLs avatar
Förlåt för lite OT, men en snabb fråga.
Angående signatur, har läst att man måste vara medlem i minst 6 månader och ha skrivit 100 (?) inlägg. Men har sett vissa som har signatur men dom har inte skrivit 100 inlägg.. så vad är det som gäller? 😅
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det har redan börjat
Hehe. Kunde man ana. Blir stort imorgon.
Medlem
De borde tagga igång med William tell overture!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej och BB kommer inte visa något heller.
Tess är ju störd på ditt sätt men Pedram är jäkligt obehaglig,

Jag tror att han pillar på hennes hand/arm nu och hon protesterar inte.

Jo hon är obekväm som fan...därav suckandet
2021-03-13, 03:26
Medlem
Mouchinos avatar
Såg ni inte?
2021-03-13, 03:27
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Såg ni inte?
Att hon suckar och flyttar på sin hand?
2021-03-13, 03:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Therese skulle bli ännu mer desperat om Pedram lämnade henne ifred. Hon har ju redan bråkat med honom i köket för att hon är svartsjuk på Pedram och Tanja. Tänk hur galen hon skulle bli om hon inte fick mer uppmärksamhet från honom...
Nja, jag tror att Tess är mer inne på ett mellanting. Massager, hårpill och klianden och sånt är okej med vem som helst, det gör alla i huset som om de vore apor på Skansen typ. Om Pedram skulle hooka med någon i huset (exempelvis Tanja då) och de började ligga tätt och gosa i tid och otid och pussas, så vore det också helt okej för Tess - så länge som han inte försöker med något liknande med henne.

Jag tror det är där kruxet ligger. Jag inser att jag är ute på okänt landskap när jag försöker tolka hur tjejer fungerar, men jag tänker ändå att det här kan vara tjejvarianten av "dubbla budskap". Precis som Pedram kanske blir förvirrad när en snygg tjej som Tess säger att hon inte är intresserad på ett romantiskt plan, men ändå kramar honom, låter honom massera henne, dansar sexigt på fester..
2021-03-13, 03:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Antagligen ingenting precis som förra gången med både Tanjataffsandet och när Peddot tuppade sig mot Tess i badrummet så de bråkade. Det blir väl rasistiskt att ge honom en tillsägelse antar jag 😡
Det har du iofs rätt i. Men IG kommer säkert översvämmas. Låt oss se vad som händer.
2021-03-13, 03:28
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram är så olustig alltså. Har försökt lägga armen om Tess flera gånger. Hon kastar bort den. Sedan ligger han och glor på henne i mörkret. Flyttar sig närmare då och då och försöker igen.

Tess är högst delaktig i hur detta blivit. Hon har teasat honom i veckor. Hela huset ser att han är dökär i henne. Tittarna ser det. Hon kan inte ha missat det själv. Med det sagt så är han en patetisk simp just nu som borde lägga ner. Han gör sig löjlig.
Det absolut bästa han kunde göra vore att bara sluta ge henne uppmärksamhet alls. Inte vara nära, inte sitta och dregla när hon lapdancar, inte springa efter som en hund. Då hade hon börjat grina för att hon saknar uppmärksamheten och Pedram hade sett bättre ut utifrån än vad han gör nu. Slisk.

Correctamundo!
Hon har bäddat sängen, och så får hon även ligga.
Hoppades att hon hade förstått hur han fungerar, men att få uppmärksamhet är tydligen viktigare än hennes välmående. Har produktionen inte någon psykolog som kan trycka på nödstoppet?
2021-03-13, 03:29
Medlem
Mouchinos avatar
Nej hans min när han höll på och smekte henne..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in