2021-03-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hur vet du?

Dom la upp det på Instagram
2021-03-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Dom la upp det på Instagram

Ah, tack!
2021-03-07, 10:23
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Hahaha, tack underbara du för klippet! Killen är ju stupfull, varför försöka påstå något annat 😂
Du har inte något klipp från när Judith slickade över Tess bröst? Lät ju helt jävla galet 😆

Nej tyvärr inte. Och jag kan inte ta cred för detta klippet heller då det var en annan i tråden som länkade det först. Men vad jag KAN göra är att sprida det vidare då Luis är genial!
2021-03-07, 10:26
Medlem
Hahaha, Tanja och de där jäkla papiljotterna! It’s a look.
2021-03-07, 10:28
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tror ni att produktionen blundar för Judiths sliskighet? TV4, bubbelpool och tafsande, Judith Timell

Jag grubblar över ifall jag faktiskt reagerar för hårt, att jag blivit någon sorts PK. Men Judith är ju lesbisk och för henne var det ju sexuellt och inte något galet party mellan väninnor. Hon tog sig an lite för mycket frihet på Therese som erbjöd henne att smaka på en godis från bhn. Hon slickade på dom brösten som om det inte fanns en morgondag och även nipslipa Therese.

Läste även på Instagram att många tycker att Tanja såg obekväm ut, och att Judith ska dragit ner Emelies kjol trots att Emelie tydligt visat på att hon inte ville det. Föreställ er om det var Pontus som gjorde allt det istället, eller vilken kille som helst. Överreagerar jag? Jag hoppas att jag inte är ensam om att tycka att hon betedde sig riktigt oansvarigt och sliskigt.

Men å andra sidan så har hon ju självdiagnoserad ADHD så det kanske är därför hon betedde sig så..

Nu vaknade huset! Har vi ett skönt gäng i tråden tidigt denna söndag? Godmorgon!

Jag har inte sett så mycket av gårdagen men jag tänker att det som hörde till "leken" må väl vara, men det där med Emelie känns inte alls ok.
2021-03-07, 10:28
Medlem
Var sjukt trött igår och gick och la mig vid typ 23. Syra. Efter det verkar helvetet brutit loss med spyor och det ens och det andra. Typiskt!
2021-03-07, 10:31
Medlem
gammal ananas var alltså anledningen igår till spyorna
2021-03-07, 10:31
Medlem
royalqualitys avatar
Vad är grejen med att lägga ut en omröstning när man fullkomligt skiter i den som fått mest röster? Nardos ligger som högst på en 4-5 plats i verkligheten!
2021-03-07, 10:33
Medlem
Ska bli myyycket intressant att se hur de klipper ihop avsnittet med gårdagens händelser.
2021-03-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Var sjukt trött igår och gick och la mig vid typ 23. Syra. Efter det verkar helvetet brutit loss med spyor och det ens och det andra. Typiskt!
Om det är till någon tröst så kan jag säga att det låter sjukare än vad det var. Det bästa på hela kvällen/natten var att Louie bjöd på sig själv men utöver det var det samma gamla vanliga. Pekleken, snurra flaskan, viskleken.

Therese var lite slampig och Judith var sliskig men det var inte kvalitésTV. Annars var allt som vanligt.
2021-03-07, 10:34
Medlem
esetts avatar
Fan, nästan vilken kamera man än har på så hörs Juddans garv. det kan nästan få berg att rasa. Börjar bli så trött på henne.
2021-03-07, 10:37
Medlem
Chandler Bings avatar
Judith är vidrig, hon har sjunkit som en gråsten i mina ögon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in