Magkänslan är inte bra, men jag hoppas att den har fel. Även om det låter som att många röstar kvar Simon så vet man ju hur dåligt han framställs i avsnitten. Allt kan hända..
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Har röstat kvar Simon. Tror många här gör det.
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du kan vara lugn.👍
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Samma här! Men jag hoppas och tror att Simpa sitter säkert
Håller tummarna att min magkänsla har fel och att han är säker.
Okej alla deltagare som hänger löst har varit inne i annexet för att spela in något inför kvällen, det kommer vara en twist ikväll under veckofinalen. Den som fått mest röstar kanske får rädda någon av de andra eller vad kan det vara?
är det din egna teori eller? för alla har varit i annexet och covidtestat sig
Okej alla deltagare som hänger löst har varit inne i annexet för att spela in något inför kvällen, det kommer vara en twist ikväll under veckofinalen. Den som fått mest röstar kanske får rädda någon av de andra eller vad kan det vara?
ja innerst inne är hon nog en trasig människa riktig WT bara kolla tramp stampen så förstår man
Fast jag fattar inte vad irritationen bor i? Min dröm-BB hade varit att para EOTB med PH inlåsta i 100 dagar= BIG brother de lux! Nu får jag följa 8 myror är fler än 2 elefanter, bokstavligt talat. Och här är alla moraltanter som stör sig på att typ tess visar röv och pattar etc. Nä, vi har helt olika vision vad programmet kan ge.😇🥰🥰🥰
som sagt big brother är ju numera rig brother simon kommer inte åka ut om big brother sköter allt ärligt
men vill dem plocka ut simon gör dem det
Tror faktiskt bb vill ha kvar Simon och kan tänka mig att dom till och med är benägna att rigga till hans fördel om det nu hade behövts. Dom är i behov av folk som Simon för programmets skull. Programmet hade dött ut utan honom.
Men många på Facebook, instagram och här har valt att rädda Simon så han är garanterat säker. Förra veckan skulle man rösta på den man ville ha ut väl? Då tror jag vi här fokuserade på Pedram och instagram och Facebook på att få ut Katti så Jesper glömdes av.
Jag vill egentligen inte att någon ska åka ikväll..
Simon: Åker han slutar jag titta. Han ÄR BB detta år tillsammans med Tanja.
Nardos: Gapig och jobbig ibland men samtidigt klarsynt och säger saker som ingen annan vågar vilket behövs.
Tess: Gillar henne inte men hon tillför MYCKET drama och intriger vilket är bra för det är intressant att titta på.
Katti: Husets mamma och tar hand om de som mår dåligt. Rätt rolig ibland.
Luis: Husets filosof som kommer med sköna kommentarer och hans dynamik med Simon är kul.
Tror tyvärr att Luis kommer åka.
Fan när du lägger upp det på det här sättet så måste man nog hålla med.
Hade önskat att andra satt där just nu
Pontus påminner mycket om Littlefinger från Game of Thrones.
Littlefinger har sin bordell i Game of thrones. Pontus har sin roll som pådrivare i sanning och konsekvens. Ingen av dom deltar i någon större utsträckning i dom sexuella aktiviteterna utan verkar istället gå igång på att få in andra i perverterade beteenden. Samt att dom använder sina roller i dessa miljöer för att skaffa sig makt och inflytande.
Littlefinger och Pontus framstår först som goda och vänliga personer men med tiden märker man att dom inte går att lita på, att dom spelar en roll för att få folks tillit samtidigt som dom är beredda att göra allt i sin makt för att klättra på statusstegen.
Varken Littlefinger eller Pontus är mycket för att stå i centrum eller delta i stora konflikter. Istället befinner dom sig mer i skuggan, observerar dom andra och kalkylerar sina nästa drag.
Båda är fysisk underlägsna men samtidigt intelligentare än sin omgivning. Dom använder därför list och manipulation för att bygga allianser som kan hjälpa dom mot sina mål.
Bara Luis därinne verkar ha avslöjat Pontus sanna karaktär och motiv.
kalla inte mig idiot för baserat på dina inlägg är det du som är idioten i detta forum så håll din käft bara. De sa det precis på liven nu att de som hänger löst har varit där o spelat in något.