Tror ni att produktionen blundar för Judiths sliskighet? TV4, bubbelpool och tafsande, Judith Timell
Jag grubblar över ifall jag faktiskt reagerar för hårt, att jag blivit någon sorts PK. Men Judith är ju lesbisk och för henne var det ju sexuellt och inte något galet party mellan väninnor. Hon tog sig an lite för mycket frihet på Therese som erbjöd henne att smaka på en godis från bhn. Hon slickade på dom brösten som om det inte fanns en morgondag och även nipslipa Therese.
Läste även på Instagram att många tycker att Tanja såg obekväm ut, och att Judith ska dragit ner Emelies kjol trots att Emelie tydligt visat på att hon inte ville det. Föreställ er om det var Pontus som gjorde allt det istället, eller vilken kille som helst. Överreagerar jag? Jag hoppas att jag inte är ensam om att tycka att hon betedde sig riktigt oansvarigt och sliskigt.
Men å andra sidan så har hon ju självdiagnoserad ADHD så det kanske är därför hon betedde sig så..
Nu vaknade huset! Har vi ett skönt gäng i tråden tidigt denna söndag? Godmorgon!