2021-03-07, 09:33
Medlem
Tror ni att produktionen blundar för Judiths sliskighet? TV4, bubbelpool och tafsande, Judith Timell

Jag grubblar över ifall jag faktiskt reagerar för hårt, att jag blivit någon sorts PK. Men Judith är ju lesbisk och för henne var det ju sexuellt och inte något galet party mellan väninnor. Hon tog sig an lite för mycket frihet på Therese som erbjöd henne att smaka på en godis från bhn. Hon slickade på dom brösten som om det inte fanns en morgondag och även nipslipa Therese.

Läste även på Instagram att många tycker att Tanja såg obekväm ut, och att Judith ska dragit ner Emelies kjol trots att Emelie tydligt visat på att hon inte ville det. Föreställ er om det var Pontus som gjorde allt det istället, eller vilken kille som helst. Överreagerar jag? Jag hoppas att jag inte är ensam om att tycka att hon betedde sig riktigt oansvarigt och sliskigt.

Men å andra sidan så har hon ju självdiagnoserad ADHD så det kanske är därför hon betedde sig så..

Nu vaknade huset! Har vi ett skönt gäng i tråden tidigt denna söndag? Godmorgon!
2021-03-07, 09:34
Medlem
I sovrummet pratas det om spyor på toalett och dusch, någon som orkar ge en kortfattad recap? 😆
2021-03-07, 09:35
Medlem
haha tess blick när peddot sa det var en lyckad kväll igår

skrek avsmak
2021-03-07, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
I sovrummet pratas det om spyor på toalett och dusch, någon som orkar ge en kortfattad recap? 😆
Simon och Louis spydde ikapp. Louis hade ockuperat toan så Simon var tvungen att ta duschen.
2021-03-07, 09:36
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tror ni att produktionen blundar för Judiths sliskighet? TV4, bubbelpool och tafsande, Judith Timell

Jag grubblar över ifall jag faktiskt reagerar för hårt, att jag blivit någon sorts PK. Men Judith är ju lesbisk och för henne var det ju sexuellt och inte något galet party mellan väninnor. Hon tog sig an lite för mycket frihet på Therese som erbjöd henne att smaka på en godis från bhn. Hon slickade på dom brösten som om det inte fanns en morgondag och även nipslipa Therese.

Läste även på Instagram att många tycker att Tanja såg obekväm ut, och att Judith ska dragit ner Emelies kjol trots att Emelie tydligt visat på att hon inte ville det. Föreställ er om det var Pontus som gjorde allt det istället, eller vilken kille som helst. Överreagerar jag? Jag hoppas att jag inte är ensam om att tycka att hon betedde sig riktigt oansvarigt och sliskigt.

Men å andra sidan så har hon ju självdiagnoserad ADHD så det kanske är därför hon betedde sig så..

Nu vaknade huset! Har vi ett skönt gäng i tråden tidigt denna söndag? Godmorgon!

Håller med, hade en man gjort som judith igår hade han fått lämna omedelbart..
2021-03-07, 09:37
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka

Kortfattat.
Det var Simons fel.

Luis blev askalas och spydde i toaletten. Detta synkades med Simon som samtidigt, oberoende av Luis, spydde i duschen. Luis menar att det var magsjuka då han bara druckit "två enheter" medans Simon minsann var jättefull. Luis skall dock ta hand om Simon. Var hysteriskt roligt. Dom två tillsammans är helt fantastiska.

Luis tal till folket efter incidenten kan du se här:

https://streamable.com/h513zw
2021-03-07, 09:39
Medlem
Vem tror ni har mest ångest idag?
2021-03-07, 09:39
Avstängd
nu jiddrar luis o simon igen så jävla roligt
2021-03-07, 09:42
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Haha jag skrattar så högt att jag kommer väcka grannarna.
Tack för att du sparade klippet!
HAHAHAHAHAHAA
2021-03-07, 09:43
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu jiddrar luis o simon igen så jävla roligt
Ja! Älskar dom två ihop. Som ler och långhalm. Att dom delar säng gör det hela så mycket roligare på något sätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordost
Vem tror ni har mest ångest idag?

Tess utan tvekan. Men hon kommer förmodligen inte ihåg något. *host* BULLSHIT *host*
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Simon och Louis spydde ikapp. Louis hade ockuperat toan så Simon var tvungen att ta duschen.

Ja den biten uppfattade jag av att lyssna på deras samtal. Men tafsande och slick på bröstvårtor och annat som jag sporadiskt läst på Flashback...

Om ingen orkar skriva kort sammanfattning om gårdagen så när tusan skedde judiths slickeri på Tess tuttar? 😂 Klockslag så man kan läsa om det här 😛

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in