2021-03-08, 15:11
Medlem
Mouchinos avatar
Men Thess gå till Pedram!!!
Medlem
GaffelJannes avatar
Alla på FB är så himla säkra på att Simon / Nardos sitter otroligt säkert inför ikväll, men jag är inte övertygad.. Jesper då? Alla sa att Jesper var favoriten bland de 3 som satt löst föregående vecka.

Fan börjar bli nervös att någon man gillar komma åka ut nu 😕 Aja, världen hade ju inte gått under för de.
Medlem
Mouchinos avatar
Sa ju det. Herregud!!!!!!!
2021-03-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja hon har hela tiden spelat på sin kropp för uppmärksamhet men hon har skruvat upp det till maxläge nu. Nästa steg är väl att hon börjar gå runt näck i huset om inget annat hjälper :P Ja, jag såg när hon sade det där till Tanja som såg lätt ställd ut över påståendet eftersom hon skiter i vilket. Tror inte Tanja har det i sig att hon ska visa upp sin kropp för att få tv-röster. Det verkar inte så när det kommer till henne iallafall..
Tanja har imponerande kommit oerhört långt med förhållandet till sin kropp. Vilken förebild!!! Att våga visa sina brännskador kräver mod och inte många människor som klarar hantera det så som hon visar och gör. Och så ung. All credd till henne!😍
Medlem
Ridnes avatar
Jag ser att många tror att Adrian är gay bara för att han inte besvarar Tess uppenbara inviter.

Han har redan svarat deltagarna på att han är hetero, och inte har någon flickvän. Så antingen får vi lita på det han säger, eller så ljuger han.

Det kan handla om många saker. Antingen är han helt enkelt inte intresserad av Tess, eller så var han det innan festen från helvetet. Eller så kan det vara så att han inte vågar göra något av respekt till Pedram för att han fattar att det är mer där än vad som uttalas.

Eller så kan det vara så att han är intresserad av Emelie, men att ingen av dem vågar ta steget.

Eller så kan det vara så att han inte är ett dugg intresserad av en enda tjej därinne.

Det betyder inte att han är homosexuell som många verkar antyda. Han kanske bara har mer självrespekt än de flesta som tar det som bjuds.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det spelar ingen roll vad du och jag tycker. Det finns dokumenterat TV. Hon erbjuder att han skall sova hos henne. Hon vill "ha deep talk". Hon limmar på honom hela tiden. Hon vill duscha ensam med honom. Vad är det di inte ser alla andra i huset ser. Och andra på IG, Facebook etc. Du får tycka vad du vill men verkligheten är helt annorlunda. Det är inte min åsikt utan det är så det är.
Pratar du Adrian och Tanja eller missuppfattar ja dig?
För de har jag verkligen inte sett.
Hur som helst så kommer Adrian aldrig att göra något med dom som är i huset.
Han är dessutom bara snäppet efter slow-tv än Luis (lite överdrivet). Så tråkig snubbe, så här långt.
Men han kan nog gå väldigt långt då han verkar omtyckt och bra på tävlingar.
Medlem
Mouchinos avatar
Oj så gosigt de har det i turkosa rummet!

Vad sa Pedram när Judith frågade vad Pedram tänkte på? Är han ledsen för varenda en som hänger löst på tavlan? Han menar Thess såklart!!!!
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-08 kl. 15:16.
2021-03-08, 15:13
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sa ju det. Herregud!!!!!!!

?

Aha, nu ser jag... Ja, jag har också vetat det hela tiden. Horan ÄR tänd på Tiskho.
2021-03-08, 15:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tanja har imponerande kommit oerhört långt med förhållandet till sin kropp. Vilken förebild!!! Att våga visa sina brännskador kräver mod och inte många människor som klarar hantera det så som hon visar och gör. Och så ung. All credd till henne!😍

Tanja är helt underbar.. älskar den tjejen! Snygg, rolig och fin personlighet <3
2021-03-08, 15:14
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Det spelar ingen roll vad du och jag tycker. Det finns dokumenterat TV. Hon erbjuder att han skall sova hos henne. Hon vill "ha deep talk". Hon limmar på honom hela tiden. Hon vill duscha ensam med honom. Vad är det di inte ser alla andra i huset ser. Och andra på IG, Facebook etc. Du får tycka vad du vill men verkligheten är helt annorlunda. Det är inte min åsikt utan det är så det är.
Förmodligen så följer inte Aina liven, för gör man det måste man vara blind för att inte se hur Tess gång på gång tofflar efter AD under fyllan. Men jag tror det är som Emelie säger, Tess är endast ute efter AD pga bekräftelse, efter det kommer hon tappa intresse. Trash. 🤮
2021-03-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja är helt underbar.. älskar den tjejen! Snygg, rolig och fin personlighet <3

+1.
2021-03-08, 15:15
Medlem
Citat:
Det är väll bra att hon piggnat till..? Eller vill vi ha tillbaka tråktess? HON agerar, utan att ha en aning om alla spekulationer utanför. Höll nog tillbaka i början, ville inte ses som lillsyrran sin. Men vem orkar i längden? 🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in