2021-02-18, 16:34
Medlem
Dukanva85s avatar
Alltså det är så uppenbart att nardos slänger in sitt vedervärdiga skratt lite här och där, fast hon inte förstår det roliga.. enbart för att höras
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
De lär väl inte hända nåt mer i dag va?

"Testprogrammet" på tv i kväll. Kom ihåg att göra er röst hörd efteråt så vi får se mer från huset och mindre studio mm.

Ha en fortsatt bra dag!
Adjö.

Listiga räven. Exakt vad det innebär mer än "ett möte mellan 4 ögon" vet vi dock inte.

Ha det!
Medlem
Blaisens avatar
Nardos vill vara med i Bachelor "Måste man gifta sig med den man väljer"? Alltså snälla!
2021-02-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
DC klistrad på Barbados
Är det positivt eller negativt?

Tänker att ju mer tv-tid hon får, desto mer kan tittarna störa sig på henne, och kanske vilja ha ut henne. För tror FÅ normalt funtade människor INTE stör sig på henne. Men å andra sidan – ju mer tv-tid, desto mer "lär man känna" henne och kan vilja ha henne kvar.

Är hon kär i Judith förresten? Tror aldrig jag sett Judith utan att Narnia är i närheten. A la Marek och Lennie.
2021-02-18, 16:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Hoho emelie passa på att raida massa tillhörigheter nu när de flesta sitter upptagna!
2021-02-18, 16:39
Medlem
Dukanva85s avatar
Men det var väl Ett jävla tjat Om Att köra pekleken Nardosjävel!!! Uppenbart för att du vill få allt pekande på dig och få ÄNNU mer TV-Tid ditt tarmludd
2021-02-18, 16:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja ut med henne eller Joel. Tror iofs inte ngn ryker på måndag. Är

Jovisst. Båda får åka efter varandra. Helst Narkos först. Hon är ett echo som är bara jobbigt. Hon härmar allt vad andra har sagt. Det finns noll drama runt henne endast en onödighet. Hon är inte där för något mer än sig själv, varken lagspelare eller någon man vill umgås med. Jag kan bara jämföra med en kackerlacka man vill undvika och få bort. Ungbögen bjuder åtminstone på sig själv och är kreativ i sin stollighet.
Kvinnan vill dessutom skänka vårt land ytterligare minst 11 raketforskare och hjärnkirurger. Något måste fattas en människa som ser något i henne

Tror inte heller någon ryker på måndag, tyvärr.
2021-02-18, 16:41
Medlem
Meeeeeen vad fan, missade jag uppgörelsen mellan Judit och Emelie nu också. Med spyor och kämparglöd inblandat. Det lät jag ju aldrig få se om jag känner BB och deras censur...
2021-02-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Båda får åka efter varandra. Helst Narkos först. Hon är ett echo som är bara jobbigt. Hon härmar allt vad andra har sagt. Det finns noll drama runt henne endast en onödighet. Hon är inte där för något mer än sig själv, varken lagspelare eller någon man vill umgås med. Jag kan bara jämföra med en kackerlacka man vill undvika och få bort. Ungbögen bjuder åtminstone på sig själv och kreativ i sin stollighet.
Kvinnan vill dessutom skänka vårt land ytterligare minst 11 raketforskare och hjärnkirurger. Något måste fattas en människa som ser något i henne

Tror inte heller någon ryker på måndag, tyvärr.

tror samma tyvärr att ingen åker ut och sen blir det som med amilia att vi får dras med narcos i 3-4 veckor för att hon hamnar i rätt lag som vinner
2021-02-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon låter lite som Anja Persson
Joel som William Spetz.
Therese som Carina berg.

Simon som en yngre Henrik Hjelt 👍🏻
Upplevde aldrig att man kunde göra roliga kopplingar förra säsongen så detta är lite smått underhållande 😀
2021-02-18, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah "lär vara förbannat ensam"

Det avhandlades i tråden redan första dagen.

Jaha...oj då 😮
2021-02-18, 16:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Meeeeeen vad fan, missade jag uppgörelsen mellan Judit och Emelie nu också. Med spyor och kämparglöd inblandat. Det lät jag ju aldrig få se om jag känner BB och deras censur...
Klippet när Judith hulkar ligger uppe i appen, så de verkar inte bry sig. Kommer nog ett klipp på Emelies fontänspya också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in